Beantwoord

Terug van vakantie: geen mobiel datanetwerk

• 23 augustus 2015
  • 6 reacties
  • 903 Bekeken

6 weken geleden ben ik op vakantie gegaan en allea werkte naar behoren, en sinds ik eergisteren weer terug ben in nederland heb ik geen mobiele datanetwerk. Er staat wel 3g of 4g alleen deze werkt niet. Ik heb van alles geprobeerd simkaart erin en eruit telefoon uit en aan maar niks werkt.

Kan iemand mij helpen aub?
icon

Beste antwoord door Saif_alzz 23 augustus 2015, 10:05

Oh ik heb het al uitgevogeld, ik had blijkbaar een data profiel geinstalleerd in het buitenland en na deze verwijderd te hebben werkt alles weer. Toch bedankt!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Goedemorgen @Saif_alzz

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Wat voor toestel heb je?
Waarschijnlijk is dit te verhelpen met het resetten van je netwerkinstellingen.
Dat doe je als volgt.
Android:
1. Ga naar instellingen.
2. Ga naar mobiele netwerken.
3. Ga naar namen toeganspunten.
4. Druk de menu knop in en selecteer herstel instellingen.

iPhone:
1. Ga naar instellingen.
2. Ga naar algemeen.
3. Ga naar stel opnieuw in.
4. Selecteer herstel netwerkinstellingen.

Laat maar weten of het gelukt is! :)

Groetjes,
Leroy
@leroy98ecker bedankt voor je snelle respons! Ik heb een iphone 5, helaas geen resultaat na dit geprobeerd te hebben.

Groetjes,
Saif
Oh ik heb het al uitgevogeld, ik had blijkbaar een data profiel geinstalleerd in het buitenland en na deze verwijderd te hebben werkt alles weer. Toch bedankt!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Saif!

Goed om te zien dat het gelukt is. Fijn dat je laat weten hoe je dit gedaan hebt! Daar hebben anderen ook weer wat aan! 😉

Laat je het weten als je nog vragen hebt?
Beste Saif,

Ik geloof dat ik hetzelfde probleem heb als jij destijds had. Kun je mij toevallig vertellen waar je dit buitenlandse data-profiel terug hebt kunnen vinden en hoe je deze weer hebt kunnen verwijderen?

Alvast bedankt!!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jozef,

Ik zie dat Saif (nog) niet heeft gereageerd, dus ik ben zelf alvast op onderzoek uitgegaan voor je! Welke telefoon heb je precies? Op een iPhone zou je dit namelijk moeten kunnen verwijderen via Instellingen > Algemeen > Profielen.

Lukt dat via die weg? Hopelijk kun je dan weer lekker van het Nederlandse netwerk genieten. 😃 Mocht het niet lukken, laat me dan weten welke telefoon je hebt. Je mag dan ook jouw telefoonnummer via een privéberichtje naar mij toesturen, zodat ik kan checken op blokkades en dergelijke! Ik hoor het wel! :8

Reageer