Beantwoord

Ssnelheid mobiel internet erg traag vandaag

  • 8 februari 2019
  • 1 reactie
  • 182 Bekeken

Goedemiddag,

Vandaag is mijn nieuwe data bundel ingegaan. De afgelopen week heb ik van een data aanvuller gebruik gemaakt, welke gisteren op was.
Daarna heb ik gisteren even op lage snelheid gebruik gemaakt van data.
Nu is mijn nieuwe databundel weer gevuld per vandaag.
Vanmorgen heb ik even 4g snelheid gehad, maar nu al enkele uren is de snelheid er volledig uit.
Ik ben in Den Haag waar volgens de dekking/storing kaart alles in orde zou moeten zijn
Wt is er aan de hand?? wat ken ik hieraan doen?? of is wellicht wat met het netwerk?
icon

Beste antwoord door Hajar 9 februari 2019, 13:07

Hi Richard,

Heb je nog steeds traag internet? Van welk toestel maak jij gebruik? Heb je je toestel al opnieuw gestart en handmatig 4G geselecteerd? Ik zie namelijk dat je nog genoeg datategoed hebt dus het zou moeten werken. Ervaar je dit probleem op een specifieke locatie of op meerdere?

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Richard,

Heb je nog steeds traag internet? Van welk toestel maak jij gebruik? Heb je je toestel al opnieuw gestart en handmatig 4G geselecteerd? Ik zie namelijk dat je nog genoeg datategoed hebt dus het zou moeten werken. Ervaar je dit probleem op een specifieke locatie of op meerdere?

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen.

Reageer