Beantwoord

T-Mobile versus KPN onderweg met de trein

• 11 maart 2019
  • 5 reacties
  • 807 Bekeken

Reputatie 1
Op dit moment zit ik bij KPN maar ervaar in de trein en dus onderweg enorm veel uitval van he netwerk en daarnaast heel veel downgrade van 4g naar 3g. Ik overweeg om over te stappen naar T-mobile. Wat zijn jullie ervaringen onderweg?

Ik weet dat onderweg geen garanties zijn qua verbinding maar merk dat KPN op de weg gewoon goed is alleen trein lijkt vergeten te worden.
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 11 maart 2019, 20:57

Hallo @Koppertje,

Volgens deze test heeft T-Mobile het best geteste netwerk.
Je kan ook zien op welke routes er getest is. ook met de trein 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Heb goede ervaringen in de trein en zelden 3G
Heel soms in het noorden als de trein door een weiland rijdt
Reputatie 1
Heb goede ervaringen in de trein en zelden 3G
Heel soms in het noorden als de trein door een weiland rijdt

Dat is top! Maar verder geen uitval van de verbinding?
Reputatie 4
Badge +3
Ik reis erg vaak met de trein, maar heb eigenlijk nooit echt problemen met de 4G dekking van T-Mobile.

Hiervoor zat ik bij KPN, en had ik geregeld plekken waar ik geen 4G had, of het 4G netwerk was gewoon erg traag.

Er zijn en blijven natuurlijk altijd plekken op bijvoorbeeld de Veluwe waar T-Mobile simpelweg geen goede 4G dekking heeft in verband met het niet mogen plaatsen van masten, maar tot nu toe vind ik T-Mobile verreweg het beste 4G netwerk hebben qua dekking en snelheid.
Reputatie 7
Badge +10
Hallo @Koppertje,

Je kan ook zien op welke routes er getest is. ook met de trein 🙂
Reputatie 1
Hallo @Koppertje,

Je kan ook zien op welke routes er getest is. ook met de trein :)

Ik ben bekend met deze test en kijk uit naar de nieuwe die deze maand moet uitkomen, maar de treinroute die ik het,eerste rijdt staat er niet tussen en dat is tussen Amsterdam en Hoorn. De overige routes reis ik een paar keer per maand en die zijn veel belovend.

We moeten alleen nog een jaar wachten voor de laatste drie abonnementen naar T-mobile over kunnen

Reageer