Telefoonnummer buiten gebruik

• 27 november 2017
  • 1 reactie
  • 372 Bekeken

Hallo,
Al een tijdje is het zo dat als ik gebeld word, mijn mobiel 3 over gaat en dat de gene die mij belt dan te horen krijgt dat het nummer buiten gebruik is. Dit is niet het geval maar mensen blijven deze melding maar krijgen.
Zelf ben ik regelmatig te laat met opnemen omdat mijn mobiel maar 3x overgaat.
Hoe kan ik dit probleem verhelpen?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Marlot19,

Hmm, dat is niet erg handig natuurlijk! Er gebeurt niets als je binnen die drie keer overgaan van de telefoon opneemt? Dan wordt de verbinding gewoon goed tot stand gebracht?

Ervaar je dit probleem sinds kort of is er misschien iets met jouw toestel gebeurd? Gebeurt het bij alle bellers en overal waar je bent of zijn er specifieke personen of locaties waarbij dit probleem optreedt? Als het overal en altijd gebeurt, dan ligt het zeer waarschijnlijk aan het toestel of de simkaart. Om dit te controleren wil ik je aanraden om jouw simkaart eens te controleren. Met deze instructies kun je de simkaart checken. Als dan blijkt dat de simkaart het in een andere telefoon wel goed doet, dan ligt het aan het toestel. Doet de simkaart het ook niet in een andere telefoon, dan is dat de oorzaak!

Je kunt ook de rinkeltijd van het toestel even aanpassen, zodat je meer tijd hebt om gesprekken aan te nemen. Misschien helpt dit ook al het probleem met het niet kunnen oppakken van inkomende oproepen!

Ik ben heel benieuwd naar jouw reactie en hopelijk kunnen we het gauw oplossen!

Reageer