Beantwoord

Steeds opnieuw dezelfde smsjes

Al enkele weken krijg ik tot soms wel 8 keer dezelfde sms binnen van iedere persoon die mij een bericht stuurt. Ik had al gelezen dat het soms helpt om je telefoon uit te schakelen en weer op te starten, of om de batterij er even uit te halen, maar het heeft tot nu toe in mijn geval geen effect gehad. Graag zou ik horen of hier een oplossing voor is.

Groeten,
Valdano
icon

Beste antwoord door Tom 18 juni 2014, 13:18

@vallie20 ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is wanneer je een sms telkens meerdere keren ontvangt. De oorzaak hiervan kan een volle SMS box zijn, kun jij checken of dit het geval is? Ik heb daarnaast een aanpassing aan je netwerk instellingen toegepast, kun je checken of dit het probleem heeft opgelost? Zo niet, kun je dan checken of je dit probleem ook ervaart wanneer je de simkaart in combinatie met een ander toestel gebruikt?
Bekijk origineel

2 reacties

Een nieuwe simkaart bestellen is altijd fijn
Reputatie 5
@vallie20 ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is wanneer je een sms telkens meerdere keren ontvangt. De oorzaak hiervan kan een volle SMS box zijn, kun jij checken of dit het geval is? Ik heb daarnaast een aanpassing aan je netwerk instellingen toegepast, kun je checken of dit het probleem heeft opgelost? Zo niet, kun je dan checken of je dit probleem ook ervaart wanneer je de simkaart in combinatie met een ander toestel gebruikt?

Reageer