Beantwoord

Sommige klanten kunnen niet gebeld worden

  • 18 maart 2016
  • 35 reacties
  • 1723 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

35 reacties

Reputatie 7
Badge +20
@MariekD; Wat fijn dat het bij jou is opgelost! Goed om te horen.

@ Vermeijtje; Wat vreemd dat jij dit probleem ook ervaart. De dekking in jouw regio is namelijk stabiel. Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart en de simkaart opnieuw geplaatst? Ervaar je dit probleem dan nog steeds?

@Tom: Ik zie dat mijn collega dit heeft doorgezet naar onze netwerkafdeling. Zij zijn nog bezig met dit onderzoeken. Ik wil je dus om geduld vragen.

PS: Excuses voor het ongemak!
Hij doet het sinds net weer. Hopelijk nu langer dan 2 minuten. Ik verwacht echter wel gecompenseerd te worden. Mvg Tom
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tom,

Wat fijn dat het nu wel werkt! Ik hoop natuurlijk je geen problemen meer zult ervaren. Mocht dat wel het geval zijn trek dan direct aan de bel en laat ons weten op welke locaties jij problemen ervaart.
hallo,

Vandaag maar weer eens contact opgenomen ivm de verbinding van mijn telefoon . ik kan thuis niet gebeld worden of zelf iemand anders bellen , dit kan overigens wel zodra ik me ergens anders dan rond mijn woning begeef .
Vorige week gebeld en kreeg te horen dat ze er mee bezig zijn en ik een week moest wachten nu weer gebeld en het zou opgelost zijn , getest en weer het zelfde probleem terug gebeld en weer een week verder gestuurd pfffff .
Reputatie 7
Badge +15
Hey Relmers,

Leuk dat je lid bent geworden van het forum en goed dat je deze reactie plaatst.

Flink balen natuurlijk dat je geen goed bereik hebt in en om je huis. Goed dat je dit ook al hebt aangegeven. Ik zie inderdaad dat er nu opnieuw gekeken gaat worden naar de problemen rondom je thuislocatie. Helaas duurt het altijd een aantal dagen voordat de afdelingen die hier onderzoek naar doen dit helemaal afgerond hebben, we moeten daarom nog even om je geduld vragen. Excuses hiervoor! Zodra er meer informatie beschikbaar is nemen we contact met je op.

Laat je het weten als je in de tussentijd nog vragen hebt? 🙂
Hoi Hajar. Ik heb je een pb gestuurd maar nog niks mogen vernemen omtrent de vergoeding. Mvg Tom
Hoi Amy ik ben inmiddels al langer dan een paar dagen niet te bereiken. Ook voor mijn vrouw die haar eigen bedrijf heeft is dit ontzettend balen. Zij is niet te bereiken op de momenten dat ze thuis is en gemiste oproepen kan je ook niet zien op je telefoon.
Reputatie 7
Badge +20
@Tom

Ik heb Hajar zojuist op haar privébericht gewezen en zij zal je spoedig van een reactie voorzien.

@Relmers

Je frustratie is zeer logisch, zeker als het ook om een nummer gaat dat zakelijk gebruik wordt. Helaas kunnen wij hier op het moment niets in betekenen, omdat het al bij de specialisten bekend is. Zij zijn hard aan het werken om een oplossing te vinden voor dit probleem en zullen je hier ook zelf van op de hoogte stellen, ook als er updates zijn.

Mocht je echter nog vragen voor ons hebben, laat het dan even weten!
Kan het zijn dat het zijn dat de bovenstaande storing nog steeds van kracht is? Ik heb nu namelijk dat ik niet gebeld kan worden en dat ik geen melding van gemiste oproepen krijg. maar de rest werkt prima.

alvast bedankt
Reputatie 6
Badge +17
Hoi R88,

Goed dat je dit navraagt bij ons. De bovenstaande storing is inmiddels al een tijdje opgelost.

Wel kan je opnieuw problemen ervaren met gebeld worden. Onze collega's zijn druk bezig om hier een oplossing voor te vinden. Meer informatie hierover vind je in dit topic.

Dit topic gaat op slot.