Beantwoord

thuis slechte ontvangst bellen

  • 21 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 314 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hallo,

als ik thuis ben kan ik amper bellen (met mijn mobiel) of gebeld worden, mijn ontvangst/bereik is dermate slecht dat de verbinding constant wegvalt. Het begint mij langzaam echt te irriteren dat ik niet fatsoenlijk kan bellen.
ook met officiële instanties valt steeds de verbinding weg, erg frustrerend dus.

ik heb doorgaans maar 1 streepje (van de 4) ontvangst/bereik.

wat kan ik hieraan doen of wat kunnen jullie hieraan doen?
icon

Beste antwoord door David 22 augustus 2019, 09:58

Hoi @Pasaja,

Dat is niet erg best, zeker als de verbinding maar weg blijft vallen!

Heb je dit probleem echt specifiek thuis of ook op andere locaties? Mocht je het ook op andere plekken hebben, dan raad ik een kruistest aan. Je komt er dan direct achter of het misschien aan de simkaart of telefoon ligt. Als het alleen thuis is raad ik je aan om even naar onze dekkingskaart te gaan en daar een dekkingsklacht in te dienen. Als je aangeeft dat je teruggebeld wilt worden, dan zullen onze netwerkspecialisten samen met jou naar een oplossing zoeken.

Als je nog vragen voor ons hebt, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Pasaja,

Dat is niet erg best, zeker als de verbinding maar weg blijft vallen!

Heb je dit probleem echt specifiek thuis of ook op andere locaties? Mocht je het ook op andere plekken hebben, dan raad ik een kruistest aan. Je komt er dan direct achter of het misschien aan de simkaart of telefoon ligt. Als het alleen thuis is raad ik je aan om even naar onze dekkingskaart te gaan en daar een dekkingsklacht in te dienen. Als je aangeeft dat je teruggebeld wilt worden, dan zullen onze netwerkspecialisten samen met jou naar een oplossing zoeken.

Als je nog vragen voor ons hebt, laat het gerust weten!
hoi,

bedankt voor de reactie!
het is helaas alleen thuis, waar ik natuurlijk ook het meeste bel.

ik ga even jullie raad opvolgen, bedankt!

Groetjes
Ik kan niet vinden waar ik een dekkingsklacht kan indienen?
en zie ook eigenlijk alleen de dekking van het internet en niet van het bellen .. Jullie mogen mij hier gerust over bellen.

Groetjes
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Pasaja,

Maar het bellen is juist het probleem? 😉

Als je op de dekkingskaart jouw postcode invoert, dan kun je de markeerpijl daarna verslepen naar jouw specifieke locatie en dan zie je links een button om een probleem te melden. Daarmee start je het onderzoek en daar kun je dan invoeren wat er precies verkeerd gaat. Onze netwerkspecialisten pakken dit dan verder op en verzorgen zo snel mogelijk een reactie!

Reageer