Beantwoord

Storing Sint Philipsland & Nieuw-Vossemeer


ik kan zeker vanaf gisteren al niet bellen
icon

Beste antwoord door Amy 30 april 2016, 09:29

Hey Rozenboom,

Fijn om te zien dat Pilovali al op je heeft gereageerd, ik zie dat je ondertussen ook contact hebt gehad met een van mijn collega's.

Er is momenteel een storing in Sint Philipsland. We doen uiteraard ons uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak!

Als je nog vragen hebt dan horen we het graag. We staan hier voor je klaar.
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Kun je wel SMSen en internetten? Wat krijg je te horen/zien als je probeert te bellen?

Groet,
ik kan niet bellen en gebeld worden en heel veel storing dan niks dat 1 puntje
Reputatie 6
Badge +17
Oké, je hebt dus slechte dekking. Op welke postcode heb je slechte dekking?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Rozenboom,

Fijn om te zien dat Pilovali al op je heeft gereageerd, ik zie dat je ondertussen ook contact hebt gehad met een van mijn collega's.

Er is momenteel een storing in Sint Philipsland. We doen uiteraard ons uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak!

Als je nog vragen hebt dan horen we het graag. We staan hier voor je klaar.
Hey T-Mobile,

Ik zit nu al een week zonder internet en bellen in Sint Philipsland. Hoelang gaat deze storing nog duren? Wat is de oorzaak van deze storing? De communicatie hieromtrent is heel summier!! Mijn vrouw zit ook bij T-Mobile, zij heeft een eigen bedrijf. Klanten kunnen haar al een week niet of nauwelijks bereiken!! Bied haar een goed alternatief, wachten tot de storing is opgelost is voor haar geen optie.
Reputatie 6
Badge +17
Ik zie dat er alleen een storing is op 3G:


2G en 4G zou dus gewoon moeten werken. Als je je telefoon handmatig op 2G zet, kun je dan wel bellen en gebeld worden?
Ik heb ook al sinds afgelopen donderdag ongeveer geen bereik zowel met bellen als met internet. Ik heb een chat gehad met tmobile dat ze er met man en macht aan werken maar ik zie nog geen enkel resultaat. Ook aan de watertoren, waar de antennes aan hangen zie ik niemand. Hier hebben ze aan gewerkt afgelopen week dus waarschijnlijk is daar iets mis gegaan. En als er alleen een storing op 3G is, waarom heb ik dan geen 4G?
Soms kan ik bellen of gebeld worden, maar dan wel met een slechte gesprekskwaliteit. Meestal zegt mijn telefoon geen netwerk beschikbaar.
4G pakt hij ook niet, dan zou ik dat 1: op het scherm van mijn telefoon moeten kunnen zien; en 2: dan zou ik ook snel internet moeten hebben. De waarheid is dat een website meestal niet tot heel traag geladen wordt.
Ik heb mijn instellingen van mijn telefoon zo staan dat hij automatisch 4G pakt, is dit er niet, dan gaat hij over naar WCDMA en daarna naar GSM. Heb hem nu op alleen GSM gezet, mijn telefoontjes zet hij wel door, maar weer wel met een slechte gesprekskwaliteit.
Reputatie 6
Badge +17
@WernerVeld
Ik ben maar een klant, dus ik kan helaas niet zien wat er precies mis gaat. 3G en 4G is totaal verschillend, het kan dus bijvoorbeeld zijn dat apparatuur defect is.

@maus1987
2G (GSM) ondersteund geen 'HD-voice', dus de kwaliteit is inderdaad niet erg goed. Het is in iedergeval beter dan helemaal niks. Ik verwacht dat deze week de storing wel opgelost gaat worden, hoewel ik dit niet zeker weet.
Ik zie het, geeft niet. Ik wacht op een antwoord van T-mobile
Reputatie 7
Badge +20
Hey Maus1987 & WernerVelde,

Helaas speelt de storing inderdaad nog sommigen parten..

Zoals bij Werner ook al aangegeven is, wordt er hard gewerkt om het probleem op te lossen. Ik heb jullie klacht over de dekking ook doorgezet naar de netwerkspecialisten, zodat zij zo spoedig mogelijk het probleem af kunnen handelen en jullie weer goed bereik hebben!

Mochten jullie in de tussentijd nog vragen hebben voor ons, laat het dan weten.
Ik hen vandaag een mailtje gehad dat de storing uiterlijk 10 mei opgelost is. Waarom kan dit niet eerder? Ik verwacht toch wel enige compensatie als wij twee weken lang geen bereik hebben.
@David ik weet niet hoe je er bij komt over dat het bij sommigen nog parten speelt want iedereen die ik gesproken heb, die tmobile heeft in Sint Philipsland, ondervindt nog steeds overlast van de storing en hebben geen bereik.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Werner (en anderen)

Door weersomstandigheden is een onderdeel van de zendmast defect geraakt. Het onderdeel is besteld en onderweg en zal naar verwachting na het weekend op 9 mei geïmplementeerd worden. Helaas is het niet mogelijk om dit eerder te maken.

Nogmaals excuses voor het ongemak!

Reageer