Beantwoord

Storing Weesp

  • 15 november 2019
  • 13 reacties
  • 842 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Hallo,

Hele dag al geen bereik in Weesp (geen mobiel internet, niet belbaar, niet bellen). Graag ZSM actie!

icon

Beste antwoord door David 19 november 2019, 16:40

Hi iedereen,

De problemen in Weesp zijn ondertussen opgelost! Mocht je nog niet automatisch een verbinding hebben, start dan even je telefoon opnieuw op, dan zou het sowieso weer moeten werken.

Mochten er nog andere vragen zijn, let us know!

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Heb je de storingspagina al bekeken?

Anderen in jou omgeving ook problemen?

 

https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/storing

 

Reputatie 5
Badge +10

Hmm er is iets wel gaande in Weesp.

Is onder de aandacht  ze zijn ermee bezig op dit zo spoedig op te lossen.

 

https://allestoringen.nl/storing/t-mobile/weesp/

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @AHNR1,

We zijn bekend met de problemen in Weesp en doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Mocht er een update zijn dan vind je deze op onze dekkingskaart (die Centaur ook met je had gedeeld). Sorry voor dit ongemak! 

Als we in de tussentijd nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten!

Al 2 dagen geen mobiel internet in Weesp, bijzonder slecht en er wordt hierover ook slecht gecommuniceerd.

Precies al vanaf donderdag geen mobiel bereik in Weesp.

Duurt we heel lang wat is er aan de hand en wanneer is dit opgelost?

 

Hier inderdaad ook al vanaf donderdag geen mobiel bereik, geen mobiel internet en geen wifi thuis (Weesp). Schiet lekker op dit.

Reputatie 7
Badge +20

Hi iedereen,

De oplossing voor de problemen in Weesp laat jammer genoeg langer zich op wachten dan gepland. Dit komt mede door externe factoren waar wij zelf geen invloed op hebben. Hoe dan ook, we doen onze uiterste best om dit alsnog zo spoedig mogelijk recht te zetten! 

Als we een update hebben, dan lezen jullie het hier in dit topic!

Reputatie 2

 Welke externe factoren ??

Waarom geen communicatie??

Waarom geen tijdelijk masten, net als bij special evenementen??

Jullie heet u contract met ons verbroken. Het is nu 5 dagen zonder mobiel verbinding. Ongelooflijk !! U kunt duizenden compensatieverzoeken verwachten!!

 

Hier ook al sinds donderdag geen 4g en netwerk, zonder WiFi niet te bereiken..

Reputatie 7
Badge +20

Hi iedereen,

De problemen in Weesp zijn ondertussen opgelost! Mocht je nog niet automatisch een verbinding hebben, start dan even je telefoon opnieuw op, dan zou het sowieso weer moeten werken.

Mochten er nog andere vragen zijn, let us know!

Fijn dat het probleem eindelijk is verholpen. Hoe wordt deze 4,5 dag gecompenseerd?

 Waar kunnen we het formulier vinden ter compensatie? 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Bart en Carine,

Ik stuur jullie middels een privébericht meer informatie! 

Reageer