Vraag

telefoon valt uit of hapert tijdens gesprek

De laatste maanden heb ik behoorlijk last van slechte verbindingen op mijn telefoon. Tijdens een gesprek hapert de verbinding, waardoor je de weggevallen gedeeltes van een gesprek moet raden of 10 x moet navragen wat zei je nou precies? En daarna valt de telefoon verbinding helemaal weg, waardoor opnieuw bellen de enige optie is! Wat moet ik hier aan doen om weer normaal een gesprek te kunnen voeren door mijn telefoon? Ik woon in Apeldoorn dus niet het einde van de wereld. Zelfs in huis doet ie dit!!!

3 reacties

Dank jullie wel voor de (snelle!) reacties! Ik ga het proberen en zeker even langs de winkel.

Jullie horen weer van me later deze week.
Kan idd aan instellingen liggen, aan je dekking, maar ook aan je simkaart of je toestel (antenne). Het beste is om er even mee naar de winkel te gaan, zij kunnen dingen uittesten voor je!
Reputatie 2
wehebbeneenbeller schreef:

De laatste maanden heb ik behoorlijk last van slechte verbindingen op mijn telefoon. Tijdens een gesprek hapert de verbinding, waardoor je de weggevallen gedeeltes van een gesprek moet raden of 10 x moet navragen wat zei je nou precies? En daarna valt de telefoon verbinding helemaal weg, waardoor opnieuw bellen de enige optie is! Wat moet ik hier aan doen om weer normaal een gesprek te kunnen voeren door mijn telefoon? Ik woon in Apeldoorn dus niet het einde van de wereld. Zelfs in huis doet ie dit!!!

Hallo Wehebbeneenbeller,
Ik heb zelf ook veel Verbindingsproblemen in Apeldoorn (elke dag) . dat is niet alleen met bellen maar ook met internet.
Ik weet dat dit geen ideale oplossing is, maar als je makkelijk het probleem kan reproduceren zou je even moeten proberen om een telefoongesprek te voeren terwijl je dataverbinding uit staat. (Dit doe ik ook als ik belangrijke gesprekken moet voeren en heb dan geen problemen)

Ervaar je nog de haperingen? Zo nee. dan zul je even moeten proberen de dataverbinding ipv. LTE naar WMCD te zetten. ik vermoed zelf dat het komt omdat in apeldoorn je overal net tussen 4G/HSDPA zit en je netwerk steeds wil switchen. dit is zeker tijdens telefoongesprekken een recept voor ergernis.

Zou je je bevindingen willen terugmelden? Alvast bedankt.

Reageer