Beantwoord

[Storing] Nieuwe Simkaart werkt niet (wel geactiveerd)


Beste T-Mobile,

Vanmorgen heb ik een nieuwe simkaart geactiveerd voor mijn nieuwe smartphone.
Heb precies de stappen uitgevoerd volgens de website.

Ik kreeg zelfs een bevestiging via sms dat het geactiveerd was.

3 uur later werkt de nieuwe simkaart nog steeds niet! De oude simkaart wel..
Via instellingen gecontroleerd en als ik daar de puk code kan inzien zie ik nog steeds mijn oude puk code staan! Hierna nog een keer geactiveerd maar nog steeds niet gelukt.

Wat doe ik verkeerd?
icon

Beste antwoord door Sam- 12 juni 2016, 18:08

Hallo Allen,

Bedankt voor jullie bericht. We krijgen ook via andere kanalen te horen dat het activeren van de simkaart niet in alle gevallen loopt zoals het hoort te lopen. We zijn hier dus van op de hoogte en gaan dus ook contact opnemen met de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. Onze oprechte excuses voor het ongemak!

Updates over deze storing plaatsen we in dit topic. Houd dit topic dus in de gaten!
Bekijk origineel

33 reacties

Ik hoor graag ook het antwoord want ik heb het zelfde probleem.:@
Ik heb ook net een nieuwe simkaart geactiveerd, maar werkt ook nog niet. Oude simkaart werkt ook nog wel. Whatsapp is er wel mee gestopt op mijn oude telefoon en werkt wel op de nieuwe.
Dus ik ben ook benieuwd naar het antwoord!
Hoi, ik heb vanochtend een nieuwe simkaart gekregen omdat mijn telefoon gestolen is.
Nu werkt de nieuwe simkaart niet. Ik heb via de site al geprobeerd om hem opnieuw te activeren, zonder succes. Wat nu??:(
Ook ik heb net een nieuwe simkaart geactiveerd, maar werkt ook nog niet.
Oude werkt nog wel
Ik heb ook een sms gehad met de bevestiging dat de nieuwe geactiveerd was.
Ben ook benieuwd naar het antwoord hier op.
Ik heb hetzelfde probleem nieuwe telefoon, nieuwe sim, oude telefoon met oude sim werkt normaal ondanks de sms dat de nieuwe sim geactiveerd is
Ik heb vandaag een iPhone 6s ontvangen met een nieuwe simkaart, ik heb de nieuwe geactiveerd.
Hierbij zou de oude onbruikbaar moeten zijn en de nieuwe bruikbaar. Hier is alleen geen sprake van, de nieuwe simkaart geeft op mijn iPhone "geen service" aan en de oude simkaart (mijn samsung) doet het nog wel gewoon (bellen, internet). Ik kamp dus met hetzelfde probleem
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Allen,

Bedankt voor jullie bericht. We krijgen ook via andere kanalen te horen dat het activeren van de simkaart niet in alle gevallen loopt zoals het hoort te lopen. We zijn hier dus van op de hoogte en gaan dus ook contact opnemen met de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. Onze oprechte excuses voor het ongemak!

Updates over deze storing plaatsen we in dit topic. Houd dit topic dus in de gaten!
Issam,

Bedankt voor deze mededeling.
Hoop dat het snel opgelost is en ik snel met mij IPhone kan gaan spelen

Gr.Peter
is er al meer bekend?
Ik heb dit probleem ook! Ook de melding dat het gelukt is en de oude sim het niet meer doet. Maar die doet het nog wel.
Graag oplossen svp 🙂
Ik heb dit probleem ook. Morgen weer werken, dus a.u.b. zo snel mogelijk oplossen
Het duurt echt veel te lang! Het probleem is al uren aan de gang, is er al zicht op verbetering?
Ook lekker dat T-mobile niet te bereiken is op zondag.....
Het duurt echt veel te lang! Het probleem is al uren aan de gang, is er al zicht op verbetering?
Ook lekker dat T-mobile niet te bereiken is op zondag.....


Mee eens!!!
Hallo,
Ik heb van moeten om 11.47 een nieuwe simkaart geactiveerd. Omdat ik een nieuwe I phone heb.
Maar tot nu nog steeds geen service.
Lekker en morgen weer werken dus geen bereik!!!
Duurt wel erg lang.
Ook ik heb vandaag mijn opgevraagde Simkaart proberen actief te maken. Resultaat: Wel geactiveerd maar kan alleen de noodnummers bellen en kan geen telefoon ontvangen. Oftewel, Ben niet aangemeld bij netwerk. Morgen na 08.00 uur eens even bellen. 😞
Ik heb meer dan 48 uur geleden mijn nieuwe simkaart geactiveerd. Omdat ik uitlandig ben, moest ik uit veiligheidsredenen 48 uur wachten volgens T-Mobile. Inmiddels zijn 48 uren voorbij maar ik heb nog steeds geen bereik.
zelfde probleem...
Fijn. Een weekend zonder bereik en nog geen oplossing. Waar moet je zijn voor een compensatie in misgelopen inkomsten?
Beste T-mobile is er al iets bekend?

Ik vind het zeer vervelend dat ik nu niet goed bereikbaar ben en alle gevolgde handelingen m.b.t. activeren sim van mijn kant wel juist hebt uitgevoerd en hierover nog niks gehoord hebt behalve die ene reactie op deze topic.

Graag een reactie s.v.p. al is het enkel een update wanneer we meer kunnen horen!

Groet
Gelukig gewoon weer service nadat ik de hele zondag geen service heb gehad. Ik had een nieuwe simkaart geactiveerd. Vanmorgen om 7.00 uur had ik weer bereik.
Hoi, ik heb vanochtend een nieuwe simkaart gekregen omdat mijn telefoon gestolen is.
Nu werkt de nieuwe simkaart niet. Ik heb via de site al geprobeerd om hem opnieuw te activeren, zonder succes. Wat nu??:(


Mijn probleem is nog steeds niet opgelost???
Ook ik heb vandaag mijn opgevraagde Simkaart proberen actief te maken. Resultaat: Wel geactiveerd maar kan alleen de noodnummers bellen en kan geen telefoon ontvangen. Oftewel, Ben niet aangemeld bij netwerk. Morgen na 08.00 uur eens even bellen. :(

De dag later wilde ik klantenservice bellen maar probeerde eerst de telefoon, na aan en uit zetten. En jawel hoor, HIJ DEED HET !!!! Gezocht in mijn berichten, forum,mail enz. wat er aan de hand was maar kon er niets over vinden!! Ook geen berichtje van T-Mobile. Een sorry was op zijn plaats geweest!!!!
Mijn probleem is nu wel opgelost! Mijn telefoon met nieuwe sim doet het nu...
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen allemaal,

We snappen dat deze situatie uitermate onprettig kan zijn. Onze excuses hier voor. Helaas hebben we nog geen oplossing maar we krijgen wel steeds meer meldingen binnen dat het weer werkt na een herstart. We willen dan ook iedereen adviseren om het toestel volledige uit en weer aan te zetten.

Zodra we meer informatie hebben laten we het aan jullie weten hier.
Reputatie 7
Badge +15
Daar ben ik weer 🙂

Ik heb net bericht gekregen van de afdeling die hier over gaat en (als het goed is) moeten alles simkaarten nu weer werken.

Ervaren jullie nog problemen?

Reageer