We merken dat het voor sommige klanten structureel niet mogelijk is om gebeld te worden. We zijn druk bezig met het vinden van de oorzaak van het probleem zodat we dit direct op kunnen lossen.
We vragen jullie om in de tussentijd 1x per 2 uur je toestel volledig opnieuw te starten. Heb je dit al gedaan en ervaar je dit nog steeds op alle locaties? Laat het ons dan weten, dan zorgen wij ervoor dat dit kenbaar wordt gemaakt bij de technische afdeling.
Onze excuses voor het ongemak!
Beste antwoord door Sam-
Hallo allen,
Onze collega's zijn nog steeds druk bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. We doen ons uiterste best om jullie van een oplossing te voorzien.
Zet je toestel één keer per 2 uur uit en weer aan om opnieuw met het netwerk verbinding te maken.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel
Onze collega's zijn nog steeds druk bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. We doen ons uiterste best om jullie van een oplossing te voorzien.
Zet je toestel één keer per 2 uur uit en weer aan om opnieuw met het netwerk verbinding te maken.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak!