Beantwoord

Tablet basic in zwitserland

• 4 mei 2017
  • 2 reacties
  • 132 Bekeken

Goeieavond allen.! Ik heb maandag een tablet basic 1gb voor nl + eu afgesloten en die is ookal ingegaan. Heb dit gedaan voor mijn man zodat die een berichtje kan sturen via de tablet etc. Maar nou zit die in zwitserland en daar doet het internet het niet. Geeft wel 3g maar zegt bij openen browser geen verbinding! En whatsapp ontvangt die niet en verstuurd die niet. Kan dat komen omdat zwitserland niet bij in het abbonement zit. Vanmorgen vanuit duitsland wel berichten ontvangen en verstuurd.

Groetjes fleur
icon

Beste antwoord door Sam- 8 mei 2017, 08:13

Hoi Fleurtju,

Leuk dat je hier je vraag stelt. Welkom op het forum!

Ik zie dat Hakuin je inmiddels van een kort maar correct antwoord heeft voorzien. Zwitserland zit inderdaad niet bij de EU, hierdoor gelden er andere tarieven voor het internetten in Zwitserland. Om in Zwitserland te kunnen internetten kan je een Travel & Surf pas aanschaffen. Alle informatie hierover vind je op onze website!

Gaat het hiermee lukken? Heb je verder nog vragen of onduidelijkheden? Laat het ons weten Fleurtju!
Bekijk origineel

2 reacties

Zwitseland zit niet bij de EU.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Fleurtju,

Leuk dat je hier je vraag stelt. Welkom op het forum!

Ik zie dat Hakuin je inmiddels van een kort maar correct antwoord heeft voorzien. Zwitserland zit inderdaad niet bij de EU, hierdoor gelden er andere tarieven voor het internetten in Zwitserland. Om in Zwitserland te kunnen internetten kan je een Travel & Surf pas aanschaffen. Alle informatie hierover vind je op onze website!

Gaat het hiermee lukken? Heb je verder nog vragen of onduidelijkheden? Laat het ons weten Fleurtju!

Reageer