Beantwoord

Traag 4G na nieuw aangevulde bundel

• 14 november 2016
  • 6 reacties
  • 133 Bekeken

Hoi, mijn bundel is weer aangevuld maar ik blijf vertraagd 4G hebben, watheel erg vervelend is want mijn mb's die gaan er wel gewoon van af.
icon

Beste antwoord door Thalina 16 november 2016, 08:46

@Sorpresa en Roy0793,

Zoals Koen al vertelde ervaart een deel van onze klanten dat ze traag internet houden zodra hun nieuwe internetbundel is ingegaan. We zijn hard bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. Voor jullie heb ik handmatig iets aangepast in het systeem. Als je even je toestel uit- en aanzet, moet het weer werken.

Voor updates over dit probleem wil ik jullie net als Koen verwijzen naar het algemene topic over dit probleem. Daar houden we je op de hoogte. Als je vragen hebt, kun je die daar ook stellen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 6
Hoi, mijn bundel is weer aangevuld maar ik blijf vertraagd 4G hebben, watheel erg vervelend is want mijn mb's die gaan er wel gewoon van af.

Hoi Ikram,

Welkom op het forum!

Heb je je telefoon al eens opnieuw opgestart? Zo maakt je sim opnieuw contact met het netwerk.

Laat even weten of dat geholpen heeft.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ikram,

Begrijpelijk dat je gewoon lekker snel wilt kunnen internetten! Op dit moment ervaart een deel van onze klanten dat ze traag internet houden zodra hun nieuwe internetbundel is ingegaan. We zijn hard bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. Voor jou heb ik handmatig iets aangepast in het systeem. Als je even je toestel uit- en aanzet, moet het weer werken.

Laat je even weten of alles zo weer in orde is?

Vergeet trouwens niet om een T-Mobile Samen groep aan te maken, helemaal gratis! 🙂 Daarmee kun je samen met andere T-Mobile klanten een groep aanmaken om onderling gratis onbeperkt te bellen in Nederland. En je kunt elke maand een cadeautje uitkiezen! Tof toch? Via deze pagina maak je jouw groep aan.
Ik heb dit probleem ook, is er zicht op een oplossing?
Ik heb er ook last van 😞
Reputatie 6
Ik heb dit probleem ook, is er zicht op een oplossing?

Hoi Sopresa,

Wanneer je je even meldt in DIT topic dan zal een medewerker je verder helpen.

@Roy0793
Ik heb jou al in het andere topic geantwoord, het is niet de bedoeling je vraag in meerdere topics te herhalen.

Om een wirwar aan berichten te voorkomen en om overzicht te behouden, sluit ik dit topic.
Reputatie 6
Badge +17
@Sorpresa en Roy0793,

Zoals Koen al vertelde ervaart een deel van onze klanten dat ze traag internet houden zodra hun nieuwe internetbundel is ingegaan. We zijn hard bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. Voor jullie heb ik handmatig iets aangepast in het systeem. Als je even je toestel uit- en aanzet, moet het weer werken.

Voor updates over dit probleem wil ik jullie net als Koen verwijzen naar het algemene topic over dit probleem. Daar houden we je op de hoogte. Als je vragen hebt, kun je die daar ook stellen.