Vraag

Spam mms berichten

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hallo T-Mobile,

Mijn vader(ook klant bij T-Mobile) krijgt vanuit mijn telefoonnummer dagelijks 20 mss berichten. Hierin staat dat ik een mms heb gestuurd naar hem en dan kan hij een code invoeren op een website om die dan te bekijken. Echter heb ik mijn vader nog nooit een mms gestuurd. Wat moet ik doen?

Joost

3 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Heb je je vader wel eens een sms gestuurd met een bijvoorbeeld een smiley?
En wat voor toestellen gebruiken jullie?
Het kan namelijk zijn dat ze continu verstuurd worden doordat het geheugen va een van de toestellen te vol zit.
Ik heb mijn vader wel sms gestuurd maar geen sms met smiley, dat kan ik met mijn toestel alleen via whatssapp. Ik heb onlangs een S4 gekocht en mijn vader heeft een Iphone 4S. Ook is volgens mij deze random mms berichten gestart op het moment van gebruiken nieuwe S4.
Reputatie 6
Badge +16
@eomeras

Welkom op het forum.

Heel vreemd. Het kan voorkomen dat je toestel een sms bericht als mms verstuurd als deze lang is. Als je dus een sms opstelt waar veel tekst in staat dan kan deze verzonden worden als mms. Heb je dit toevallig ook gedaan?

Zou je in de outbox van je berichten applicatie willen controleren? Hierin zou namelijk ook een mms kunnen staan die constant opnieuw verzonden wordt. Heb je in tussentijd ook al je toestel een keer volledig herstart?

Ik ben benieuwd naar je reactie!

Reageer