Beantwoord

Storing en dienst

  • 26 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

Sinds vanochtend 8 uur ben ik telefonisch niet bereikbaar. Mijn mobiel is tevens mijn werktelefoon. Ik ben chirurg en heb dienst. Vanmiddag heb ik een medewerker gesproken en zal binnen een aantal uren opgelost worden. Maar tevergeefs. Dit is echt te belachelijk voor woorden. Ik ben voor spoedgevallen niet bereikbaar. Ik eis uitleg en een oplossing!
icon

Beste antwoord door Thalina 29 augustus 2016, 12:29

Hoi AnoniemBG,

Afgelopen vrijdag en zaterdagochtend hadden we te maken met een storing waardoor een aantal klanten niet gebeld kon worden. Inmiddels is dit probleem verholpen. Ik begrijp dat dit een vervelende situatie is geweest. Sorry voor het ongemak! Als je toch nog problemen ondervindt, volg dan deze stappen:
- Zet in de instellingen van je telefoon de netwerk- of operator selectie op handmatig
- Selecteer een willekeurig ander netwerk dan T-Mobile
- Selecteer daarna weer het T-Mobile netwerk
- Herstart je toestel


Na een herstart van het toestel zou je verbetering moeten merken. Het toestel even op vliegtuigmodus zetten heeft helaas geen zin, het toestel moet echt een keer helemaal uit zijn geweest.

Mocht je na het herstellen van de netwerkinstellingen en een restart nog steeds problemen hebben neem dan een kijkje in dit forumtopic. Blijf je problemen houden laat dan een reactie achter in het algemene topic over deze storing met daarbij informatie over sinds wanneer je problemen hebt en wat je al geprobeerd hebt. We helpen je dan natuurlijk graag verder om de problemen zo snel mogelijk op te lossen!

Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic. In het algemene topic helpen we je graag verder.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi AnoniemBG,

Afgelopen vrijdag en zaterdagochtend hadden we te maken met een storing waardoor een aantal klanten niet gebeld kon worden. Inmiddels is dit probleem verholpen. Ik begrijp dat dit een vervelende situatie is geweest. Sorry voor het ongemak! Als je toch nog problemen ondervindt, volg dan deze stappen:
- Zet in de instellingen van je telefoon de netwerk- of operator selectie op handmatig
- Selecteer een willekeurig ander netwerk dan T-Mobile
- Selecteer daarna weer het T-Mobile netwerk
- Herstart je toestel


Na een herstart van het toestel zou je verbetering moeten merken. Het toestel even op vliegtuigmodus zetten heeft helaas geen zin, het toestel moet echt een keer helemaal uit zijn geweest.

Mocht je na het herstellen van de netwerkinstellingen en een restart nog steeds problemen hebben neem dan een kijkje in dit forumtopic. Blijf je problemen houden laat dan een reactie achter in het algemene topic over deze storing met daarbij informatie over sinds wanneer je problemen hebt en wat je al geprobeerd hebt. We helpen je dan natuurlijk graag verder om de problemen zo snel mogelijk op te lossen!

Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic. In het algemene topic helpen we je graag verder.