Storingen melden via app NetwerkRadar en dan !?

  • 18 maart 2011
  • 19 reacties
  • 3710 Bekeken

Reputatie 2
L.S.

Zodra ik merk geen of een slechte verbinding te hebben activeer ik de App NetwerkRadar op mijn Iphone. Ook de laatste dagen weer te veel meldingen aangemaakt in verband met netwerkstoringen. Dat is op zich al vervelend.

Wat nog storender is dat T Mobile nog geen contact heeft opgenomen om te melden hoe zij de- structurele - probleem gaan verhelpen. Wel wordt ondertussen de media duidelijk gemaakt dat de internetsnelheid fors omhoog gaat.

In hoeverre heb je recht op een goede verbinding als klant? Of is er sprake van contractbreuk!?

This topic has been closed for comments

19 reacties

Reputatie 5
@zeghetmaar
Het kan zijn dat je je op dat moment niet voldoende dekking ervaart. Ik wil je dan ook vragen om je klacht kenbaar maken via de dekkingskaart op onze website.

Je dient op het formulier 7 korte vragen te beantwoorden via een dropdownmenu. Verder ontvangen we graag 1 voorbeeld van een mislukt gesprek, sms'je of dataverbinding.

Naar aanleiding van het formulier nemen we binnen maximaal 4 dagen telefonisch contact met je op.
Reputatie 2
Beste T Mobile medewerkster,

We leven in 2011 en dan kom jij met het advies inloggen op de website van T Mobile en dan vragen beantwoorden. Nogal onhandig hé als je geen netwerkverbinding hebt.

Daarvoor is de App NetwerkRadar toch voor bedoelt? Deze registreert en kun je later als je wel verbinging hebt alsnog verzenden. Of doen jullie niks met die informatie?
Reputatie 2
N.B.

Op jullie eigen T Mobile website Netwerk T-Mobile.nl wordt geadviseerd de NetwerkRadar App geadviseerd. Eigen zendmast voor wie het juiste antwoord geeft.
Reputatie 5
@zeghetmaar
De applicatie 'NetwerkRadar' word gebruikt voor optimalisatie en uitbreiding van de dienstverlening. Voor individuele klachten wil ik je vragen melding te maken via de dekkingskaart. Naar aanleiding van het formulier nemen we binnen maximaal 4 dagen telefonisch contact met je op.
Reputatie 2
Hetzelfde probleem ervaar ik ook, zeker als internet ondernemer ben ik vaak afhankelijk van mijn iphone als ik onderweg ben og bij een klant ben als dan de verbinding weer eens niet werkt is dat wel er vervelend. Ook ik gebruik de netwerk app maar krijg daar ook geen terug koppeling van. Zojuist heb ik de dekkingskaart ingevult hoop dat ik daar wel een bevredigend antwoord op krijg.
Reputatie 5
@plugonline
Ik zie dat je het dekkingsformulier hebt ingevuld. Er word binnen enkele dagen telefonisch contact met je opgenomen door onze netwerkafdeling.
Reputatie 2
Nu net weer eens melding gemaakt via de website! Dit keer geen complimenten over de internetsnelheid. Namelijk amper verbinding.

Hieronder een voorbeeldmelding, welk automatisch via de Netwerkradar app naar T Mobile gestuurd wordt:



Tijdstip:GPS locatie: Verbinding: Bandbreedte download: Bandbreedte upload: Status mobiel internet en mijn mobiele nummer.

Hierdoor heeft T Mobile alle gegevens en valt in het eigen systeem te herleiden dat ik beschik over een Iphone 4. Hoe ingewikkeld is het allemaal?



Wie van jullie wil ook gewoon via een Iphone app verstoringen kunnen doorgeven? Zeg het maar!

Reputatie 4
Beste T Mobile medewerkster,

We leven in 2011 en dan kom jij met het advies inloggen op de website van T Mobile en dan vragen beantwoorden. Nogal onhandig hé als je geen netwerkverbinding hebt.

Daarvoor is de App NetwerkRadar toch voor bedoelt? Deze registreert en kun je later als je wel verbinging hebt alsnog verzenden. Of doen jullie niks met die informatie?


Waarom kun je niet inloggen op de website van T-Mobile? En je kunt wel op dit forum posten?
Ik heb ook een klacht via de site ingediend en werd 2 dagen daarna gebeld, helaas kon ik niet opnemen aangezien ik geen dekking had hahaha.
Heb daarna van een medewerker de keuze gekregen om mijn contract te ontbinden of een korting voor 3 maanden (over 3 maanden zou de dekking namelijk verbeterd worden). Heb voor de korting gekozen en afgesproken dat de medewerkster mij over 3 maanden terug belt om te verifieren of dekking echt verbeterd is.
Reputatie 2
Gelukkig ben ik voor het online zijn op WWW niet afhankelijk van T Mobile. Daarom beschik ik privé ook over een internetaansluiting. En om nu een tweede mobiele provider in de arm te nemen voor het melden van verstoringen op het T Mobile netwerk lijkt mij ook niet de bedoeling.
Reputatie 6
Badge +9
En in 2011 heeft bijna iedereen een pc of laptop waarmee hij gewoon via de site meldingen kan doen.
Reputatie 2
Afgelopen donderdag contact opgenomen met de klantenservice en het continue netwerk probleem uitgelegd.

Vervolgens werd aangegeven dat er direct een specialist zou onderzoeken wat het probleem is. Zodra bekend zou zijn wat de oorzaak is zou ik direct gebeld worden. Geweldig gewoon dat een specialist sinds donderdag bezig is met onderzoeken!

Of ben ik met een kluitje in het riet gestuurd? Niets vernomen van T Mobile.

Hoe serieus neemt T Mobile zijn klanten?
Reputatie 6
neem maar aan dat dat onderzocht word allen gaat er een tijdje overeen
Reputatie 2
mijn telefoon belt ook niet als ik iemand bel gooit hij hem uit en sms komt een halvedag later aan
Reputatie 2
wat heb ik aan een hogere internet snelheid als ik ook niet kan bellen en een halve dag later een sms aan komt. Dit heb ik nog nooit gehad,heb al meerdere HTC toestelen gehad(10jaar) en al t-mobile toen het nog BEN was.
Reputatie 6
heb je al een rezet gedaan
Reputatie 2
Een reset lost het probleem niet op! Ene lokatie wel andere geen ontvangst. Probeer maar eens internetradio te beluisteren in een rijdende auto!
Reputatie 2
L.S.

Na veel geduld reactie gekregen van T Mobile. Problemen met netwerkverbinding werden volledig onderkend en ontbinding abonnement werd per direct aangeboden tegen coulante voorwaarden. Dit alles dankzij de app Netwerkradar, de dekkingskaart en dit forum.



Voor de achterblijvers,

succes met T Mobile!
Reputatie 6
Badge +9
@Zeghetmaar, wel leuk dat je een terugkoppeling hebt gegeven, veel succes met een andere provider.
Hopelijk hebben die ook een gezellig en nuttig forum zoals deze.
Reputatie 2
Centaur / T Mobile medewerker,

Inderdaad bij mijn nieuwe provider zowel gekeken naar landelijke dekking als de aanwezigheid van een fourm.

Het ga u goed!