Beantwoord

Storing

• 25 januari 2019
  • 7 reacties
  • 383 Bekeken

Al de hele dag geen verbinding. Kan niet bellen of gebeld worden.
Kan dus helemaal niets! Erg onhandig en waarom meldt T-Mobile dat niet gewoon?
Per mail bijvoorbeeld......

Erg onhandig en niet erg klantvriendelijk. Is helaas niet de eerste keer!!!!
icon

Beste antwoord door centaur 25 januari 2019, 22:59

Heb nergens last van, welke lokatie ben je?
Je hebt hier vaker last van zoals je meld , heb je voorbeelden?
Maak je gebruik van 3G 4G?
Vooral is lokatie nu belangrijk om jou problemen te herleiden.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste @FocusToImprove heb je al op de Stortingskaart gekeken of er ook werkelijk storingen bij jou in de buurt zijn?
Reputatie 5
Badge +10
Heb nergens last van, welke lokatie ben je?
Je hebt hier vaker last van zoals je meld , heb je voorbeelden?
Maak je gebruik van 3G 4G?
Vooral is lokatie nu belangrijk om jou problemen te herleiden.
klantvriendelijk is niet wat bij T Mobile bovenaan staat....Al 9 weken geen internet en nog nooit een berichtje gehad. Heel veel beloftes dat we teruggebeld worden maar ik wacht nog steeds op het 1e telefoontje.....
Reputatie 3
Badge +2
9 weken geen internet is geen storing, maar een technisch probleem. Je kunt gewoon vragen om kosteloos het abonnement te ontbinden.
Reputatie 7
Badge +20
@FocusToImprove ; Wat vreemd zeg. Ervaar je dit probleem nog steeds? Is dat overal of op één specifieke locatie? Heb je je toestel al opnieuw gestart? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt

Ik hoor graag van je!

@Geen reactie ; Ervaar je dit probleem met het nummer dat is gekoppeld aan je forum-account? Ik zie namelijk geen case terug in ons systeem. Heb je hier al een melding van gemaakt? Zo ja, op welke manier? Voor jou gelden de vragen die ik hierboven stel ook. Zou je hier antwoord op kunnen geven? Dan help ik je graag verder!
@Hajar
De storing duurde de gehele vrijdag en deels de zaterdag. Het lag niet aan mijn Sim-kaart en ik had het toestel meermaals gestart.
Het probleem lag bij jullie. Nergens had ik bereik: binnen/buiten/onderweg/auto etc.

Erg onhandig als ondernemer. Zelfs bellen was onmogelijk.

Waar het dan wel aan lag, weet ik niet. Had gehoopt dat jullie het míj konden zeggen.
Reputatie 3
Badge +2
Als je nergens geen bereik hebt en opeens weer wel, dan is dat lastig. Maar je was wel de "enigste" dus er was geen grote landelijke storing. Fijn dat het nu weer plotseling weer werkt.

Reageer