Beantwoord

Storing mobiel internet Heerenveen?

• 1 september 2011
  • 36 reacties
  • 1988 Bekeken

Toon eerste reactie

36 reacties

Reputatie 2
Ik woon in Heerenveen en heb ook geen mobiel internet meer. Ook het 3G icoontje verschijnt niet hoewel het wel aan staat. Als ik zo naar de meldingen kijk word ik niet blij. Is tmobile minder snel met herstellen van verbindingen en het geven van diensten die men betaald als met het incasseren van rekeningen?
@allemaal
Ik begrijp dat het vervelend is dat jullie nog steeds problemen ervaren met mobiel internet. Ik zie dat er gistermiddag een onderzoek is gestart op de betreffende 3G-mast vanwege aanhoudende problemen. Ik kan helaas geen indicatie geven wanneer het opgelost zal zijn. Namens T-Mobile mijn excuses voor het ongemak.

Ik zie dat een aantal van jullie al een netwerkklacht hebben doorgegeven via de dekkingskaart op de T-Mobile website. Diegenen die dit nog niet hebben gedaan adviseer ik om dit alsnog te doen. Er wordt dan binnen 10 werkdagen contact met je opgenomen waarbij de resultaten en eventuele oplossingen met jullie besproken worden.

@eprins62
Wij doen ons best om binnen 24 uur te reageren op vragen die op het T-Mobile Forum worden gesteld.

Goedemorgen moderator. Hoe lang gaat dit onderzoek nog duren? Ik heb nog steeds geen mobiel internet. Ik mag toch aannemen dat dit op enigerlei wijze wordt gecompenseerd! Het is nu 09.50 uur (8-9). Nogmaals geprobeerd, geen succes.
Reputatie 7
@allemaal
Graag alleen on-topic reageren. Dit topic gaat over Heerenveen dus alleen een bericht plaatsen als je bericht over deze locatie gaat. Zie ook de huisregels van het T-Mobile Forum.

Ervaar je problemen op een andere locatie dan graag controleren of er al een recent topic is over deze locatie. Kun je dit niet vinden maak dan een eigen topic aan en vermeld in de titel de postcode waar het over gaat. Geef in je bericht duidelijk aan welke problemen je ervaart.

@eprins62
Er wordt nog aan gewerkt. Ik kan je helaas geen indicatie geven wanneer het opgelost zal zijn.

Je hebt je netwerkklacht doorgeven via de dekkingskaart. Ik kan je zelf geen toezeggingen doen over compensatie. Naar aanleiding van je klacht wordt er nog contact met je opgenomen en de eventuele compensatie besproken.
soms doet hij het en soms momenten niet er komt dan geen toegang te staan
8421 ook geen 3G. Weet niet of dit onder dezelfde zendmast valt
Reputatie 2
ook ik woon in 8441 en heb ook al een tijdje problemen met 3G, maar ook met bellen en smsen. 3/4 van de dag kan ik helemaal niks met mijn telefoon. Gister bij tmobile shop in sneek geweest en daar werd mij aangeraden om even de gms mode i.p.v. dual mode te gebruiken. Schakeling tussen 2G en 3G zou niet goed verlopen. Ik dacht dus dat het aan mij telefoon lag (nokia E72), maar nu ik dit allemaal lees begin ik daar toch wel aan te twijfelen.
Reputatie 7
@Rosinfield
Postcode 8421 ligt niet in Heerenveen en valt ook niet onder dezelfde 3G mast. Ik zie geen problemen op deze locatie. Graag alleen on-topic reageren.

@lisette7
Als je het alleen op deze locatie hebt ligt het niet aan je telefoon. Ik zie dat je nog geen melding hebt doorgegeven via de dekkingskaart. Ik wil je adviseren om dit alsnog te doen.
Het is nu 12 september en op 8441 nog steeds geen internet .... Ik probeer elke dag netwerk 2G te zoeken en vaak lukt dat en dan heb ik wel internet...

Wel even geduld hebben met het zoeken, maar lukt vaak wel. Op 3G werkt het nog steeds niet. Ik heb inmidels wel kaart ingevuld en naar T-mobile gemaild.

Hoop dat het na bijna 2 weken wel eens opgelost word.
Het is vandaag 13 september (9.40 uur) en HOERA IK HEB INTERNET!!!! Geen pluim voor de snelle oplossing, want die heeft behoorlijk lang op zich laten wachten!

Het is nu 12 september en op 8441 nog steeds geen internet .... Ik probeer elke dag netwerk 2G te zoeken en vaak lukt dat en dan heb ik wel internet...

Wel even geduld hebben met het zoeken, maar lukt vaak wel. Op 3G werkt het nog steeds niet. Ik heb inmidels wel kaart ingevuld en naar T-mobile gemaild.

Hoop dat het na bijna 2 weken wel eens opgelost word.
Vanochtend en vanmiddag nog niet, maar bij ons vanaf ca. 20.00 uur weer internet. Fijn!

Nu hopen dat het zo blijft.
Ja, gelukkig ook weer internet....

Reageer