Vraag

storing


Reputatie 2
is er weer storing bij t-mobile?

ik ken me internet niet meer op en ook niet meer op msn zelfs de ping doet het niet meer.

graag een reactie

This topic has been closed for comments

23 reacties

Reputatie 2
ik kan ook niks meer
kook al 3dagen helemaal niets meer.... hartstikke dood,geen enkel bereik.
Geen enkele berichtgeving te vinden ligt dit aan mij?
ik heb ook helemaal niks...

ik krijg de klantenservice weer niet te pakken

Ik had gisteren ook geen bereik en geen internet. (gisteravond). Na aan/uitzetten van telefoon deed alles het gewoon weer....
Reputatie 5
@iedereen

Op het moment dat je problemen ondervindt met het netwerk kunnen wij niets met de meldingen zolang jullie geen postcodegebied opgeven en het toestel dat jullie in gebruik hebben. Mocht je dus nog steeds problemen ondervinden omschrijf dan duidelijk wat het probleem precies is en benoem daarbij de postcode waarop je problemen ondervindt en het toestel dat je gebruikt.
Ik heb ook geen bereik (telefoon: HTC en postcodegebied 1077). Is er een storing?
Storing 4822, al 4 á 5 dagen amper bereik, telefoongesprekken zijn zo vervormd dat ik er niets van kan verstaan, mobiel internet werkt niet.

BlackBerry Curve 8520
sinds ik weer thuis ben van vakantie (gisteren - 18 Juli) heb ik ook geen 3g verbinding meer, niks doet het meer. Waar ik woon is poscode: 8278, maar dit is niet lokaal een probleem had het probleem de hele rit door nederland naar huis, last van.
Hier, 4524 Sluis, ook geen internet meer sinds vandaag. Zet ik 3g uit, dan heeft mijn iPhone wel verbinding.
Reputatie 2
1077sx amsterdam en ik gebruik in een Nokia, een "ouder" model. ik mis aldoor oproepen en dan opeens krijg ik binnen dat ik 4 of meer oproepen heb "gemist". MAar de telefoon gaat gewoon niet over....er is dus duidelijk een storing...
Hier in Zeeuws Vlaanderen ook storing! Maakt niet uit waar ik heen ga op het eiland, kan alleen nog maar bellen en verder helemaal niets:(


Is er al een oplossing?
Reputatie 2
Ik heb nu al zeker 2 dagen geen internet in 6419. Ik neem aan dat dit gecompenseerd gaat worden. Ik wacht de factuur af....
Totaal geen internet en tijdens ALLE telefoongesprekken onderbrekingen en vervormingen

postcodegebied 4141
Erg jammer, want dit heeft de euforie over mijn gloednieuwe Iphone redelijk getemd.
Zojuist even helemaal geen netwerk. Toen klapperde het even Nu geen 3G verbinding meer.

Postcode 8242aw ( Lelystad )
Hier ook geen mobiel internet. Flevoland 1335.
Reputatie 2
Hier de Nokia N97 mini, in gebied 1551 (Westzaan, NH). Bellen, gebeld worden en SMS'en gaat prima, alleen de mobiele internetverbinding loopt vaak slecht. Dit is iets wat sinds enkele weken speelt. Mijn vrouw heeft met haar Samsung Galaxy S hetzelfde euvel.
iPhone 3Gs, gebied 7513, kan sinds gisteren niet bellen/gebeld worden/internetten, compleet afgesloten, rekeningen zijn betaald 😉
Kom net aan in Den Haag (2596) en heb geen 3G meer. Rekening is betaald en ik heb een Samsung Galaxy S2. Telefoon al aan en uitgezet.
Opgelost, ik had mijn datauitwisseling op de een of andere manier uitgezet...
Nog steeds geen 3G, Samsung Galaxy S2, regio Den Haag. (Postcodegebied 2500)
1273 en 1400 ook al de hele dag geen verbinding met het netwerk
Reputatie 5
@MaartjeS
Welkom op het T-Mobile Forum!

Controleer ik je netwerkgegevens dat zit je met je HTC op het 3G netwerk en op de dichtstbijzijnde zendmasten zijn er geen storingen. Wel is er een 2G zendmast met een storing. Heb je het toestel al een keer helemaal uit en aan gezet?

@Viezeman
Welkom op het T-Mobile Forum!

Op de dichtstbijzijnde zendmasten waren problemen op het 2G netwerk en lijkt de zendmast zich te herstellen.
Als je nog problemen hebt met het netwerk zou je dan een battery pull willen doen? Je haalt de batterij eruit terwijl het toestel aan staan en plaats deze na enkele minuten weer terug. Je voert dan een reset op je BlackBerry.

@Wolthom
Ook jij welkom op het T-Mobile Forum!

Ik heb eerst de dekking op je woonadres gecontroleerd en deze is niet goed. Als je problemen met het netwerk blijft houden dan wil ik je adviseren om om het formulier via de dekkingskaart in te vullen. Graag 3 voorbeelden vermelden in het formulier zodat we gerichter je melding kunnen oppakken. Een Netwerk Specialist zal je klacht dieper in onderzoek nemen en binnen 10 werkdagen ontvang je hier een reactie op.

Je geeft aan dat je door heel Nederland geen 3G had en heb je de netwerkinstellingen al een keer hersteld? Dit doe je via Instellingen ► Algemeen ► Stel opnieuw in ► Herstel netwerkinstellingen (Let op; Wi-Fi wachtwoorden zal je daarna opnieuw moeten instellen!)

@k71ds
Welkom op het T-Mobile Forum!

De dekking op je woonadres is goed en de dichtstbijzijnde zendmast functioneert naar behoren. Controleer ik je netwerkgegevens dan zie ik foutmeldingen op 18 en 19 juli. Ervaar je het probleem nog steeds?
Als je het probleem nog ervaart zou je dan de netwerkinstellingen willen herstellen op je iPhone? Dit doe je via Instellingen ► Algemeen ► Stel opnieuw in ► Herstel netwerkinstellingen (Let op; Wi-Fi wachtwoorden zal je daarna opnieuw moeten instellen!)

@abonnee
Welkom op het T-Mobile Forum!

De dekking op je woonadres is niet optimaal en ik wil je adviseren om het formulier via de dekkingskaart in te vullen. Graag 3 voorbeelden vermelden in het formulier zodat we gerichter je melding kunnen oppakken. Een Netwerk Specialist zal je klacht dieper in onderzoek nemen en binnen 10 werkdagen ontvang je hier een reactie op.

@daantjuuhhh
Welkom op het T-Mobile Forum!

Als ik zoek op Zeeuws Vlaanderen dan krijg ik helaas een te groot gebied om het netwerk te controleren. Ik kan dan ook niet nakijken of een zendmast problemen heeft.

@GHLR
De dekking op de postcode 6419 is redelijk tot goed en ik zie geen problemen met mobiel internet.
Heb je de netwerkinstellingen al hersteld op je iPhone? Dit doe je via Instellingen ► Algemeen ► Stel opnieuw in ► Herstel netwerkinstellingen (Let op; Wi-Fi wachtwoorden zal je daarna opnieuw moeten instellen!)

@Silvius
De dekking op de postcode 4141 is redelijk maar niet optimaal. Op de dichtstbijzijnde zendmasten zie ik geen problemen en mobiel internet functioneert naar behoren. Ook aan jou de vraag of je de netwerkinstellingen op je iPhone al hersteld hebt.
Ik zie dat je de iPhone nog maar net in gebruik hebt en had je met je vorige toestel ook al problemen zoals onderbrekingen en vervormingen? Als dat niet het geval is dan denk ik dat het met je iPhone te maken heeft.

@wietvloetip
Welkom op het T-Mobile Forum!

Het klopt dat de dichtstbijzijnde zendmast even problemen had met het 3G netwerk. De zendmast functioneert momenteel weer naar behoren en als je nog problemen ondervind dan wil ik je vragen om de netwerkinstellingen te herstellen op je iPhone. Dit doe je via Instellingen ► Algemeen ► Stel opnieuw in ► Herstel netwerkinstellingen (Let op; Wi-Fi wachtwoorden zal je daarna opnieuw moeten instellen!)

@Nadiyaa
ook jij welkom op het T-Mobile Forum!

De dekking op postcode 1335 is goed en de dichtstbijzijnde zendmast heeft problemen met het opzetten van internetverbindingen.
Ik hoop dat de storing met mobiel internet spoedig opgelost zal zijn. Mocht je problemen blijven houden met het mobiel internet dan wil ik je adviseren om het formulier via de dekkingskaart in te vullen. Graag 3 voorbeelden vermelden in het formulier zodat we gerichter je melding kunnen oppakken. Een Netwerk Specialist zal je klacht dieper in onderzoek nemen en binnen 10 werkdagen ontvang je hier een reactie op.

@Burpman
Ik zie geen problemen op de dichtstbijzijnde zendmasten en ik wil je adviseren om het formulier via de dekkingskaart in te vullen. Graag 3 voorbeelden vermelden in het formulier zodat we gerichter je melding kunnen oppakken. Een Netwerk Specialist zal je klacht dieper in onderzoek nemen en binnen 10 werkdagen ontvang je hier een reactie op.
Graag ook de klacht doorzetten van je vrouw maar maak die aan onder haar eigen 06 nummer aan.


@0711
Volgens de netwerkgegevens zie ik bel, internet en sms verkeer. Kan je weer overal gebruik van maken?
Ik heb nog wel een melding van vandaag (20 juli) dat er een probleem was met een sms. De sms inbox zit vol waardoor de sms niet afgeleverd kan worden.

@D Rijsmus
Bedankt dat je laat weten dat het weer werkt!



@KamilH
Welkom op het T-Mobile Forum!

Op postcode 2500 krijg ik helaas een te groot gebied en heb ik geen indicatie op welke zendmast je bent aangemeld.
De dekking op je woonadres is redelijk maar niet optimaal. De twee dichtstbijzijnde zendmasten hebben momenteel ook geen storing. Heb je het toestel al een keer helemaal uit en aan gezet? Als je problemen blijft houden met het netwerk dan wil ik je adviseren om het formulier via de dekkingskaart in te vullen. Graag 3 voorbeelden vermelden in het formulier zodat we gerichter je melding kunnen oppakken. Een Netwerk Specialist zal je klacht dieper in onderzoek nemen en binnen 10 werkdagen ontvang je hier een reactie op.

@pol56
Op de dichtstbijzijnde 3G zendmast zie ik geen problemen en functioneert deze goed. Op de dichtstbijzijnde 2G zendmast zie ik wel een storing van vandaag maar op het moment functioneert de zendmast weer naar behoren.
Wil je de netwerkinstellingen op je iPhone herstellen? Dit doe je via Instellingen ► Algemeen ► Stel opnieuw in ► Herstel netwerkinstellingen (Let op; Wi-Fi wachtwoorden zal je daarna opnieuw moeten instellen!)
Reputatie 5
Dit topic is gesloten vanwege de onoverzichtelijkheid die ontstaan is.

Als je een bericht plaatst over het netwerk controleer dan of er al een topic over is.
Is dit niet het geval maak dan een nieuw topic aan en geef je topic een duidelijke titel.
Zorg ook voor voldoende informatie zoals een gehele postcode zodat we gerichter antwoord kunnen geven op je vraag, klacht of opmerking.