Beantwoord

Traag 4G met onbeperkt internet

• 12 juli 2019
  • 55 reacties
  • 2260 Bekeken

Toon eerste reactie

55 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Als ik dat zo zie, dan moet ik er nog maar eens over nadenken. Ik wilde in maart overstappen maar heb nu KPN mobiel maar de snelheid is heel wat hoger. Meting gedaan in een geïsoleerd huis. Voorlopig dat hier maar eens in de gaten houden.

Reputatie 7
Badge +18

Mijn routing naar tweakers.net gaat inderdaad ook weer via Duitsland. Nog steeds niet zoals het hoort. Maar ik ervaar geen merkbare vertraging met 4G.

Reputatie 7
Badge +18

@Glassertje Mijn gezin en aanhang hebben allemaal T-Mobile mobiel, totaal 4 personen. Drie daarvan weten niet eens wat routing is maar ze zijn wel intensieve gebruikers en klagen helemaal nergens over.

Reputatie 6
Badge +3

@Folkert Dat zal best maar gezien T-Mobile het snelste netwerk van Nederland zou moeten hebben, zeggen de resultaten toch wat anders.

De manier hoe T-Mobile zo bezig is, eerst met het vaste internet en nu het mobiel, is gewoon bewust de klant besodemieteren. Zo zie ik het. Ik ben nog steeds tevreden met T-Mobile maar… als ze zo doorgaan, ben ik er aan het einde contract weer weg van. Ik houd niet zo van zulke praktijken, je betaald er immers wel voor. Als het te duur is, dan moet je het niet voor die prijs verkopen.

Nou weet ik weer meteen waarom ik zo’n hekel aan Duitsers heb. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik ga in ieder geval niet akkoord met 30Mbit 4G snelheid. Laat me maar verwend zijn. Dan blijven we wel bij KPN.

Reputatie 4
Badge +3

Ook hier problemen met snelheid via 4G. Waar ik op kantoor (Amstelveen) meestal een snelheid haal die tegen de 300+ Mbps(!) zit, haal ik nu plotseling vaak nog maar 20-30 Mbps met een latency van 40-50 ms.

In een lege trein tussen Alkmaar en Utrecht had ik afgelopen zondagavond laat ook geen fijne verbinding, waarbij YouTube geregeld moest bufferen, terwijl dat normaal gesproken zonder problemen werkt op dat traject.

Ik heb het gemeld bij de klantenservice, maar die geven aan van niets te weten, en daarom is er maar een ticket aangemaakt voor de technische dienst. Laat me raden wat de uitkomst van dit ticket gaat worden? “Er waren op het moment dat u deze problemen had, werkzaamheden aan de betreffende mast”.

Ik zou mij als T-Mobile nu echt diep schamen om nog met de titel “Snelste 4G netwerk van Nederland” te zwaaien.

Het moge duidelijk zijn, dat het goedkope prijskaartje van je unlimited abonnement, ook een ander prijskaartje heeft.

Oh ja, nog even voor de duidelijkheid, ik was altijd erg tevreden over T-Mobile, ben namelijk ook maandenlang Superuser geweest op deze community, echter is het sinds kort echt om te huilen, en het erge is dat er gewoon niets aan gedaan wordt.

Reageer