Beantwoord

[Storing] Problemen met gebeld worden

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

292 reacties

Ik kan sinds gisteren niet gebeld worden en geen SMS ontvangen. Is dit dezelfde storing?
Hier hetzelfde verhaal sinds gisteren: ik kan wel bellen, maar alle inkomende gesprekken krijgen direct de voicemail. Sms krijg ik ook niet binnen. Erg lastig met bankieren, want mijn bank stuurt sms met code. Telefoon opnieuw opstarten helpt ook nog niet.
Ik kan sinds gisteren niet gebeld worden, maar kan wel zelf bellen. Heb geen zakelijk abonnement. Hoelang gaat dit duren?
hier ook nog steeds het zelfde , kan nog steeds niet gebeld worden zo irritant dit!!!!!!!!!!
Ja vind het
Ook heel vervelend! Duurt wel erg lang nu!
Helaas ben ik ook al 2 dagen niet bereikbaar. Zowel inkomende oproepen als sms komen niet binnen. Mensen krijgen meteen de Voice mail. Ik ben particulier. Hopelijk wordt het snel opgelost. Succes daar mee!
ook ik kan helaas niet gebeld worden, baal hier behoorlijk van
Reputatie 3
Badge +7
Ik heb gistermorgen over deze klacht gebeld en het zou liggen aan een te "oude simkaart" (iets meer dan 2 jaar). De nieuwe wordt opgestuurd. Is dit een onzinoplossing?
Mijn partner haar simkaart is net zo oud en doet het (nog) prima!

Ik heb een simkaart van 4 maanden oud en kan niet gebeld worden. Dus nee, het probleem ligt niet aan een te oude simkaart.

Dat klinkt meer als de klantenservice die een standaardantwoord geeft, omdat normaal gesproken niet (altijd) bereikbaar zijn wél aan de simkaart ligt.
Ik vind dit echt te bizar voor woorden..al sinds gisteren onbereikbaar..mensen die mij bellen krijgen direct m'n Voicemail..hoe lang gaat dit nog duren?
Als ik mezelf probeer te bellen van een vast telefoon nummer hoor ik beep en dan gelijk door naar de voicemail
Het is dus nog niet opgelost!

Ik heb een zakelijke aansluiting en dit kost me een hoop geld want klanten kunnen me niet bereiken

Zie graag een compensatie tegemoet op de eerstvolgende afrekening, het duurt nu al 24 uur!!
Belachelijk !
Mijn klanten kunnen mij ook niet bereiken!
Heeeel vervelend.
Het is niet alleen zakelijk, ook particulier...
Sinds gisteren kan ik niet meer gebeld worden en geen berichten meer ontvangen !!!! Sim kaart al enkele malen eruit gehaald en opnieuw gestart . 2 maal kwamen de berichten door en kon ik weer worden gebeld , daarna niet meer gelukt .
Wie weet de oplossing . T-mobile winkel niet in de buurt
Dit probleem heb ik ook... Ik word er gek van
Reputatie 5
Badge +17
@all

Goed dat jullie dit kenbaar blijven maken bij ons. Alle input is welkom! Onze collega's zijn druk bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. Zodra we meer informatie hebben over de storing en de oplostijd dan zullen we dit hier in dit topic plaatsen. Zet in de tussentijd regelmatig je toestel uit en weer aan om jezelf opnieuw op het netwerk aan te melden.

Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak!
Heeft T-Mobile wel beeld om welke specifieke klanten het gaat als er wordt gesproken over "enkele meldingen"?
Dat zoekt misschien makkelijker naar de storing als het slechts om "enkele gevallen" gaat.
Het is geen nummerreeks want het nummer van mijn partner is vrijwel gelijk aan mijn nummer. Haar nummer eindigt op 153, mijne op 603. Ook dezelfde regio (Den Helder) Ook evenoude simkaart (iets ouder dan 2 jaar).
Ik kan niet gebeld worden, zij wel.
Zoek de overeenkomsten tussen de gebruikers en de storingen en het is wellicht sneller opgelost T-Mobile!
Enkele meldingen is dus gewoon onzin. Je merkt pas dat je onbereikbaar bent als mensen via andere wegen jouw weten te bereiken of dat je een tan-code of digi-d code opvraagt. Ondertussen maken mensen die deze T-mobile klanten bellen wel kosten omdat ze met voicemail worden verbonden.
Beste Tmobile,

Is er al een oplossing inzicht? Het laaste gesprek heb ik op 2 augustus 16:46 binnen gekregen. Klopt het dat dit probleem al twee dagen aanwezig is?

Kunnen jullie meer helderheid geven hoelang dit nog duurt?
Beste T-Mobile,
Sinds een paar dagen heb ik het probleem van wel kunnen bellen maar niet gebeld worden, ik ben langs jullie T-Mobile Shop geweest maar blijf het probleem houden. Wanneer is dit probleem opgelost want mijn klanten kunnen mij nu niet bellen wanneer ik niet op kantoor ben.

Aub zsm Aktie en ons zakelijke klanten informeren.

Gr. Patrick Louwe
by my is het opgelost!!! ik ben weer bereikbaar!!! gelukkig....
Hoe is het bij jou opgelost??
Hoe staan de zaken er nu voor, T-mobile?
ik probeerde mezelf weer te bellen en hy ging gwn weer over
Hier in het noorden nog steeds niks veranderd... Niet bereikbaar helaas
Nog steeds weer niet