Beantwoord

Storing doorgeven niet mogelijk bij T-Mobile

  • 6 juli 2016
  • 4 reacties
  • 141 Bekeken

Wij hebben deze avond geen verbinding meer met het mobiele netwerk van t mobile, 3 telefoons geen ontvangst. Geprobeerd de storing te melden bij jullie, wordt ik verwezen naar de dekkingskaart. Deze lijkt bedoeld om problemen met dekking door te geven, gewoon melden dat het hele dorp ineens zonder ontvangst zit is niet mogelijk. Zo kom ik nergens.
icon

Beste antwoord door Amy 7 juli 2016, 13:23

Hey Hamer68 en NellyM,

Ik zie dat het bij jullie beiden om de locatie rondom postcode 5109 'S Gravenmoer gaat. Een van onze netwerkspecialisten, Roy, heeft zojuist meer informatie hierover geplaatst in dit topic.

@Hamer68, Super fijn dat je de storing door wilde geven. De dekkingskaart is hier inderdaad het juiste middel voor. Alle meldingen die daar binnen komen worden in behandeling genomen. Op die manier kun je dus ook een algehele netwerkstoring melden. Ik wil je in ieder geval bedanken dat je dit wild melden en bedanken voor de feedback.

Om het forum overzichtelijk te houden en dubbele topics te voorkomen heb ik dit topic gesloten. Reacties kunnen uiteraard geplaatst worden in dit topic over de storing in 'S Gravenmoer.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Klantenservice gesloten na 20.00 uur, zakelijke klantenservice wil de storing niet doorgeven, fijne service
Hoi Hamer68. Hier in postcode 5109 ook al sinds vanmiddag onmogelijk te bellen of gebeld te worden. Zou een storing zijn volgens een medewerker vanmiddag maar daar kan ik niks van terugvinden. En nog vreemder dat op onze telefoons vol bereik wordt aangegeven. In postcode 5102 kon ik wel gewoon bellen dus t licht niet aan onze telefoons. Waar zijn jullie?
Zou gaan om werkzaamheden aan de hoofdmast waardoor onze mast ook is uitgevallen. Kan nog een hele dag duren
Reputatie 7
Badge +15
Hey Hamer68 en NellyM,

Ik zie dat het bij jullie beiden om de locatie rondom postcode 5109 'S Gravenmoer gaat. Een van onze netwerkspecialisten, Roy, heeft zojuist meer informatie hierover geplaatst in dit topic.

@Hamer68, Super fijn dat je de storing door wilde geven. De dekkingskaart is hier inderdaad het juiste middel voor. Alle meldingen die daar binnen komen worden in behandeling genomen. Op die manier kun je dus ook een algehele netwerkstoring melden. Ik wil je in ieder geval bedanken dat je dit wild melden en bedanken voor de feedback.

Om het forum overzichtelijk te houden en dubbele topics te voorkomen heb ik dit topic gesloten. Reacties kunnen uiteraard geplaatst worden in dit topic over de storing in 'S Gravenmoer.