Beantwoord

Thuis haperende verbinding mobiel

  • 19 augustus 2017
  • 10 reacties
  • 328 Bekeken

Hoi.

Ik heb een Samsung Galaxy J1 en een oude Nokia(met druk toetsen). Ik heb duosim en abbonement.

Thuis binnen is er niet mee te bellen. Geen verbinding of een onverstaanbaar gesprek door wegvallen van de verbinding.
Op de dekkings kaart is te zien dat ik in het licht rose gebied val. Dus niet gunstig.

Is hier iets aan te doen ?
Wordt dit in de nabije toekomst nog verbeterd door T-Mobile ?

Of heb ik een verkeerde provider gekozen ? ( hiervoor nooit geen last van gehad met prepaid Telfort)
icon

Beste antwoord door Muberra 21 augustus 2017, 15:43

Hi R40el,

Welkom op het forum!

Goed dat je zelf al hebt gekeken naar de dekking. Het is heel begrijpelijk dat je goed bereikbaar wilt zijn. Het beste advies wat ik je kan geven is om een dekkingsklacht in te dienen via deze link. Dan gaan onze netwerkspecialisten kijken naar de dekking op jouw locatie en controleren ze of het in de toekomst verbeterd gaat worden. Op het moment dat het resultaat bekend is, nemen de specialisten contact met je op om de uitslag te bespreken. Aan de hand van de uitslag geven ze jou namelijk een bepaald advies. En dan weet je precies waar je aan toe bent en wat voor stappen je kunt nemen.

Ik hoop dat het wat duidelijker voor je is. Als er iets anders is waar ik je bij kan helpen, laat het dan weten! 🙂
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 4
Hi R40el,

Welkom op het forum!

Goed dat je zelf al hebt gekeken naar de dekking. Het is heel begrijpelijk dat je goed bereikbaar wilt zijn. Het beste advies wat ik je kan geven is om een dekkingsklacht in te dienen via deze link. Dan gaan onze netwerkspecialisten kijken naar de dekking op jouw locatie en controleren ze of het in de toekomst verbeterd gaat worden. Op het moment dat het resultaat bekend is, nemen de specialisten contact met je op om de uitslag te bespreken. Aan de hand van de uitslag geven ze jou namelijk een bepaald advies. En dan weet je precies waar je aan toe bent en wat voor stappen je kunt nemen.

Ik hoop dat het wat duidelijker voor je is. Als er iets anders is waar ik je bij kan helpen, laat het dan weten! 🙂
Hi,
Ik heb op 09-08-17 al een klacht ingediend gehad, nadat ik een smsje kreeg dat iemand me 4x had proberen te bellen. (Onbereikbaar thuis dus)
Heb toen ook mijn e-mail adres achter gelaten, maar heb daar eigenlijk nooit geen bevestiging of zo van gehad.
-Hoor ik deze te krijgen ? (Zoja, dan is het doorgeven van de klacht dus mislukt.)
-Of Heb ik gewoon nog geen reactie terug gehad ?

(In de bijlage zie je mijn ontvangst. Eigenlijk niks dus.)

Pfff,
Krijg ik een smsje van T-mobile om een waardering door te geven over dit forum en het laatste contact.
En wat denk je ? Kan ik thuis ook geen smsjes verzenden.

Ik heb het idee dat je hier binnen de 48 uur een verplichte kant en klare reactie krijgt van een T-mobile operator, en daarna wordt er nergens meer naar gekeken.
Reputatie 4
Hi R40el,

Mijn excuses voor de late reactie! Wegens de drukte op het forum heb ik jouw bericht over het hoofd gezien. Ik ben ook meteen in het systeem gaan kijken, maar de klacht is niet goed doorgekomen bij ons. Er moet opnieuw een dekkingsklacht worden ingediend. Daar ga ik je bij helpen!

Ik stuur je meteen een privébericht toe met meer informatie. 🙂
Ik heb dus 9 dagen geleden zoals gevraagd in een pm 3 voorbeelden doorgegeven van een slechte of geen verbinding (niet zo moeilijk vinden) . Dat is nu 9 dagen geleden. Dus ik wacht nu netjes af op een antwoord. 🙂
Reputatie 4
Hi R40el,

Super, dank je voor de aanvullende voorbeelden. Check jouw privebericht! 🙂
Maandag telefonisch contact gehad. Het blijkt dus dat ik gewoon weinig dekking heb. En nu kan ik kiezen om mijn contract te ontbinden of een vergoeding krijgen van 12 euro en gewoon onbereikbaar blijven thuis.

Jammer dit.

Hoe lang krijg ik de tijd om hierover te beslissen ?
Reputatie 7
Badge +20
Hi R40el,

Zonde dat de dekking in jouw omgeving niet goed is. De opties die je aangeboden hebt gekregen zijn 3 maanden geldig. Mocht het zo zijn dat je tegen die tijd, om welke reden dan ook, nog geen keuze hebt gemaakt, dan moet er een nieuw onderzoek worden uitgevoerd.

Laat je ons weten of wij je ergens bij kunnen helpen?
Ok, bedankt.

Reageer