Beantwoord

Storing

  • 13 februari 2019
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Sinds gisteren heb ik geen service dus geen telefoon en internet, helemaal niets. Vorige maand heb ik ook uren lang zo’n situatie meegemaakt.
icon

Beste antwoord door Jaimy 14 februari 2019, 09:04

Hoi Tokuzo,

Oh neeee, dat moet natuurlijk niet gebeuren! Laten we allereerst samen achterhalen waar dit probleem door wordt veroorzaakt, dan kunnen we daarna verder zoeken naar een oplossing. 😃

Kun je me vertellen of dit op één bepaalde locatie gebeurt/gebeurde? Mocht het op één of enkele locaties gebeuren, dan zou je even op de dekkingskaart kunnen kijken of er problemen zijn in dat gebied en zelfs een netwerkklacht kunnen indienen.

Helpt het als je je jouw toestel eens opnieuw opstart, zodat die opnieuw verbinding maakt met het netwerk? Daarnaast hoor ik graag van welke telefoon en besturingssysteem je gebruikmaakt.

Ik weet dat ik een heleboel vragen stel, maar zo kunnen we hopelijk snel achterhalen wat er aan de hand is. Ik zie je reactie wel tegemoet!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Tokuzo,

Oh neeee, dat moet natuurlijk niet gebeuren! Laten we allereerst samen achterhalen waar dit probleem door wordt veroorzaakt, dan kunnen we daarna verder zoeken naar een oplossing. 😃

Kun je me vertellen of dit op één bepaalde locatie gebeurt/gebeurde? Mocht het op één of enkele locaties gebeuren, dan zou je even op de dekkingskaart kunnen kijken of er problemen zijn in dat gebied en zelfs een netwerkklacht kunnen indienen.

Helpt het als je je jouw toestel eens opnieuw opstart, zodat die opnieuw verbinding maakt met het netwerk? Daarnaast hoor ik graag van welke telefoon en besturingssysteem je gebruikmaakt.

Ik weet dat ik een heleboel vragen stel, maar zo kunnen we hopelijk snel achterhalen wat er aan de hand is. Ik zie je reactie wel tegemoet!

Reageer