Vraag

telefoon opnemen en geen gehoor?


  • Doet lekker mee
  • 12 reacties
Wordt je gebeld en neem je op, dan geen gehoor aan de andere kant vandaag (5jan2013),
of tijdens een gesprek valt je gesprek weg met 3G verbinding ligt dat
aan het mobiel(iphone5) of netwerk?

6 reacties

Reputatie 5
Hoi HL01, goede vraag en evenzovele mogelijke antwoorden. Daar heb je dus niets aan.

Het kan incidenteel zijn. Een tijdelijke storing op een specifieke mast is mogelijk. Kan aan het weer, techniek, stroomvoorziening, etc. etc. liggen 
Ben je vaker op dezelfde locatie? Kijk dan eens of het zich herhaald. 
Je zou ook kunnen proberen 3G en data te deactiveren in je iPhone. Je forceert dan bellen via het 2G netwerk, dat vaak stabieler is.

Is het iets dat zich echt regelmatig herhaald, vul dan een netwerkklacht in. Hier kunnen T-Mobile specialisten mee aan de slag.
Hier kun je het formulier vinden.

Een iPhone is niet "de top" in ontvangst, maar als je er geen rare dingen mee hebt gedaan en het gewoon normaal werkt, zou het niet aan het toestel moeten liggen. Een harde reset [home+aan/uit-knop tegelijkertijd indrukken tot apple logo weer verschijnt], kan helpen. Het flusht het geheugen van het toestel, waardoor het wat minder op "hoogspanning" z'n werk kan doen.
Heb het toestel 2 keer opnieuw geinstalleerd. Verder heb ik nu 4 keer meegemaakt dat als ik opneem niks aan de andere kant hoor.
Het weg vallen van het gesprek heb ik thuis en  in het dorp bij ons meegemaakt.  Allemaal 3G verbinding op nieuwe toestel en vorige toestel heb ik nooit op 3G aanstaan. Je zegt 3G uitzetten om stabieler verbinding tehebben, dat gaat niet als ik het moet opnemen. Wel als ik ga bellen. Maar dat is dus onhandig.
Reputatie 5
Heb het toestel 2 keer opnieuw geinstalleerd. Verder heb ik nu 4 keer meegemaakt dat als ik opneem niks aan de andere kant hoor.
Het weg vallen van het gesprek heb ik thuis en  in het dorp bij ons meegemaakt.  Allemaal 3G verbinding op nieuwe toestel en vorige toestel heb ik nooit op 3G aanstaan. Je zegt 3G uitzetten om stabieler verbinding tehebben, dat gaat niet als ik het moet opnemen. Wel als ik ga bellen. Maar dat is dus onhandig.

Vul een netwerkklacht in.
Reputatie 2
ga naar een t-mobile shop bij jou in de buurt medewerkers kunnen je meestal helpen
ga naar een t-mobile shop bij jou in de buurt medewerkers kunnen je meestal helpen
Wat zouden ze bv dan kunnen doen?
Heb het toestel 2 keer opnieuw geinstalleerd. Verder heb ik nu 4 keer meegemaakt dat als ik opneem niks aan de andere kant hoor. Het weg vallen van het gesprek heb ik thuis en in het dorp bij ons meegemaakt. Allemaal 3G verbinding op nieuwe toestel en vorige toestel heb ik nooit op 3G aanstaan. Je zegt 3G uitzetten om stabieler verbinding tehebben, dat gaat niet als ik het moet opnemen. Wel als ik ga bellen. Maar dat is dus onhandig. Vul een netwerkklacht in.
Ik zal het invoeren. Bedankt

Reageer