Beantwoord

T-Mobile niet compatibel met iPhone X

• 18 september 2018
  • 1 reactie
  • 749 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
na ee reactie van ene David die mijn topic heeft gesloten en mij doorverwees naar Mitch ook van tmobile over een update 11.4.1, die ik al geïnstalleerd heb en nog steeds hieronder dezelfde problemen ervaar. (Inmiddels is er alweer een nieuwe update IOS 12 !!
maar bespaar je de moeite, omdat ik stop met deze onzinnige topics met alleen maar grote onzin en om de tijd te rekken...
Ik voor mijzelf heb besloten om dit alles neer te leggen bij de geschillen commissie!!
INTUSSEN HEB IK NOG EEN SCHRIJVEN GEVONDEN VAN TROS RADAR VAN 9 DECEMBER 2017, WAAR AL PROBLEMEN BEKENT WAREN MET DE IPHONE X EN TMOBILE EN MAAR ABONNEMENTEN BLIJVEN VERKOPEN!!! ECHT SCHANDALIG, KWAAD BEN IK
DAN MAAR MET ALLE LIEFDE EN PLEZIER EEN RECHTZAAK, MET INMIDDELS GENOEG KEIHARDE PUNTEN !!

Ik heb sinds vorig jaar november 2017 een iPhone x aangeschaft via GSM web met T-mobile als provider (gestart gebruik toestel januari 2018).
vanaf dat moment alleen maar problemen ondervonden met deze generatie iPhone x.
ik heb alles gedaan. Zoals Sim kaart gewisseld, kruistest met ander toestel, aangeboden via tmobile DYNAFIX, diverse keren naar Apple store en dan nog de vele uren aan de telefoon😡
Sinds vorige week zaterdag van de Apple store Amsterdam een ‘nieuwe’ refurbished iPhone x gekregen, inmiddels mijn VIJFDE!!! En nog steeds ellende met gesprekken.
Apple store geeft ook aan dat probleem ligt bij T-mobile, omdat deze toestellen wel werken onder een andere provider!
Mijn vertrouwen is weg met deze dure iphoneX en wil niet meer verder op deze manier.
Je betaalt genoeg per maand, maar dan moet het ook goed werken.
Klantenservice verwijst mij naar Apple, Apple verwijst mij weer terug naar T-mobile en GSM-web back-Office stuurt mij na anderhalve week een mail dat ik voor een compensatie of annulering bij de partij(en) moet zijn waar ik de toestellen geruild heb??
Intussen heeft T-mobile ondanks de vele lopende problemen, nog steeds abonnementen afgesloten.......
ik zit nog steeds met een duur toestel, die niet goed werkt.
Graag advies 🙏
Groet Lex
icon

Beste antwoord door Jaimy 19 september 2018, 09:29

Hoi Lex,

Ik kan heel goed begrijpen dat je ontzettend baalt van deze situatie en we willen er dan ook alles aan doen om dit goed op te lossen!

De procedure zoals jij die beschrijft was inderdaad de vorige procedure. Op dit moment wordt het echter heel goed opgevangen middels de stappen die Mitch in het algemene topic beschrijft. Je zult dus niet meer terug worden gestuurd naar T-Mobile. Dit is ook te zien aan de reacties van andere klanten die het advies hebben opgevolgd. Ik raad je dus echt aan te doen wat Mitch aangeeft, en dus een afspraak te maken bij een Apple Stores of (Apple) Serviceprovider. Via de website van Apple kun je na inloggen met je Apple ID een afspraak maken bij een Apple Store dan wel een Apple Serviceprovider!

Voor nu sluit ik dit topic weer, omdat we er dus een algemeen topic over hebben. ☺ Laat je daar weten hoe het is verlopen bij Apple?
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Lex,

Ik kan heel goed begrijpen dat je ontzettend baalt van deze situatie en we willen er dan ook alles aan doen om dit goed op te lossen!

De procedure zoals jij die beschrijft was inderdaad de vorige procedure. Op dit moment wordt het echter heel goed opgevangen middels de stappen die Mitch in het algemene topic beschrijft. Je zult dus niet meer terug worden gestuurd naar T-Mobile. Dit is ook te zien aan de reacties van andere klanten die het advies hebben opgevolgd. Ik raad je dus echt aan te doen wat Mitch aangeeft, en dus een afspraak te maken bij een Apple Stores of (Apple) Serviceprovider. Via de website van Apple kun je na inloggen met je Apple ID een afspraak maken bij een Apple Store dan wel een Apple Serviceprovider!

Voor nu sluit ik dit topic weer, omdat we er dus een algemeen topic over hebben. ☺ Laat je daar weten hoe het is verlopen bij Apple?