Beantwoord

[Storing] Iemand toevoegen aan T-Mobile Samen groep lukt soms niet

• 28 juli 2016
  • 4 reacties
  • 403 Bekeken

Ik heb wel een vraag over t-mobile samen, Ik heb afgelopen weekend een groep aangemaakt maar zie nu al meer dan 5 dagen het volgende staan:

Je hebt net een groepslid toegevoegd. Het duurt maximaal 10 minuten voordat dit zichtbaar is op My T-Mobile. Je kunt het groepslid daarom nog niet verwijderen.

Nu heb ik ook wel eens lange minuten, maar dat duurt in ieder geval geen dagen. Hoe kan het dat mijn groep nog steeds niet geactiveerd is?
icon

Beste antwoord door Thalina 29 juli 2016, 13:03

@all

Ik heb jullie reacties even naar een apart topic verplaatst, zodat alles wat hierover gaat overzichtelijk bij elkaar staat. Goed dat jullie dit aankaarten! Er is op dit moment een storing waardoor sommige klanten die iemand willen toevoegen aan hun T-Mobile Samen groep een foutmelding krijgen. In de foutmelding staat dat de klant al lid is van een andere groep. Ook komt het in sommige gevallen voor dat er geen foutmelding verschijnt, maar dat het 06-nummer toch niet wordt toegevoegd aan de groep. Waarschijnlijk komt dit doordat deze klanten eerder al lid zijn geweest van een T-Mobile Samen groep en daardoor nu niet toegevoegd kunnen worden aan een andere/nieuwe groep. We zijn hard bezig om dit probleem op te lossen.

Ik heb voor jullie allemaal een melding gemaakt voor de IT-afdeling. Op dit moment kan ik zelf handmatig ook niet de mensen toevoegen aan jullie groep, anders had ik dat gelijk gedaan. Sorry voor het ongemak! Zodra we een update hebben over de storing, laten we dat uiteraard in dit topic weten.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Ik heb het zelfde . En nog steeds .
Volgens mij zijn er problemen als ik zo de berichten lees
Heb ook een groep aan gemaakt en het zelfde probleem graag uitleg waarom het zo lang duurde met vriendelijke groet E Houthuizen
Reputatie 6
Badge +17
@all

Ik heb jullie reacties even naar een apart topic verplaatst, zodat alles wat hierover gaat overzichtelijk bij elkaar staat. Goed dat jullie dit aankaarten! Er is op dit moment een storing waardoor sommige klanten die iemand willen toevoegen aan hun T-Mobile Samen groep een foutmelding krijgen. In de foutmelding staat dat de klant al lid is van een andere groep. Ook komt het in sommige gevallen voor dat er geen foutmelding verschijnt, maar dat het 06-nummer toch niet wordt toegevoegd aan de groep. Waarschijnlijk komt dit doordat deze klanten eerder al lid zijn geweest van een T-Mobile Samen groep en daardoor nu niet toegevoegd kunnen worden aan een andere/nieuwe groep. We zijn hard bezig om dit probleem op te lossen.

Ik heb voor jullie allemaal een melding gemaakt voor de IT-afdeling. Op dit moment kan ik zelf handmatig ook niet de mensen toevoegen aan jullie groep, anders had ik dat gelijk gedaan. Sorry voor het ongemak! Zodra we een update hebben over de storing, laten we dat uiteraard in dit topic weten.
Reputatie 6
Badge +17
@MBret en Ed Houthuizen,

Even een update: bij jullie zie ik dat er vanochtend een sms is verstuurd dat het aanmaken van de T-Mobile Samen groep is gelukt. Het lijkt erop dat alles bij jullie weer werkt. Ik heb het voor alle zekerheid toch even doorgezet naar de IT-afdeling. Mochten jullie nog problemen ondervinden, laat het dan even weten!

Reageer