Beantwoord

Telefonisch niet bereikbaar

Beste T Mobile medewerker,

Ik ben heel vaak telefonisch niet bereikbaar. Er wordt dan gelijk overgeschakeld naar mijn voicemail. Vandaag was het weer het geval. Ik kan overigens zelf wel bellen. Waar kan dit aan liggen? Ik heb hier zowel thuis als onderweg last van. Bedankt alvast voor het antwoord.
M.vr.gr, Genita
icon

Beste antwoord door Hajar 12 maart 2019, 11:51

Hi Genita,

Dat is natuurlijk niet bedoeling. We willen dat je optimaal gebruik kunt maken van ons netwerk! Ik wil samen met jou de oorzaak achterhalen en graag meedenken over een oplossing zodat je weer zorgeloos kunt bellen en gebeld worden. Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Van welk toestel maak jij gebruik? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het aan je toestel of simkaart ligt.

Ik hoor graag van je zodat we dit samen kunnen oplossen!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Genita,

Dat is natuurlijk niet bedoeling. We willen dat je optimaal gebruik kunt maken van ons netwerk! Ik wil samen met jou de oorzaak achterhalen en graag meedenken over een oplossing zodat je weer zorgeloos kunt bellen en gebeld worden. Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Van welk toestel maak jij gebruik? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het aan je toestel of simkaart ligt.

Ik hoor graag van je zodat we dit samen kunnen oplossen!
Beste Hajar,

Ik heb de Samsung Galaxy S9 dual SIM, gekocht op 5 september 2018. Ik durf niet te zeggen vanaf wanneer ik dit ervaar, omdat ik niet vaak bel/gebeld word. In ieder geval al vanaf begin oktober 2018. Ik heb helaas geen ander toestel waar de kaart in kan.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bootje70,

Heb je de mogelijkheid om langs een T-Mobile winkel te gaan? Mijn collega's kunnen je dan helpen met een kruistest waarbij je simkaart in een ander toestel wordt getest. Op die manier kunnen we dit doorzetten naar onze netwerkafdeling.

Laat je even weten of het lukt?
Beste Hajar,

Ik ga een x proberen langs te gaan.

Wel jammer is het overigens dat ik op geen enkele manier bericht krijg dat er op mijn vraag geantwoord is. Ik zie het dus ook pas vandaag....

Reageer