Beantwoord

Storing internet Thuis landelijk

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

112 reacties

ik ook niets Diemen zuid zit al vanaf 22.00 zonder
Ook Delft heeft 2 dagen achter elkaar storing op glasvezel. Het is 03:40uur en nog steeds geen internet thuis
Pas om half 4 weer internet. Nou moeten we geloven dat het aan DHCP heeft gelegen? En hier bijna de hele nacht en avond die stomme modem uit en aanzetten. En zij daar lekker gaan slapen.
Hier in Utrecht alles weer Ok!
T-mobile vergoed ook de MB's die ik nu verbruik omdat Wifi eruit ligt....??
Ermelo doet het ook weer
In Arnhem doet internet het nog niet, ook niet na herstart van het modem.
Hier nog steeds geen netwerkverbinding. Postcode 1087NJ
Al sinds gisteravond geen internet en wifi op postcode 6372 en mag nu langzamerhand wel eens opgelost worden want voor bepaalde diensten bij internetbankieren heb je het wel nodig .
Kom op heren monteur's het is nu 9 uur later.
Heel storend dat nergens informatie gegeven wordt! Ookin Heerlen geen internet. Vanaf gisteravond al.
Reputatie 2
Heel storend dat nergens informatie gegeven wordt! Ookin Heerlen geen internet. Vanaf gisteravond al.
Inderdaad. Dat er een storing is tot daaraan toe. Maar vervolgens enkel zeggen het wordt opgelost en verder geen oorzaak melden. Vannacht om 12:00 werd er al gezegd dat het snel opgelost zou zijn. (De manier waarop dat werd gezegd kwam op mij over, morgen zien we verder.) Uiteindelijk bij een aanzienlijk aantal mensen (waaronder ikzelf) tot vanochtend geduurd (en sommigen zelfs nog zonder)
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Sinds ongeveer 3:15 uur vannacht lijken de problemen zo goed als opgelost. Mocht je nog problemen ervaren. voer dan even een powerflip uit:
1. Haal de stroomstekker van het modem uit het stopcontact.
2. Haal de kabels uit poort 1 t/m 4.
3. Wacht 1 minuut.
4. Plug de stroomstekker weer in het stopcontact.
5. Wacht tot het modem volledig is opgestart (ongeveer 3 minuten).
6. Steek de kabels bij poort 1 of 2 (internet) en 3 of 4 (TV) terug in het modem.

We hebben ook een algemeen topic over dit onderwerp waar we updates plaatsen en ook verdere informatie zullen verschaffen. Dit topic gaat op slot om het onderwerp centraal te houden. Nogmaals excuses voor het ervaren ongemak!