Beantwoord

[Storing] Activeren MB-Verdeler

Reputatie 6
Momenteel is het niet mogelijk om een MB-verdeler te activeren. Hierdoor kunnen er dus geen verdelers gekoppeld worden aan een sim/abonnement. Het probleem is bekend en er wordt aan gewerkt.

Ook T-Mobile medewerkers kunnen de verdelers niet koppelen. Wanneer de storing voorbij is, zal dit hier vermeld worden.

Excuus voor het ongemak.
icon

Beste antwoord door Amy 22 juli 2016, 12:40

Update: Het is momenteel weer mogelijk voor ons om MB-Verdelers te koppelen. Lukt het niet om dit zelf voor elkaar te krijgen, laat het dan even aan ons weten.

Probeer wel altijd eerst de reguliere procedure:

Stop je simkaart in het toestel of tablet en zet Wi-FI uit. Open je internetbrowser. Je komt (na een minuut of 5 wachten) automatisch op een pagina waar je de simkaart kunt koppelen aan je abonnement en bundel. Log hier in met je My T-Mobile account van het 06-nummer waar je de MB-Verdeler aan wilt koppelen en zo activeer je de MB-Aanvuller. 😃
Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 6
Het probleem met het activeren van de MB-Verdeler zou opgelost moeten zijn.

Wanneer het niet lukt je MB-Verdeler te activeren, laat het dan even weten. Een medewerker zal de kaart dan handmatig activeren.
Reputatie 7
Badge +15
Momenteel is er helaas weer een storing met de MB-Verdeler. Het is momenteel voor ons (T-Mobile Medewerkers) niet mogelijk om de simkaarten handmatig te koppelen.

De reguliere procedure om de simkaart te koppelen werkt wel:

Stop je simkaart in het toestel of tablet en zet Wi-FI uit. Open je internetbrowser. Je komt (na een minuut of 5 wachten) automatisch op een pagina waar je de simkaart kunt koppelen aan je abonnement en bundel. Log hier in met je My T-Mobile account van het 06-nummer waar je de MB-Verdeler aan wilt koppelen en zo activeer je de MB-Aanvuller.

In dit topic houden we jullie op de hoogte van deze storing. Als er in de tussentijd nog vragen zijn dan horen wij het graag.
ik heb een mb verdeler gekocht en probeer hem nu al enige uren te koppelen,
maar dit lukt niet via de telefoon die ik wil koppelen en niet via my t-mobile.
Heeft iemand een suggestie?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Hansjeq,

Ik heb jouw vraag verplaatst naar het bestaande topic hierover. Er is namelijk momenteel een storing waardoor wij de MB-Aanvuller ook niet handmatig voor je kunnen activeren.

Heb je de MB-Verdeler toevallig al met een ander toestel geprobeerd om te koppelen?
Ik ben er achtergekomen dat ze in de t-mobile winkel de sim mb verdeler aan mijn nieuwe abonnement hadden gekoppeld en dat gaat in november pas in
Voor mijn huidige abonnement heb ik een.nieuwe besteld
Reputatie 7
Badge +15
Hey Hansjeq,

Als ik het goed begrijp heb je hem dus nog niet binnen? Laat je, wanneer het zo ver is, weten of het gelukt is met activeren?

Als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag!
Reputatie 7
Badge +15
Update: Het is momenteel weer mogelijk voor ons om MB-Verdelers te koppelen. Lukt het niet om dit zelf voor elkaar te krijgen, laat het dan even aan ons weten.

Probeer wel altijd eerst de reguliere procedure:

Stop je simkaart in het toestel of tablet en zet Wi-FI uit. Open je internetbrowser. Je komt (na een minuut of 5 wachten) automatisch op een pagina waar je de simkaart kunt koppelen aan je abonnement en bundel. Log hier in met je My T-Mobile account van het 06-nummer waar je de MB-Verdeler aan wilt koppelen en zo activeer je de MB-Aanvuller. 😃
@Amy ik heb hetzelfde probleem, via het Android apparaat in de auto krijg ik mijn mb-verdeler niet geactiveerd (er komt niets in mijn browserscherm) en ook op mijn laptop geen resultaat op de door jou omschreven wijze... Kun je mij verder helpen met het activeren van mijn mb-verdeler? Dank je wel!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Goudtik,

Jammer dat het nog niet gelukt is! Natuurlijk help ik je graag verder. Zou je mij in een privébericht het 097-nummer waar het om gaat willen sturen? Dan activeer ik hem handmatig voor je. 🙂
Ik heb je een PM gestuurd Amy! Dank je wel alvast
Reputatie 7
Badge +15
Hey Goudtik,

Thanks voor je PM! Ik heb je MB-Verdeler geactiveerd. :)

Veel plezier er mee!
Hallo,

Volgens de brief moet ik na het invoeren van de sim, op safari klikken en dan kom ik op de juiste pagina. Maar dat gebeurd niet?
bij mij ook niet, omdat hij op safari de pagina niet eens opende
Reputatie 7
Badge +15
Hey goedemorgen Wouter Zaandam & Kemperm,

Welkom op het forum. Ik heb jullie reacties verplaatst naar het lopende topic over het activeren van de MB-Verdeler.

Lastig dat het niet lukt. Wel kan het soms een minuut of 5 duren voor je het juiste scherm te zien krijgt. Zorg ook dat Wi-Fi uit staat. Zouden jullie de reguliere procedure die ik hierboven beschrijf nog eens willen proberen? Mocht dat niet werken dan zie ik graag een privébericht tegemoet met het te koppelen 097-nummer en het bijbehorende 06-nummer. 🙂
Is de storing reeds terug ? ook ik krijg een melding dat de activatie om technische redenen niet mogelijk is. groetjes Alex

Na een aantal pogingen ging het door.
Denk dat het wat druk was op de server ofzo :)

Probleem weer opgelost!
Reputatie 7
Badge +20
Hi mecheltjes,

Super dat het is opgelost! Het verwerkeren had inderdaad wat meer tijd nodig.

Mocht je ons in de toekomst weer nodig hebben, trek dan aan de bel. 🙂
Reputatie 6
[UPDATE 3/9/2016]

Momenteel is er wederom een storing waardoor er een kans bestaat dat de MB-Verdeler niet geactiveerd kan worden. Een medewerker kan de simkaart wel koppelen.

Wanneer het probleem opgelost is, is helaas nog niet bekend.
Reputatie 2
Het lukt mij niet om mijn MB-Verdeler te activeren, ik moet de simkaart een naam geven en als ik op 'bevestigen' klik krijg ik de melding dat er een onverwachte fout is opgetreden. Wie kan ik een privebericht sturen met mijn 097- en 06-nummer voor handmatige activatie?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Snoetje1,

Dat mag naar mij. 🙂 Kun je daarbij ook aangeven op welke URL je je bevindt en wanneer je het precies probeert en/of geprobeerd hebt? Dan kunnen we dit doorzetten naar de technische afdeling.

Ik zie je bericht graag binnenkomen!
Reputatie 2
Hallo David, het is al opgelost ik heb net telefonisch contact gehad met de klantenservice van T-Mobile en de medewerkster die ik heb gesproken heeft de kaart kunnen activeren. Ik zat gewoon op de pagina van T-Mobile waarnaar je automatisch wordt doorverwezen zoals in de brief vermeld staat die bij de simkaart zit.

Je hebt dan de keuze om via SMS te activeren of via My T-Mobile, ik had voor de 2e optie gekozen en ingelogd. Vervolgens wordt gevraagd om de simkaart een naam te geven en toen ik dat gedaan had en op bevestigen klikte kreeg ik de foutmelding.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Snoetje1,

Goed om te lezen dat het voor je opgelost is. 🙂 Bedankt ook nog voor de terugkoppeling. De storing is op het moment helaas nog niet opgelost, dus alle info is nuttig voor ons!
Bij wie kan ik terecht voor handmatige activatie/koppeling van mijn 2 MB-verdeler kaarten? Het lukt al een paar dagen niet op verschillende telefoons. Steeds is de melding "Sorry! Er ging iets mis, Er is een fout opgetreden tijdens het genereren van de opgevraagde pagina"
Reputatie 6
Badge +17
Hoi FrRB,

Leuk om je hier op het forum te zien. Welkom!

We helpen je graag verder. Je kan mij in een privébericht je 06-nummer sturen en de 097-nummers van de simkaarten die je gekoppeld wilt hebben. Dan ga ik er gelijk mee aan de slag. :)

Ik wacht je berichtje af!
Ik krijg m'n mb verdeler simkaart niet geactiveerd. Via SMS krijg ik een melding dat wegens technische redenen het niet gelukt is. Via my t-mobile lukt het ook niet.

Reageer