Beantwoord

snelheid erg laag vooral bij tethering

• 8 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 397 Bekeken

Ik heb onbeperkt 4g abbo, maar sinds een paar dagen is de tethering snelheid belachelijk laag. Waarom is dat zo, en wat kunnen jullie daar aan doen? Is T-Mobile dat bewust aan het afknijpen?
icon

Beste antwoord door Folkert 8 oktober 2019, 18:10

Hallo @karqaraq

Bij onbeperkt 4G krijg je een dagbundel van 5 Gb en kun je handmatig aanvullen met steeds 1 Gb indien nodig. Het is niet de bedoeling dat je structureel tethering gebruikt als plaatsvervanger voor een vaste internet aansluiting. Bij extreem datagebruik kan T-Mobile inderdaad maatregelen nemen.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo @karqaraq

Bij onbeperkt 4G krijg je een dagbundel van 5 Gb en kun je handmatig aanvullen met steeds 1 Gb indien nodig. Het is niet de bedoeling dat je structureel tethering gebruikt als plaatsvervanger voor een vaste internet aansluiting. Bij extreem datagebruik kan T-Mobile inderdaad maatregelen nemen.

Groet, Folkert
Wordt dit ook aan de gebruiker gemeld? Ik lijk hier ook last van we hebben..
Reputatie 7
Badge +5
Ja, er is een fair use policy van toepassing. Net als bij alle andere abonnementen. Dit staat in de voorwaarden.

Eindelijk snap ik het. Dat hadden ze dan verdomme wel even mogen laten weten zeg.

Reputatie 7
Badge +18

Beste @karqaraq 

Dit staat in de voorwaarden. Tijdens het afsluiten van je abonnement heb je er voor getekend dat je deze gelezen hebt.

Reageer