Beantwoord

Sommige klanten kunnen niet gebeld worden

  • 18 maart 2016
  • 35 reacties
  • 1723 Bekeken

Reputatie 6
Badge +17
  • Oud-medewerker
  • 4703 reacties
Hallo allen,

We merken dat het voor sommige klanten structureel niet mogelijk is om gebeld te worden. We zijn druk bezig met het vinden van de oorzaak van het probleem zodat we dit direct op kunnen lossen.

We vragen jullie om in de tussentijd 1x per 2 uur je toestel volledig opnieuw te starten. Heb je dit al gedaan en ervaar je dit nog steeds op alle locaties? Laat het ons dan weten, dan zorgen wij ervoor dat dit kenbaar wordt gemaakt bij de technische afdeling.

Onze excuses voor het ongemak!
icon

Beste antwoord door Sam- 20 maart 2016, 17:14

Hallo allen,

Onze collega's zijn nog steeds druk bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. We doen ons uiterste best om jullie van een oplossing te voorzien.

Zet je toestel één keer per 2 uur uit en weer aan om opnieuw met het netwerk verbinding te maken.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

35 reacties

Ik kan niet gebeld worden. De bellers krijgen gelijk mijn voicemail en ik krijg geen bericht dat ik gebeld ben per sms
In Rotterdam nog steeds problemen met de aansluiting krijg geen sim in beeld. 3082pl
ook hier in noord holland ...ik kan niet gebeld worden en moet berijkbaar blijven ik heb een zieke moeder als er wat gebeurt ben ik niet eens berijkbaar ,,,,,,baaaa en dat al 2 dagen nu
Landelijke storing?
Is er iemand van tmobile die mij hier antwoord op kan geven?
Ik kan tmobile namelijk niet bellen en met een ander nummer werkt niet omdat dat ze alleen voor mensen met een abb geopend zijn vandaag .
Reputatie 6
Badge +17
Hallo allen,

Onze collega's zijn nog steeds druk bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. We doen ons uiterste best om jullie van een oplossing te voorzien.

Zet je toestel één keer per 2 uur uit en weer aan om opnieuw met het netwerk verbinding te maken.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak!
Helaas alweer niet bereikbaar in Italië. Zo gaan klanten dus lopen
Ik vind deze storing wel erg lang duren! Krijgen we compensatie? Ik denk dat ik maar contact opneem met de Consumentenbond.
Vlgs de klantenservice is deze storing opgelost. Ik kan nog steeds niet gebeld worden. Hebben jullie dat ook?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Tom & Trudi,

Hebben jullie naast het opnieuw opstarten ook de simkaart al eens opnieuw geplaatst? De storing zou inderdaad opgelost moeten zijn, maar het lijkt dat er her en der toch nog problemen de kop opsteken.

@Trudi
Ik zie dat mijn collega voor jou een case heeft ingediend, dus mocht het nog altijd niet werken, dan gaat onze technische afdeling kijken wat er precies verkeerd gaat. Hopelijk is het echter hiervoor al opgelost!

Laat even weten of het ondertussen allemaal weer werkt!
Had nog nooit de simkaart verwijderd. Dit heeft geen effect
Ook hier ondanks alle adviezen nog steeds niet bereikbaar.
Al dagen niet bereikbaar (min 1 week). Omgeving Den Bosch
Eindelijk weer bereikbaar.
Reputatie 7
Badge +20
@Trudi515

Heel jammer dat het niet gewerkt heeft! Jouw onderzoek loopt op dit moment, dus ik vertrouw erop dat dit spoedig wordt opgepakt.

@MariekD

Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart en de simkaart opnieuw geplaatst? In jouw omgeving zijn geen bijzonderheden qua dekking, werkzaamheden en storingen te zien.

Als het nog niet werkt, dan kun je dat gelijk even laten weten, want dan maken we voor jou ook een onderzoek aan!

@Tom

Goed om te horen, ik ben blij dat het bij jou in ieder geval weer gewoon werkt!
Hij doet het. Ik kan weer gebeld worden Hiephoi!
Ik ben ook al sinds maandagochtend niet bereikbaar, maar kan wel zelf bellen. Ik heb maandag, dinsdag en woensdag in de avond gebeld naar de klantenservice, maar meer dan ''er wordt aan gewerkt en om de twee uur de telefoon uitzetten en aanzetten'' kunnen ze me helaas niet vertellen. Ik heb ook de simkaart verwijderd en opnieuw erin gezet, maar geen effect. Ook ik wil graag weten wanneer dit probleem wordt verholpen.
Reputatie 6
Badge +17
@Trudi515,

Hieperdepiep haha, goed om te horen! 🙂


@Yvonne5683
Ik begrijp natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar wilt zijn! Als ik daar hoogstpersoonlijk voor kon zorgen, zou ik dat meteen voor je doen. Helaas ben ik niet zo technisch, dus laat ik het graag over aan mijn collega's die hierin gespecialiseerd zijn. Ze zijn keihard aan het werk om dit probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Zoals mijn collega gisteravond telefonisch al aangaf, kunnen we helaas niet aangeven wanneer het verholpen is. Ik kan je wel vertellen dat het hoge prioriteit heeft en dat er alles aan gedaan wordt om het zo snel mogelijk. Sorry voor het ongemak!
Na een halve dag bereikbaar te zijn geweest gisteren ben ik nu alweer niet bereikbaar
Ik kan gewoon bellen dus aan de sim kaart kan het niet liggen. Ik verwacht wel een dikke compensatie met al deze onzin. Het is toch te gek voor woorden dat ik nu al 5dg niet bereikbaar ben. Zeker daar ik meestal in het buitenland verblijf
Reputatie 6
Badge +17
Hi Tom,

Wat balen dat het weer niet werkt bij je. Onze oprechte excuses hiervoor. Ik heb het gelijk voor je doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Zij gaan hier verder naar kijken en jou voorzien van een oplossing!
Dank je. Ik ben volgende week 2dg in Nederland en dan weer naar Italië dus enige spoed is gewenst.
Al dagen niet bereikbaar (min 1 week). Omgeving Den Bosch

Sinds vrijdag 25 maart spontaan opgelost. Dank
Nog steeds niks hier
Ik heb ook geen server alleen noodoproepen 3421tl