Beantwoord

Thuis nagenoeg geen bereik


Goedemorgen,

Ik maak maar even een nieuw topic aan, dit omdat als ik een klacht wil invullen via de dekkinskaart ik een foutmelding krijg en ik de klacht niet kan verzenden.

Bij ons thuis hebben we bijna geen bereik, alleen als ik op zolder ben of in de achtertuin ga staan (met dit weer niet echt een pretje ;)) kan ik bellen, binnenshuis verder niet.

Mijn postcode= 2691RC met huisnummer 71.

Bestaat er iets van een signaal versterker oid.? Ik wil er best iets voor betalen, want dit is waardeloos...


Met vriendelijke groet,

Remco
icon

Beste antwoord door David 28 november 2017, 14:23

Hoi Remco,

Dat klinkt niet best en ik begrijp uit jouw reactie op het andere topic dat het om een iPhone X gaat?

Voor je deze telefoon had, heb je toen nooit problemen ervaren? Of was het probleem er met vorige telefoons ook al? Als ik jouw bericht zo lees, dan lijkt het alsof je het probleem niet op andere locaties hebt, maar echt alleen op jouw thuislocatie. Klopt dit ook? Als je het probleem overal ervaart, dan ligt het aan het toestel of de simkaart. Je kunt dit nagaan door een kruistest uit te voeren. Aan de hand hiervan kunnen we dan bekijken wat de oorzaak van het probleem is.

Op jouw locatie zie ik niet terug dat er een verminderde dekking is, maar het zou ook aan jouw specifieke locatie kunnen liggen. Welke foutmelding krijg je wanneer je jouw dekkingsklacht wilt indienen? Ik heb het net even gecontroleerd, maar bij mij werkt de dekkingskaart volledig naar behoren. Kun je anders eens de cookies van de website uit jouw browser verwijderen en het dan nogmaals proberen? Je kunt anders ook een andere browser proberen, om te kijken of het dan wel werkt. Voor het aanmaken van een klacht moet je namelijk een aantal concrete voorbeelden invullen, dus hopelijk lukt het de melding te maken.

Ik ben benieuwd of het is gelukt! Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Remco,

Dat klinkt niet best en ik begrijp uit jouw reactie op het andere topic dat het om een iPhone X gaat?

Voor je deze telefoon had, heb je toen nooit problemen ervaren? Of was het probleem er met vorige telefoons ook al? Als ik jouw bericht zo lees, dan lijkt het alsof je het probleem niet op andere locaties hebt, maar echt alleen op jouw thuislocatie. Klopt dit ook? Als je het probleem overal ervaart, dan ligt het aan het toestel of de simkaart. Je kunt dit nagaan door een kruistest uit te voeren. Aan de hand hiervan kunnen we dan bekijken wat de oorzaak van het probleem is.

Op jouw locatie zie ik niet terug dat er een verminderde dekking is, maar het zou ook aan jouw specifieke locatie kunnen liggen. Welke foutmelding krijg je wanneer je jouw dekkingsklacht wilt indienen? Ik heb het net even gecontroleerd, maar bij mij werkt de dekkingskaart volledig naar behoren. Kun je anders eens de cookies van de website uit jouw browser verwijderen en het dan nogmaals proberen? Je kunt anders ook een andere browser proberen, om te kijken of het dan wel werkt. Voor het aanmaken van een klacht moet je namelijk een aantal concrete voorbeelden invullen, dus hopelijk lukt het de melding te maken.

Ik ben benieuwd of het is gelukt! Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!
Beste David,

Het probleem thuis is altijd, met ieder toestel via t-mobile.

Met mijn iPhone X heb ik binnen helemaal geen bereik (ander toestel minimaal), en buitenshuis af en toe wel en af en toe niet..

Groeten,

Remco
Beste David, ik heb ook al een nieuwe simkaart gehaald in de t-mobile shop (kon het toch proberen) maar ook zonder resultaat.. wanneer verwachten jullie hier een oplossing voor? Want dir is echt drama, continu onbereikbaar.. soms heb ik een gesprek, gaat het 10 sec goed en hoor ik daarna niets meer.. de teller loopt wel door. En na het ophangen staat er “gesprek mislukt”, dan kan ik annuleren of bel terug aantikken (wat ook niet werkt)
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Remco,

Hier moet inderdaad een oplossing voor komen. Hier zit niemand op te wachten!

Zou je een kijkje willen nemen in dit topic? Hier vind je de instructies die je kan volgen wanneer je thuis of op werk problemen ervaart met het netwerk. Hier vind je ook de instructies voor het kenbaar maken van je klacht via de dekkingskaart. Als je alle tips en instructies uit het topic hebt gevolgd zonder resultaat en je maakt je klacht kenbaar bij ons, dan starten onze collega's van de afdeling netwerk een onderzoek. Zij voorzien je binnen 2 weken van een passende oplossing!

Uiteindelijk gaan we er samen uit komen Remco!
Beste Issam,

Dank voor je reactie.

Het probleem is nou juist dat ik geen klacht kan indienen van de dekkingskaart, dan krijg ik een foutmelding.. Ik kan alles keurig invullen, en zodra ik op "verzend klacht" druk gaat het fout.. "Er is iets mis gegaan met het invoeren van uw klacht, probeer het later nogmaals" verschijnt er.

Deze melding krijg ik dus altijd..


Ik hoor graag.

Remco
Reputatie 2
Hier precies hetzelfde probleem. (8281zw)Ook al dagen geen bereik. Nergens wat bekend. Word ik terug gebeld op mijn mobiel... dus eventjes bereik... vervolgens valt de verbinding weg en einde gesprek. Huistelefoonnr kan ik niet doorgeven want dan staat er ongeldig telefoonnr. Krijg op geen enkele manier contact met t-mobile. Kan ook geen klacht indienen want krijg dezelfde melding als jou. Echt drama deze provider. Wat gaan jullie doen om dit netjes op te lossen?
Reputatie 6
Badge +17
@Remco: Wat gebeurt er als je het simkaartje in een ander toestel stopt? Werkt het dan wel naar behoren? Ik zie in ons systeem dat je met een collega had besproken dat je ook even naar de Apple store zou gaan, wat kwam daar uit?

@wausie89: Voor jou zie ik dat er al een melding is gemaakt in ons systeem. De netwerkspecialisten zullen hiermee aan de slag gaan en het probleem onderzoeken!

Reageer