Beantwoord

[Storing] Nieuwe Simkaart werkt niet (wel geactiveerd)

Toon eerste reactie

33 reacties

Het werkte inderdaad na een herstart maar er zaten wel 15 uur tussen het weer kunnen gebruiken van de simkaart. In die 15 uur is meerdere malen de aan-uit knop bedient, kaart opnieuw geplaatst, andere telefoons gebruikt en noem maar op. Gelukkig doet hij het nu. Thanks.
Mijn simkaart doet het 🙂
Reputatie 6
Badge +17
@Berdua en Sully,

Fijn om te horen dat jullie simkaart weer werkt! Sorry voor het ongemak! Als je nu of in de toekomst nog eens vragen hebt, dan weet je ons te vinden hier op het forum.
Hier hetzelfde probleem, herstarten biedt geen oplossing...
Reputatie 6
Badge +17
Hey Mamako,

Welkom op het forum! Gave gebruikersnaam heb je, hoe kom je hier bij?

Balen dat ook jij hier last van hebt. Goed dat je het aangeeft hier. Ik weet niet of je nog steeds geen verbinding kan maken met ons netwerk, maar ik heb voor de zekerheid de registratie van je simkaart op het netwerk gereset. Zou je daarom je toestel één keer opnieuw willen starten? Zo word je opnieuw op het netwerk aangemeld.

Laat ons weten of het hiermee is opgelost.

Ervaar je nog steeds problemen. Stuur mij dan in een privébericht het simkaartnummer van de simkaart die je nu in gebruik hebt. Alvast bedankt!
Beste Moderator,

Ook ik heb ongeveer een jaar geleden een nieuw simkaartje aangevraagd en deze werkte ook niet. Heb ‘m op dat moment daarom maar opzij gelegd omdat het te lang duurde. Vandaag had ik ‘m toch echt nodig maar hij werkt nog altijd niet.
Wat te doen?

groet,
Jolan
Het is reeds gelukt.
Reputatie 3
Badge +11
Hey Jolan,

Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar! Fijn om te horen dat het ondertussen gelukt is! Kun je misschien vertellen wat je hebt gedaan waardoor het lukte? Wellicht help je er iemand mee in de toekomst. 😃

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben schroom dan niet, we helpen je graag!

Reageer