Beantwoord

Traag 4G met onbeperkt internet

  • 12 juli 2019
  • 55 reacties
  • 2260 Bekeken

Hallo,

ik heb een abonnement met onbeperkt internet, maar sinds een aantal dagen is mijn 4g enorm traag. Mijn daglimiet is niet bereikt, instellingen staan voor zover ik weet goed, en alle facturen zijn betaald 😉

iemand enig idee? Ik wil graag mijn serie weer kijken zoals ik altijd op 4g deed.

Groetjes
icon

Beste antwoord door Hajar 13 juli 2019, 11:28

Hi @Loekydeleeuw en @Thedutchyy ,

Ik denk graag met jullie mee! Ervaren jullie dit op een specifieke locatie of op meerdere locaties? Van welk toestel maken jullie gebruik? Is jullie toestel voorzien van de laatste software? Hebben jullie de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jullie toestel? Jullie kunnen op onze dekkingskaart de postcode invoeren waar je problemen ervaart en op Meld een probleem klikken, dan gaan onze netwerkspecialisten dit verder onderzoeken.

Laat jullie even weten of het lukt?
Bekijk origineel

55 reacties

Zelfe verhaal voor mij. Sinds gisteren kom ik niet boven de 1.5mb download snelheid uit, terwijl upload met gemak de 55mb. Ik heb ook onbeperkt internet. Regio Zuid-Limburg.

Mijn vriendin heeft exact hetzelfde probleem, evenals een aantal vrienden. Daarnaast lees ik dat er veel mensen dezelfde klachten online zetten op allestoringen.nl. Kan dit verholpen worden!?
Ik zit ook in Limburg ja, hoop op een snelle reactie van T Mobile
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Loekydeleeuw en @Thedutchyy ,

Ik denk graag met jullie mee! Ervaren jullie dit op een specifieke locatie of op meerdere locaties? Van welk toestel maken jullie gebruik? Is jullie toestel voorzien van de laatste software? Hebben jullie de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jullie toestel? Jullie kunnen op onze dekkingskaart de postcode invoeren waar je problemen ervaart en op Meld een probleem klikken, dan gaan onze netwerkspecialisten dit verder onderzoeken.

Laat jullie even weten of het lukt?
Nee, het lukt niet met 18 verschillende nummers op 5 verschillende merken smartphones (met of zonder reset). Van over de 55mb/s naar max 2,7mb/s en dit niet alleen met onbeperkt. Ook regio Zuid-Limburg.
Gemeld bij de Klantenservice, deze mevrouw wist van niets maar zou het verder geven naar de technische afdeling.
Dit probleem ontstond op 11 Juli rond 19.00 uur.
Zeer triest als je bedenkt hoeveel er betaald word voor al deze abonementen.
Al ruim 2 dagen heb ik precies hetzelfde probleem. Snelheid (download) komt amper boven de 1.5mbps (Dit is echt absurd weinig). Meerdere vrienden met hetzelfde probleem, heel veel mensen online die hetzelfde melden.. nul erkenning vanuit T-mobile, terwijl het overduidelijk een probleem is in jullie netwerk. Ik woon in regio Noord/Oost Brabant. Echt zeer slecht dat dit al zo lang duurt nu..
Kan me ook niet voorstellen dat een mega concern als T-Mobile bij zulke problemen moet denken.
Als ze echte vakmensen hebben dan is het weten en niet denken....

En over "het beste antwoord" hier maar helemaal te zwijgen, dit zijn meer "de beste vragen"...
Een lachertje
Wij hebben hetzelfde probleem. Meerdere malen toestellen gereset, geupdate enz. Wij gebruiken beiden een S8 en allebei onbeperkt internet maar de snelheid volgen ookla komt niet boven de 1,6 mbit/s. Wij wonen in midden limburg. Volgens de klantendienst moeten we een steeds hetzelfde stomme lijstje afwerken.

Ik hoop op een fatsoenlijk antwoord!
Wij zijn hier ook terecht gekomen. Je gaat ervan uit dat zulke zaken binnen enkele uurtjes geregeld zijn maar hier gebeurd niets. De klantenservice heeft uiteindelijk geen oplossing.
Alles gereset, updates uitgevoerd. Geen verandering. Getest met een andere Smartphone en mifi router
De snelheden zijn lager dan de 4 mbit. Bij ons is dit ook sinds een paar dagen een probleem. Een antwoord hebben wij niet nodig maar wel graag een oplossing.
@Hajar, dit probleem heb ik door heel Zuid Limburg, ik werk ambulant. Ik zit nu in Midden-Limburg met het zelfde probleem. Ook ik heb gereset en blijf dit probleem (idem mijn vriendin) ervaren op een Samsung S8 en S9, One+ 5T en HTC. Het begon allemaal op vrijwel hetzelfde moment dus ik kan met zekerheid zeggen dat dit probleem niet hij ons ligt. En als ik mede gebruikers ook dit probleem hoor aankaarten is het helemaal duidelijk dat het probleem niet bij ons als gebruikers ligt. Ga aub onderzoeken waar dit vandaan komt, fix it en erken het probleem.
Ik heb ook last van dit probleem! Inmiddels al 2 dagen, ook regio Zuid-Limburg. Download snelheid komt niet boven de 1.5Mbps uit.... Upload snelheid wel op 45Mbps.
Nog steeds geen verbetering!!!!

Het snelste netwerk van Nederland is grandioos gelogen.
Ik zit in Noord Limburg. Sorry T-Mobile maar als zoveel mensen dit probleem hebben sinds hetzelfde moment is het toch overduidelijk dat het probleem bij jullie ligt. Doe er wat aan, we betalen ons scheel aan deze abonnementen.

Ook hier regio Zuid-limburg problemen. Tussen Beek-Elsloo - Hulsberg-Valkenburg - Heerlen. Merk dat 3G een hogere downloadsnelheid heeft die wel constant lijkt te zijn.
Ben benieuwd wanneer T-Mobile met een reactie gaat komen....
En nog steeds, na VIER DAGEN.. nul erkenning, nul antwoorden, niets. Regio Noord/Oost Brabant kampt nog steeds met waardeloos internet, zoals velen mensen die ik ken ook al melden.

T-MOBILE?! Ik weet niet wat jullie aan het doen zijn, maar überhaupt wat erkenning van het overduidelijke probleem wat er speelt zou al veel doen! Het oplossen van het probleem zou nog fijner zijn, natuurlijk.
Beste ChiemS en alle andere Geschadigden,
waarschijnlijk heeft U niet goed gereset. En niet vergeten eerst nog in een ander toestel te testen....

Zo, nu ben ik ook Moderator....😂
HeEfT u Al Uw RoUteR mInStEnS tIeN sEcOnDeN uIt En WeEr AaN gEzEt!?!?

Kan niet eens fatsoenlijk online gamen op mijn vrije zondag. Spijtig.

En @workprof; inderdaad. Sterker nog, je bent beter dan een moderator. Je hebt een gevoel van humor en reageert in ieder geval. 😂
Bedankt voor de humor, maar het helpt hier inderdaad geen meter verder.

Zondags werkt T-Mobile niet, echter als het moet word er wel op de zondag geincasseerd.

Zodra dit contract afloopt gaan we naar een andere provider verhuizen met minstens 15 abo´s.

Telefonisch werd mij medegedeeld dat er binnen korte tijd contact word opgenomen hierover wat tot op deze minuut niet gebeurd is.
Joh iedereen!! Ik heb sinds een paar uur 2.71 mb/s! Het probleem is bijna opgelost! Nog 2 maanden verder en ik zit op mijn oude snelheid 😉

Ik wil je ''hoop'' niet verpesten, maar ik had straks even een VOLLE 3.5mbps.. maar nu weer 0.9mbps. :')
Om te huilen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Bedankt voor alle meldingen. Kunnen jullie mij allemaal voorzien van 3 voorbeelden met datum + tijdstip, speedtest en locatie waarop je dit ervaart en graag ook het toestel vermelden dat je gebruikt? Dan kan ik dit doorzetten naar onze netwerkspecialisten zodat ze dit kunnen onderzoeken en oplossen.

Excuses voor het ongemak!
Postcode 6295 NA
15.07.2019. 9.10 uur
Huawei P8

Postcode 6295 NA
15.07.2019 9.20 uur
FritzBox 8690 LTE

Postcode 6295 NA (200 meter verderop)
15.07.2019 9.25 uur
Samsung J6 (2018)

Ik kan nog 15 voorbeelden geven met verschillende toestellen.

Dit is uiteraard al iets meer dan ongemak. (4 dagen !!!!)

Gelukkig hebben wij hier nog een KPN 4G Buitengebied netwerk met daadwerkelijk unlimited .

Reageer