Beantwoord

tig sms-jes achter elkaar ontvangen

• 10 januari 2016
  • 3 reacties
  • 151 Bekeken

Als ik een sms-je krijg, wordt deze vervolgens tig keer herhaald. Soms ieder uur, soms om de twee of vijf uur. De laatste sms heb ik inmiddels ruim 40 keer gekregen. Wordt het nou wel zat. Telefoon uitzetten maakt niet uit, de sms-jes die ik heb 'gemist' komen alsnog binnen en vervolgens gaat het weer door. Hoe kan dit worden opgelost????
icon

Beste antwoord door Sam- 11 januari 2016, 12:44

Hi Katje8acht,

Erg vervelend dat je zoveel sms'jes krijgt. Ik kan me heel goed voorstellen dat je dit opgelost wilt hebben.

Ik heb de registratie van je simkaart op het netwerk gereset. Zou je over 15 minuten je toestel één keer volledig opnieuw willen starten om jezelf opnieuw op het netwerk aan te melden? Zou je daarnaast de vragen willen beantwoorden die iamPuk heeft gesteld? Op basis daarvan kunnen we weer vervolg stappen nemen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +13
Simkaart uit het toestel halen en toestel voor minimaal 2 uur uit laten staan. Daarna de simkaart opnieuw plaatsen en toestel aanzetten. Met een beetje geluk is het dan gestopt.

Uit je verhaal maak ik echter op dat het vaker voor komt en bij meerdere telefoonnummers?
Dan ben ik bang dat het aan je toestel ligt. Plaats en gebruik dan je simkaart eens in een ander toestel. Komt het dan niet meer voor dan ligt het aan je toestel.
Volgende stap is dan een backup maken en toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen. hulp vind je hiervoor terug op toestelhulp.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Katje8acht,

Erg vervelend dat je zoveel sms'jes krijgt. Ik kan me heel goed voorstellen dat je dit opgelost wilt hebben.

Ik heb de registratie van je simkaart op het netwerk gereset. Zou je over 15 minuten je toestel één keer volledig opnieuw willen starten om jezelf opnieuw op het netwerk aan te melden? Zou je daarnaast de vragen willen beantwoorden die iamPuk heeft gesteld? Op basis daarvan kunnen we weer vervolg stappen nemen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie.
Na de reset op het netwerk is het probleem opgelost. Bedankt.

Reageer