Vraag

Stel je verhuist en de dekkingskaart geeft een prachtig roze wijk aan voor bellen en 3G..

  • 8 september 2014
  • 7 reacties
  • 81 Bekeken

Reputatie 2
Echter blijkt dat als je er aankomt mensen met een T-Mobile abonnement nauwelijks kunnen bellen of er sowieso geen ontvangst is, en 3G al helemaal uit den boze is (GPRS als je gelukt hebt wel).

Hoe lang moet je accepteren dat je thuis (zowel binnen als buiten) geen gebruikt kunt maken van je abonnement, terwijl de dekkingskaart een perfecte situatie schetste?

Het gaat overigens om postcode 7411EX, het bergkwartier in Deventer centrum

7 reacties

Reputatie 2
Naar aanleiding van het aanbod uiteindelijk kunnen bellen en ontbinden; de vraag of ik akkoord ga met ontbindingskosten van 28 euro? Natuurlijk niet.. maar na 5 minuten wachtmuziekjes blijkt het ook zonder te kunnen.

Wat een service jongens.
Reputatie 2
Hartstikke handig overigens dat ik werd gebeld over dit probleem - natuurlijk viel de verbinding steeds weg en is er uiteindelijk een e-mail gestuurd met het overzicht.

Moet natuurlijk wel daadwerkelijk bellen om op te zeggen, zojuist al twee maal mislukt - wie heeft dit verzonnen?
Reputatie 2
Het is opgelost; ben zojuist gebeld en contract kan direct ontbonden worden.

Wel lijkt het mij handig om de dekkingskaart iets accurater in te richten zodat het echt een eerder een onderschatting dan een overschatting van de ontvangst zal geven.
Reputatie 2
De vraag is relevant mbt medeklanten aangezien er volgens mij wel meer mensen in een dergelijke situatie hebben gezeten. Een dekkingskaart die te rooskleurig bleek te zijn, waardoor men vervolgens een abonnement had waar niet mee te bellen was.
Nee, dat zal de bedoeling niet zijn dat je het moet blijven doen.

Maar dat vertelde je hier in het verhaal er niet bij. Hier op het forum kun je je vraag voorleggen aan medeklanten en wij kunnen je verder niet helpen met de dekking.

Wacht de reactie van een moderator anders af. Na ongeveer 48 uur pakken ze de niet beantwoorde topics hier op.
Reputatie 2
Ja, al 4 maal.

Al kan ik dit natuurlijk wel blijven doen - wat zal hier het resultaat van zijn?
Heb je via die zelfde dekkingskaart al een dekkingsklacht ingediend?

Reageer