Beantwoord

[Storing] T-Mobile Samen cadeau niet ontvangen

• Doet lekker mee
  • 0 reacties
Ik heb een groep aangemaakt, zou 500 MB krijgen per 18 juli maar deze heb ik nog niet ontvangen. Wanneer wordt dit er bij geschreven
icon

Beste antwoord door Amy 3 augustus 2016, 09:06

Goedemorgen allemaal.

Goed nieuws! Het ziet er naar uit dat deze storing opgelost is. Bij de meeste T-Mobile Samen gebruikers die het cadeau niet hadden ontvangen is dit ondertussen toegevoegd. De klanten die nog niets ontvangen hebben zullen dit zo snel mogelijk alsnog ontvangen.

Mochten hier nog vragen over zijn dan hoor ik het graag! 🙂
Bekijk origineel

51 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Beste cmr , je ontvangt jou kado op de datum dat je je nieuwe bundels krijgt.
Ik heb hetzelfde probleem alleen ik zit al maanden in deze groep. Lijkt erop dat er iets van storing is deze maand.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Cmr en Timbakker,

Wat Centaur aangeeft klopt, je ontvang het cadeau normaliter op de datum dat je de nieuwe bundels krijgt. Nou zie ik dat dit bij jullie niet het geval is en hier lijkt het een en ander fout te gaan.

Ik heb dit dan ook direct doorgezet naar onze technische jongens. Zij nemen dit in onderzoek en kunnen hopelijk achterhalen waar het fout gaat en het voor jullie oplossen.

Excuses voor het ongemak! Mochten jullie in de tussentijd vragen hebben dan hoor ik het graag. 🙂
Bij T-mobile samen heb ik 500 MB gekozen maar nog niet gehad.
Ook ik zou 500mb ontvangen op de 18 juli en heb nog niets ontvangen. En nu?
Reputatie 5
Badge +14
Ik heb een nieuw nummer toegevoegd maar deze persoon heeft geen SMS ontvangen dat zij in de groep zit.
Reputatie 7
Badge +20
@KeF11; Ik zie dat je sinds 22 juli in een T-Mobile Samen groep zit en je tegoeddatum is de 21ste. Dat betekent dat jij pas bij je volgende tegoeddatum de 500MB zult ontvangen. :)

@sproet68; Goed dat je dit aangeeft. Jij had inderdaad de 500MB al moeten ontvangen. Ik heb dit doorgezet naar onze technische afdeling. Zij zullen onderzoeken wat er mis is gegaan en dit oplossen voor je. :)

@jan kelder: Ik zie dat de klant wel succesvol is aangemeld. Heeft hij/zij inmiddels al een sms ontvangen?
Is er inmiddels al een oplossing gevonden bij de technische afdeling? Ik zou namelijk graag nog m'n 500 mb hebben voordat ik op vakantie ga 🙂
Helaas heb ik daar ook mee te maken, heb nummers en naam ingevuld en zij hebben tot heden nog niks ontvangen. Zelf heb ik ook nog nergens bericht van.
Hallo ik heb vanmiddag ook een groep aangemaakt en we hebben beide nog geen sms ontvangen. Op de site staat 10 min aangegeven het lijkt nu eerder 10 uur. Ik vraag me af of ik het juist heb gedaan.
Reputatie 7
Badge +20
@timbakker: Het onderzoek loopt nog steeds. Ik heb je ook even een privébericht gestuurd.

@Kevin plomp; Ik zie dat de 2 nummers wel succesvol zijn toegevoegd, maar dat het versturen van de sms is mislukt. Ik heb dit ook doorgezet naar onze technische addeling want je zou wel een sms moeten ontvangen.

@Koekkoekpino; Ook bij jou zie ik dat het gelukt is om een T-Mobile Samen groep aan te maken dit kun je zelf ook terugzien op My T-Mobile. Ik zie dat bij jou de sms ook niet is verstuurd. Ik zal dit doorzetten naar onze technische dienst zodat zij de oorzaak hiervan kunnen onderzoeken.
Reputatie 2
Ik heb gisteren een groep aangemaakt, maar ik heb helemaal niets kunnen kiezen voor een cadeau. Nu heb ik niets aan 500 mb dus wil graag iets anders kunnen kiezen. Wel een sms gehad dat het allemaal was geregeld ... Het zou grappig zijn als ik vandaag voor mijn verjaardag het cadeautje zou mogen kiezen
Wij hebben ook een groep aangemaakt. Iedereen heeft iets ontvangen..behalve ik. Mijn 500mb zal op 19 juli in gaan. Niets ontvangen.
Mijn kado van 500MB zou 25 juli in moeten gaan. Groep aangemaakt, sms ontvangen, weken geleden al. Heb alleen geen SMS gehad van het kado (500 MB). Is ook niet toegevoegd aan mijn MB-budget..... ik ben niet de enige begrijp ik... enig idee wanneer dit wordt opgelost?
Nog een opmerking: Degene met wie ik samen in de groep zit, heeft gekozen voor de korting op de factuur. Die is ook niet verrekend......
Reputatie 7
Badge +20
Hi shnapp2000;

Gefeliciteerd met je verjaardag! :8 Fijn dat het is gelukt om een T-Mobile Samen groep aan te maken, maar ik zie inderdaad dat je jouw cadeau nog niet kan wijzigen. Ik heb dit daarom door gezet naar onze technische jongens. Zij zullen dit verder oppakken en hopelijk snel oplossen! Ik hoop dat je desondanks toch een fijne verjaardag hebt.

@Twien; Ik heb jouw probleem ook doorgezet naar onze technische afdeling. Wij zijn hard bezig om dit op te lossen.

@Stijnevers; Ook voor jou heb ik dit doorgezet. Wat betreft de andere persoon die geen korting heeft ontvangen. Kun je zijn/haar nummer in een privébericht sturen dan zet ik dit ook door.

Excuses voor het ongemak!
Reputatie 2
Bedankt Hajar voor je antwoord en felicitatie 😉 we wachten even af
Reputatie 7
Badge +20
Bedankt Hajar voor je antwoord en felicitatie 😉 we wachten even af

Graag gedaan! :8 :8
Helaas 24 juli ook geen extra Mb's ontvangen.
Hoi Anja.

Je hebt in dit topic al een reactie over dit probleem achtergelaten. Het is tegen de huisregels van het forum om dit op meerdere plekken te doen, ook wanneer je later het algemene topic vindt. Zou je daar in de toekomst aan willen denken?
Reputatie 7
Badge +15
Hoi allemaal,

De storing waardoor de cadeautjes niet worden uitgedeeld is helaas nog niet opgelost. Wel kunnen we handmatig de 500MB, T-Mobile Extra punten of de €2,50 korting doorvoeren.

Mocht je hier dus nog problemen mee hebben dan horen we het graag! 🙂
Reputatie 7
Badge +15
@Cmr, Timbakker, Kef11, Twien, StijnEvers,

Bij jullie is de 500MB bundel ondertussen handmatig geactiveerd 🙂

@Sproet68,

Omdat jij geen gebruik maakt van een reguliere databundel kan ik geen 500MB voor je toevoegen. Ik heb daarom een vergoeding van. Vind je het goed als ik €2,50 factuurkorting toevoeg of je T-Mobile Extra punten verdubbel? En welke van de twee zou je dan willen?

@AnjaSikk,

Ik heb net in het andere topic op je gereageerd! 🙂
Beste amy..ik heb de 500mb ontvangen. Hartelijk dank!
Hoi Amy. Ik heb de 500 MB ook ontvangen. Dank je. Gaat het vanaf nu wel automatisch goed?
Ik heb met mijn man T Mobile samen ingesteld. Omdat wij op vakantie gaan en ik nogal weinig MB's heb ik de ingestelde korting van 2,50 omgezet naar 500 MB extra! Deze zou ingaan per 26 juli, maar dat heb ik en mijn man er nog niet bijgekregen! Graag zou ik het alsnog willen ontvangen!
Ik hoor graag van u.

Reageer