Beantwoord

[Storing] Nieuwe Simkaart werkt niet (wel geactiveerd)

Beste T-Mobile,

Vanmorgen heb ik een nieuwe simkaart geactiveerd voor mijn nieuwe smartphone.
Heb precies de stappen uitgevoerd volgens de website.

Ik kreeg zelfs een bevestiging via sms dat het geactiveerd was.

3 uur later werkt de nieuwe simkaart nog steeds niet! De oude simkaart wel..
Via instellingen gecontroleerd en als ik daar de puk code kan inzien zie ik nog steeds mijn oude puk code staan! Hierna nog een keer geactiveerd maar nog steeds niet gelukt.

Wat doe ik verkeerd?
icon

Beste antwoord door Sam- 12 juni 2016, 18:08

Hallo Allen,

Bedankt voor jullie bericht. We krijgen ook via andere kanalen te horen dat het activeren van de simkaart niet in alle gevallen loopt zoals het hoort te lopen. We zijn hier dus van op de hoogte en gaan dus ook contact opnemen met de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. Onze oprechte excuses voor het ongemak!

Updates over deze storing plaatsen we in dit topic. Houd dit topic dus in de gaten!
Bekijk origineel

33 reacties

Reputatie 3
Badge +11
Hey Jolan,

Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar! Fijn om te horen dat het ondertussen gelukt is! Kun je misschien vertellen wat je hebt gedaan waardoor het lukte? Wellicht help je er iemand mee in de toekomst. 😃

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben schroom dan niet, we helpen je graag!
Het is reeds gelukt.
Beste Moderator,

Ook ik heb ongeveer een jaar geleden een nieuw simkaartje aangevraagd en deze werkte ook niet. Heb ‘m op dat moment daarom maar opzij gelegd omdat het te lang duurde. Vandaag had ik ‘m toch echt nodig maar hij werkt nog altijd niet.
Wat te doen?

groet,
Jolan
Reputatie 6
Badge +17
Hey Mamako,

Welkom op het forum! Gave gebruikersnaam heb je, hoe kom je hier bij?

Balen dat ook jij hier last van hebt. Goed dat je het aangeeft hier. Ik weet niet of je nog steeds geen verbinding kan maken met ons netwerk, maar ik heb voor de zekerheid de registratie van je simkaart op het netwerk gereset. Zou je daarom je toestel één keer opnieuw willen starten? Zo word je opnieuw op het netwerk aangemeld.

Laat ons weten of het hiermee is opgelost.

Ervaar je nog steeds problemen. Stuur mij dan in een privébericht het simkaartnummer van de simkaart die je nu in gebruik hebt. Alvast bedankt!
Hier hetzelfde probleem, herstarten biedt geen oplossing...
Reputatie 6
Badge +17
@Berdua en Sully,

Fijn om te horen dat jullie simkaart weer werkt! Sorry voor het ongemak! Als je nu of in de toekomst nog eens vragen hebt, dan weet je ons te vinden hier op het forum.
Mijn simkaart doet het 🙂
Het werkte inderdaad na een herstart maar er zaten wel 15 uur tussen het weer kunnen gebruiken van de simkaart. In die 15 uur is meerdere malen de aan-uit knop bedient, kaart opnieuw geplaatst, andere telefoons gebruikt en noem maar op. Gelukkig doet hij het nu. Thanks.
Reputatie 7
Badge +15
Daar ben ik weer 🙂

Ik heb net bericht gekregen van de afdeling die hier over gaat en (als het goed is) moeten alles simkaarten nu weer werken.

Ervaren jullie nog problemen?
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen allemaal,

We snappen dat deze situatie uitermate onprettig kan zijn. Onze excuses hier voor. Helaas hebben we nog geen oplossing maar we krijgen wel steeds meer meldingen binnen dat het weer werkt na een herstart. We willen dan ook iedereen adviseren om het toestel volledige uit en weer aan te zetten.

Zodra we meer informatie hebben laten we het aan jullie weten hier.
Mijn probleem is nu wel opgelost! Mijn telefoon met nieuwe sim doet het nu...
Ook ik heb vandaag mijn opgevraagde Simkaart proberen actief te maken. Resultaat: Wel geactiveerd maar kan alleen de noodnummers bellen en kan geen telefoon ontvangen. Oftewel, Ben niet aangemeld bij netwerk. Morgen na 08.00 uur eens even bellen. :(

De dag later wilde ik klantenservice bellen maar probeerde eerst de telefoon, na aan en uit zetten. En jawel hoor, HIJ DEED HET !!!! Gezocht in mijn berichten, forum,mail enz. wat er aan de hand was maar kon er niets over vinden!! Ook geen berichtje van T-Mobile. Een sorry was op zijn plaats geweest!!!!
Hoi, ik heb vanochtend een nieuwe simkaart gekregen omdat mijn telefoon gestolen is.
Nu werkt de nieuwe simkaart niet. Ik heb via de site al geprobeerd om hem opnieuw te activeren, zonder succes. Wat nu??:(

Mijn probleem is nog steeds niet opgelost???
Gelukig gewoon weer service nadat ik de hele zondag geen service heb gehad. Ik had een nieuwe simkaart geactiveerd. Vanmorgen om 7.00 uur had ik weer bereik.
Beste T-mobile is er al iets bekend?

Ik vind het zeer vervelend dat ik nu niet goed bereikbaar ben en alle gevolgde handelingen m.b.t. activeren sim van mijn kant wel juist hebt uitgevoerd en hierover nog niks gehoord hebt behalve die ene reactie op deze topic.

Graag een reactie s.v.p. al is het enkel een update wanneer we meer kunnen horen!

Groet
Fijn. Een weekend zonder bereik en nog geen oplossing. Waar moet je zijn voor een compensatie in misgelopen inkomsten?
zelfde probleem...
Ik heb meer dan 48 uur geleden mijn nieuwe simkaart geactiveerd. Omdat ik uitlandig ben, moest ik uit veiligheidsredenen 48 uur wachten volgens T-Mobile. Inmiddels zijn 48 uren voorbij maar ik heb nog steeds geen bereik.
Ook ik heb vandaag mijn opgevraagde Simkaart proberen actief te maken. Resultaat: Wel geactiveerd maar kan alleen de noodnummers bellen en kan geen telefoon ontvangen. Oftewel, Ben niet aangemeld bij netwerk. Morgen na 08.00 uur eens even bellen. 😞
Hallo,
Ik heb van moeten om 11.47 een nieuwe simkaart geactiveerd. Omdat ik een nieuwe I phone heb.
Maar tot nu nog steeds geen service.
Lekker en morgen weer werken dus geen bereik!!!
Duurt wel erg lang.
Het duurt echt veel te lang! Het probleem is al uren aan de gang, is er al zicht op verbetering?
Ook lekker dat T-mobile niet te bereiken is op zondag.....

Mee eens!!!
Het duurt echt veel te lang! Het probleem is al uren aan de gang, is er al zicht op verbetering?
Ook lekker dat T-mobile niet te bereiken is op zondag.....
Ik heb dit probleem ook. Morgen weer werken, dus a.u.b. zo snel mogelijk oplossen
Ik heb dit probleem ook! Ook de melding dat het gelukt is en de oude sim het niet meer doet. Maar die doet het nog wel.
Graag oplossen svp 🙂
is er al meer bekend?

Reageer