Beantwoord

[Storing] Problemen met gebeld worden

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

292 reacties

Ik ben inmiddels ook al lange tijd onbereikbaar. Vandaag eindelijk contact kunnen krijgen met de klantenservice en de toezegging gekregen dat het zsm verholpen zal worden. Het niet bereikbaar zijn is nu wel extra vervelend aangezien ik momenteel een uitvaart moet regelen en dus voor veel mensen bereikbaar moet zijn. Kan ik restitutie krijgen op het abonnementsgeld voor de dagen die ik niet bereikbaar ben. Zou een compensatie wel passend vinden.
@Hans; Wat balen dat je dit probleem nog steeds ervaart. Hij is in ieder geval wel in behandeling bij onze netwerkafdeling. Excuses dat het wat langer duurt.

@haha1230; Voor jou is dit ook doorgezet. We proberen je probleem zo snel mogelijk op te lossen.

@Ferturan; De case van jouw meoder is ook nog steeds in behandeling. Excuses voor het ongemak, maar nog even gedudl.

Hoelang gaat dat duren, en wat gaan ze daar aan doen.
@Hans; Wat balen dat je dit probleem nog steeds ervaart. Hij is in ieder geval wel in behandeling bij onze netwerkafdeling. Excuses dat het wat langer duurt.

@haha1230; Voor jou is dit ook doorgezet. We proberen je probleem zo snel mogelijk op te lossen.

@Ferturan; De case van jouw meoder is ook nog steeds in behandeling. Excuses voor het ongemak, maar nog even gedudl.

Hoelang gaat dat duren, en wat gaan ze daar aan doen.

En nu net nog geen twee weken nieuwe klant, Ben overgegaan van Vodafoon naar T Mobile omdat T mobile een beter netwerk zou hebben!
Op dit moment nog slechter, heb al een hele nieuwe Samsung S6 gekocht, en nog niet goed.
Zou eigenlijk zeker recht moeten hebben vind ik op 20 % Korting per maand, anders ga ik waarschijnlijk einde van de proefmaand uitproberen alsnog weg bij Tmobile.
De case van mijn moeder is al behandeld waarschijnlijk, kreeg een smsje op haar telefoon met de vraag om de toestel uit en aan te zetten en dat het verholpen zou zijn. Maar er is niets veranderd. Ze is nog steeds onbereikbaar.
Ik kan alleen bellenhoren als mijngeluid aan is zodat iedereen het hoort kan dat
Reputatie 6
Badge +17
@Marcel076

Allereerst gecondoleerd. Ik begrijp heel goed dat dit, zeker met het regelen van een uitvaart, een erg vervelende situatie is! Ik zie dat mijn collega's van de IT-afdeling momenteel heel hard bezig zijn om het probleem voor jou op te lossen. Ze pakken dit voor jou met spoed op. Nogmaals sorry voor het ongemak! Veel sterkte toegewenst de komende dagen met het regelen.

@Hans,
Dat is inderdaad geen goede start als nieuwe klant, dat begrijp ik! Ik heb in het systeem gekeken en ik zie dat het probleem met gebeld worden sinds 16/8 bij jou is opgelost. Heb je daarna al je toestel uit- en aangezet? Klopt het dat alles weer werkt?

Mocht er iets nog niet goed werken, kun je dan aangeven wat er precies niet goed gaat? Bellen of gebeld worden, internetten of sms'en? Heb je hier op één locatie last van of overal? Kun je een postcode sturen? Kun je verder eens je simkaart in een ander toestel proberen, werkt het dan wel? En een andere simkaart in jouw toestel? Op die manier kunnen we uitsluiten of het misschien aan je toestel of simkaart ligt.

Ik zou het natuurlijk jammer vinden als je ons weer gaat verlaten! Met antwoord op bovenstaande vragen kunnen we kijken waar het aan ligt en kijken naar een oplossing. Ik zie je reactie graag tegemoet.

@Ferturan,
Lief dat je het voor je moeder navraagt, ik begrijp dat dit een lastige situatie is! Ik heb verder geen gegevens van je moeder, dus ik kan helaas niet meekijken. Kun je aan haar vragen of ze zelf even inlogt met haar My T-Mobile account op het forum en hier een reactie plaatst? Dan kan ik met haar meekijken. Als ze liever op een andere manier contact met ons opneemt, kun je op deze pagina de mogelijkheden vinden.

@Ireneteeuwisse,
Dat is inderdaad niet handig! Begrijp ik het goed dat je anderen jou tijdens het bellen alleen kunnen horen als je je toestel op de luidspreker zet? Sinds wanneer heb je hier last van? Kunnen anderen jou helemaal niet horen als je gewoon belt? Heb je toevallig pas geleden een software update uitgevoerd? Kun je eens heel voorzichtig met een tandenstokertje of naaldje de microfoonpoort schoon proberen te maken? Soms zit daar stof in waardoor dit probleem wordt veroorzaakt.

Mocht dit niet helpen, dan wil ik adviseren om dit topic door te nemen. Daar vind je een aantal tips om hopelijk weer je microfoon werkend te krijgen. Mocht dat niet helpen, dan wil ik je adviseren om je toestel ter reparatie aan te bieden.

Houd je ons op de hoogte?
@Marcel076

Allereerst gecondoleerd. Ik begrijp heel goed dat dit, zeker met het regelen van een uitvaart, een erg vervelende situatie is! Ik zie dat mijn collega's van de IT-afdeling momenteel heel hard bezig zijn om het probleem voor jou op te lossen. Ze pakken dit voor jou met spoed op. Nogmaals sorry voor het ongemak! Veel sterkte toegewenst de komende dagen met het regelen.

@Hans,
Dat is inderdaad geen goede start als nieuwe klant, dat begrijp ik! Ik heb in het systeem gekeken en ik zie dat het probleem met gebeld worden sinds 16/8 bij jou is opgelost. Heb je daarna al je toestel uit- en aangezet? Klopt het dat alles weer werkt?

Mocht er iets nog niet goed werken, kun je dan aangeven wat er precies niet goed gaat? Bellen of gebeld worden, internetten of sms'en? Heb je hier op één locatie last van of overal? Kun je een postcode sturen? Kun je verder eens je simkaart in een ander toestel proberen, werkt het dan wel? En een andere simkaart in jouw toestel? Op die manier kunnen we uitsluiten of het misschien aan je toestel of simkaart ligt.

Ik zou het natuurlijk jammer vinden als je ons weer gaat verlaten! Met antwoord op bovenstaande vragen kunnen we kijken waar het aan ligt en kijken naar een oplossing. Ik zie je reactie graag tegemoet.

@Ferturan,
Lief dat je het voor je moeder navraagt, ik begrijp dat dit een lastige situatie is! Ik heb verder geen gegevens van je moeder, dus ik kan helaas niet meekijken. Kun je aan haar vragen of ze zelf even inlogt met haar My T-Mobile account op het forum en hier een reactie plaatst? Dan kan ik met haar meekijken. Als ze liever op een andere manier contact met ons opneemt, kun je op deze pagina de mogelijkheden vinden.

Het is inmiddels al opgelost ze is alweer bereikbaar. Dankjewel!!:)
Reputatie 6
Badge +17
@Ferturan,

Goed om te horen dat ze weer bereikbaar is! 🙂 Alvast een fijn weekend toegewenst!
Tot mijn spijt moet ik weer melden dat mn moeder toch niet bereikbaar is. Vanmiddag was het in orde maar zojuist weer vernomen dat ze weer niet bereikbaar is.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ferturan,

Wat jammer dat ze weer problemen ervaart. Heeft ze haar toestel al een keer uit en aangezet? Volgens ons systeem zou alles nu wel moeten werken. Ervaart dit probleem steeds op een specifieke locatie? Zo ja, kun je de postcode daarvan doorgeven?

Ik hoor graag van je.
Mij. Telefoon doet het weer
Reputatie 6
Badge +17
Fijn om te horen dat alles weer werkt Irene! 🙂
Ik heb sinds vanmorgen ook dit probleem. Kan wel bellen, maar niet gebeld worden.
Alles al geprobeerd, maar niets werkt. Vermoed dus dat dit aan een storing bij jullie ligt.

Kunnen jullie dit svp oplossen voor me?
Alvast bedankt!
Echt drama dit. Mensen bellen maar ik zie niets...
Ik kan sinds vanmorgen niet meer gebeld worden!!! Wanneer is dit opgelost t- mobile??
Ik kan wel bellen maar niet gebeld worden heb van alles al geprobeerd niks helpt
Reputatie 6
Badge +17
@all We ontvangen sinds vanochtend meldingen dat sommige klanten niet gebeld kunnen worden en de bellers direct op de voicemail terechtkomen. Inmiddels hebben we de oorzaak van het probleem gevonden. Na werkzaamheden van vannacht heeft een klein deel van onze klanten een softwareprobleem. Iedere klant die binnen de groep valt, en belt of gebeld wordt, kunnen we inmiddels herkennen. Bij hen gaan we direct aan de slag om dit probleem op te lossen. We verwachten dat dit een paar uur kan duren. We houden je op de hoogte in dit algemene topic.

Omdat het om een andere storing gaat, gaat dit topic op slot.