Beantwoord

[Storing] Problemen met gebeld worden

Reputatie 6
Badge +17
  • Oud T-Mobile Moderator
  • 3927 reacties
We ontvangen enkele meldingen van klanten die problemen ervaren met gebeld worden. Het kan zijn dat bellers direct op de voicemail terechtkomen of dat de beller een melding te horen krijgt. Dit probleem is in onderzoek en we doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.
icon

Beste antwoord door Sam- 5 augustus 2016, 12:47

Hallo allemaal,

Het is begrijpelijk dat jullie meer en concrete informatie willen hebben over deze storing. We willen jullie ook graag zo vaak mogelijk van informatie voorzien, maar ook bij ons is nog niet helemaal duidelijk wat de oorzaak is van dit probleem. Het probleem is namelijk nog steeds in onderzoek.

Tot we de oorzaak en een oplossing hebben gevonden voor het probleem zullen we de registratie van de simkaarten handmatig moeten corrigeren zodat jullie alsnog gebeld kunnen worden. Dit is bij een groot deel van de klanten in dit topic al gebeurd en zij kunnen inmiddels weer gebeld worden. We vragen iedereen daarom om bij ons kenbaar te maken wanneer ze niet gebeld kunnen worden. Wij zetten dit dan direct door naar de netwerk afdeling.

Zodra wij meer informatie hebben over wat er precies fout is gegaan, zullen we dit uiteraard met jullie delen. We begrijpen dat transparantie gewenst is en daar streven wij ook naar! In de tussentijd gaan wij weer aan de slag met het aanmaken van meldingen zodat jullie weer gebeld kunnen worden.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

292 reacties

Goedemiddag! Ik kan wel gewoon bellen, maar niet gebeld worden. Alle bellers krijgen direct mijn voicemail. Ik krijg ook geen bericht dat ik gesprekken gemist heb. Alle instellingen staan goed en ik heb de telefoon al meerdere malen uitgezet. Zowel in Rotterdam, Poortugaal als krimpen aan den IJssel geen telefoontjes kunnen ontvangen. Hoe kan dit?
Ik kan wel bellen maar mensen kunnen mij niet bellen klopt dat
Sinds gisteravond kan ik wel bellen maar niet gebeld worden. Enkel als je je nummer doorschakeld kan je wel gebeld worden.....
ik heb nog steeds problemen al hele dag ik zelf kan wel bellen maar ik kan niet gebeld worden!!!!!!hoe lang gaat dit nog duren
Ik kan dus niet meer gebeld worden al de hele dag. Mensen krijgen steeds meteen mijn voicemail.. heeft dat ook hiermee te maken??
mijn telefoon gaat gelijk op de voicemail ipv over te gaan heeft dit met de storing te maken?
als ik mezelf bel, dan kryg ik ook gelijk voicemail!!!! ik bel dan bv met de tel van mn vriendin
Ja al paar keer .. Kan zelf wel bellen maar al heel de dag niet gebeld worden gaat hij recht streeks over op vouce mail
@Ruben ik kan niet gebeld worden maar wel bellen. Vanmiddag heb ik hierover gebeld met jullie en toen was deze storing wel bekend en moest ik het na een uurtje weer proberen. Ik heb mijn telefoon nu meerdere keren uit en aan gezet maar kan nog steeds niet worden gebeld. Jouw post komt daarom nogal vreemd over.
Reputatie 1
Ik blijk ook de hele dag al onbereikbaar te zijn, hoorde van inmiddels 5 verschillende bronnen dat ik 'onbereikbaar' of 'in gesprek' ben. Tel meermaals opnieuw gestart, heb goed bereik en uitgaande gesprekken gaan prima
Het is nu 21:35 op 3 augustus en ik kan nog steed niet worden gebeld, bellen lukt wel
Fijn zo een zakelijk abonnement van T-Mobile!
Al vanaf vanmiddag niet meer bereikbaar

En ja al veschillende malen de telefoon uit en aan gezet.....balen:@
Reputatie 2
Sinds vandaag kan ik niet meer gebeld worden. Is dat een onderdeel van deze storing?
ik begin het ook beetje zat te worden ,kan zelf wel bellen maar gebeld worden nog steeds niet heb al 10x ofzo mn tel aan en uit gedaan nog steeds geen netwerkverbinding.............
Ik kan ook al heel de dag niet gebeld worden..en ik ben gewoon particulier! Dus niks alleen zakelijk!..wordt er beetje gek van.
Ik kan ook niet meer gebeld worden. Mensen die me bellen krijgen de volgende boodschap te horen: "het nummer dat u heeft gebeld word nu niet beantwoord."

Ook kan ik geen SMS berichten ontvangen waardoor ik nu ook geen tan codes krijg van mijn bank.

Ik ben een particulier en heb hier vandaag de hele dag al last van. Het probleem begon gister nacht.
( toestel al meerder malen uit gezet )

Ik zie graag een reactie tegemoet T-mobile
Ik kan sinds vandaag niet meer gebeld worden. mijn telefoon gaat direct naar voicemail (deze telefoon is niet bereikbaar). Ik kan zelf wel bellen
Vandaag is mijn nieuwe abbo ingegaan en kan al de hele dag niet gebeld worden .
Wanneer is dit opgelost?
Ik heb hetzelfde probleem. Waar ligt dit aan.? Is er een storing en waarom krijgen we daar geen melding van?
Het is nu 4 augustus 1:50AM en nog steeds kan ik niet gebeld worden, springt gelijk op voicemail

Ik hoop dat T-Mobile alle economische schade en ongemakken zal compenseren op de eerstvolgende factuur
Dit is op zijn minst gezegd verschrikkelijk irritant
Laten we maar gewoon zakelijk blijven denken
hoe lang gaat het nog duren voordat wij weer gebeld kunnen worden? Duurt nu al een behoorlijke tijd.
"Getest als beste netwerk van Nederland" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb nog een probleem met gebeld worden.
Ik kan nog steeds geen inkomende gesprekken ontvangen.
Hopend dat dit snel is opgelost!
Kan nog steeds geen inkomende gesprekken en sms ontvangen. Al nieuws of een oplossing?
Bij mij krijgt iedereen direct voicemail! Ik kan wel zelf bellen
Ik kan wel bellen, sms'en dat werk niet, een gebeld worden spring op voicemail. Reset dat help niet 😞
Ik kan ook niet gebeld worden.. iedereen krijgt direct de voicemail..!! Ik kan wel bellen maar ben totaal onbereikbaar al sinds gisteren..vind dat echt heel vervelend!