Beantwoord

T mobile wil klanten niet meer helpen

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik heb een vraag aan klantenservice maar die is opgeheven, alleen twitter en Facebook
en bellen, ik heb niet de hele dag tijd om in de wacht te gaan hangen

Kortom
Hoe raak ik klanten kwijt, ga naar t mobile en zij helpen je
icon

Beste antwoord door Jaimy 7 juni 2018, 14:42

Hoi Hans,

Ik sta uiteraard voor je klaar! Dit is een Community waarin het klanten vrijstaat om elkaar te helpen, maar natuurlijk zijn de moderators er altijd om te helpen waar nodig! Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat je nergens contact met ons kan vinden; ter verheldering, de moderators zijn medewerkers van T-Mobile.

Ik hoor daarom graag wat er precies aan de hand is, zodat wij met je mee kunnen denken en het op kunnen lossen! Ik zie namelijk niet graag dat iemand zo ontevreden is. Laat ons maar weten wat er aan de hand is en dan gaan wij ons best voor jou doen Hans!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Beste Hans, wat is de vraag wie weet kunnen wij je helpen?
en anders zijn er altijd nog moderators hier die een oplossing weten.
nooit opgeven want dan blijf je met je vraag zitten👍🏻
Weet je,
Bedankt voor je tips
Ik heb dit nog nog nooit meegemaakt, een provider die tegen je zegt
vraag het maar aan anderen
Wij hebben onze klantenservice opgeheven

Misschien naar een provider gaan met een klantenservice
Alleen die andere porviders hebben een slechte dekking van het netwerk, maar wel een klantenservice
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Hans,

Ik sta uiteraard voor je klaar! Dit is een Community waarin het klanten vrijstaat om elkaar te helpen, maar natuurlijk zijn de moderators er altijd om te helpen waar nodig! Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat je nergens contact met ons kan vinden; ter verheldering, de moderators zijn medewerkers van T-Mobile.

Ik hoor daarom graag wat er precies aan de hand is, zodat wij met je mee kunnen denken en het op kunnen lossen! Ik zie namelijk niet graag dat iemand zo ontevreden is. Laat ons maar weten wat er aan de hand is en dan gaan wij ons best voor jou doen Hans!

Reageer