Beantwoord

Traag 4g na ingang nieuwe bundel

• 14 november 2016
  • 5 reacties
  • 132 Bekeken

Heb al in een ander topic gelezen dat er een vertraging van 24 uur in de sneldheid zit oid. Klopt dit? Of moeten jullie per abonnee ergens iets resetten?
icon

Beste antwoord door Amy 15 november 2016, 12:19

Hey Rutger,

Dat klopt inderdaad. Heb jij hier ook nog steeds mee te maken? :8

Voor het geval dat je nog steeds langzame snelheid hebt.. Ik heb zojuist een kleine aanpassing gedaan in jouw gegevens. Zou je het toestel eens opnieuw op willen starten en aan mij kunnen laten weten of het weer naar behoren werkt?

Ik zie je reactie tegemoet!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Rutger,

Dat klopt inderdaad. Heb jij hier ook nog steeds mee te maken? :8

Voor het geval dat je nog steeds langzame snelheid hebt.. Ik heb zojuist een kleine aanpassing gedaan in jouw gegevens. Zou je het toestel eens opnieuw op willen starten en aan mij kunnen laten weten of het weer naar behoren werkt?

Ik zie je reactie tegemoet!
Hoi, heb een heel traag internet ook terwijl de nieuwe bundel al actief zou moeten zijn. Er valt niet mee te werken zo.
Graag een oplossing
Groetjes
Hey Amy, 4g werkt weer:) bedankt
Reputatie 6
Hoi, heb een heel traag internet ook terwijl de nieuwe bundel al actief zou moeten zijn. Er valt niet mee te werken zo.
Graag een oplossing
Groetjes

Hoi,

Er is nu een topic geopend waar je je kunt melden wanneer je ook met deze storing te maken hebt.

https://forum.t-mobile.nl/storingen-471/storing-lage-snelheid-na-ingaan-nieuwe-bundel-273513
Reputatie 6
Badge +17
@Regenboog8,

Zoals Koen al vertelde ervaart een deel van onze klanten dat ze traag internet houden zodra hun nieuwe internetbundel is ingegaan. We zijn hard bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. Voor jullie heb ik handmatig iets aangepast in het systeem. Als je even je toestel uit- en aanzet, moet het weer werken.

Voor updates over dit probleem wil ik jullie net als Koen verwijzen naar het algemene topic over dit probleem. Daar houden we je op de hoogte. Als je vragen hebt, kun je die daar ook stellen.