Beantwoord

Telefoonsimkaart in een router

• 15 april 2019
  • 3 reacties
  • 338 Bekeken

Wij wonen op een boot en gebruiken het T-Mobile abonnement als internet in een router van Yachtcontrol.
Nu moeten wij dat iedere dag wel 1 tot 3 keer toe resetten, dus stroomkabeltje, 24 Volt, eruit en er weer in. Maar we hebben een beveiligingscamera aan boord die via de WiFi verbonden is met de router.
Als we langere tijd niet aan boord zijn, dan heeft de camera geen verbinding meer.
Mijn vraag is dus, waar kan die onderbreking aan liggen?
Nu willen we uit gaan zoeken waar dat aan kan liggen, hebben jullie ideeën of suggesties om uit te proberen?
Alvast bedankt,
icon

Beste antwoord door Pilovali 17 april 2019, 13:26

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Maak je gebruik van 4G voor Thuis, of gewoon een normale 4G abo in een 4G-router?
Welke 4G-router heb je?

En valt de wifi weg, of valt de verbinding naar T-Mobile weg?

Groet,
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Maak je gebruik van 4G voor Thuis, of gewoon een normale 4G abo in een 4G-router?
Welke 4G-router heb je?

En valt de wifi weg, of valt de verbinding naar T-Mobile weg?

Groet,
Reputatie 4
Badge +3
Beste @Eleanora52

Overal en altijd online! Lekker op de boot een serie kijken. Wie wil dat nou niet? Tegenwoordig kan dat ook!

Echter is het volgens de fair use policy van T-Mobile niet de bedoeling dat je een simkaart van een mobiel abonnement met 06-nummer in een 4G router stopt. Dit om misbruik te voorkomen.
Het kan daarom ook zijn dat de internet verbinding tijdelijk wordt uitgeschakeld of gereduceerd op het moment dat de 4G router te veel van het netwerk vraagt

T-Mobile biedt wel een hele mooie oplossing. Namelijk 4G voor Thuis (of Boot). Je kan er voor kiezen om een abonnement te nemen met router! Deze router is speciaal ontworpen om een 4G verbinding om te zetten in een Wifi signaal zoals je het Thuis gewent bent.
Bedankt voor je antwoord, ik zal dit gaan uitzoeken. Die mooie oplossing met de router, kost € 12.50 per maand extra, ik heb zelf een router, die kan ik dan toch ook gebruiken?

Reageer