Vraag

Traag 4G op Samsung S5 Neo

Ik heb een S5 neo, maar amper internet! Pagina's blijven laden, heb mijn toestel al een paar keer uit en aan gedaan. Heb er al een keer voor gebeld en kreeg een nieuwe simkaart, alleen blijft het probleem zich herhalen.

12 reacties

Reputatie 6
Ik heb een S5 neo, maar amper internet! Pagina's blijven laden, heb mijn toestel al een paar keer uit en aan gedaan. Heb er al een keer voor gebeld en kreeg een nieuwe simkaart, alleen blijft het probleem zich herhalen.

Hoi Jessica,

Welkom op het forum!

Vervelend dat je internet niet werkt. Om zeker ervan te zijn vraag ik wel eerst; Je zit niet op wifi?

Wanneer je op mobiel internet zit, welk icoon zie je dan in je schermpje? Zie je een H(+)/3G of 4G? Ervaar je het probleem overal, of alleen op een specifieke locatie? Waar ervaar je de problemen, kun je wellicht een exacte postcode doorgeven?

Let us know!
Hoi, voornamelijk Den Haag e.o 2544VB.
En nee wifi is uitgeschakeld 4G met 2 pijltjes eronder dat af en toe op licht.
Reputatie 6
Hoi, voornamelijk Den Haag e.o 2544VB.
En nee wifi is uitgeschakeld 4G met 2 pijltjes eronder dat af en toe op licht.

Ok, je hebt dus op andere plaatsen wel goed internet? Of begrijp ik dat verkeerd? Het is dus niet zo dat je overal langzaam ladende pagina's hebt?

Zou je eens willen proberen om je sim (indien mogelijk) in een ander (4G) toestel te proberen om te kijken of euvel zich dan nog steeds voordoet.

Wanneer het probleem zich alleen voordoet op jouw opgegeven postcode, dan lijkt het me eerder een mast-issue. Dan kun je het beste, via de dekkingskaart, een klacht indienen zodat deze behandeld wordt.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Kan het misschien zijn dat je internet bundel op is? Dit kun je checken via My T-Mobile.
Als je bundel op is, kan het zijn dat je terug gaat naar traag 64 kbps internet.
Zou je misschien eens een speedtest kunnen draaien via de Speedtest.net app van Ookla?

Groet,
Hai, ik heb nog genoeg mb's en ik ondervind het probleem overal. Omdat ik in Den Haag woon geef ik aan voornamelijk daar. Onlangs 2 dagen naar Arnhem geweest en daarvoor naar Asten en heb hetzelfde probleem. Heb dit eigenlijk sinds ik de S5 Neo heb, daarvoor nooit problemen gehad.
Reputatie 6
Badge +17
Zou je misschien een speedtest doen, en daar een screenshot van maken?

Groet,
Hoi,

Probeer een screenshot te plaatsen, maar dat lukt niet. De test zegt ping 14, download 37,77 en upload 5,63.

Groetjes Jessica
Reputatie 6
Badge +17
Dat zijn prima 4G snelheden.
Heb je alleen een trage ervaring met browsen, of ook met dingen zoals whatsapp, Facebook, YouTube etc?
Hoi,

Ok mooi, browsen en apps komen laat binnen, fb en you tube laadt slecht.

Gr Jessica
Bekijk het resultaat van mijn Ookla Speedtest. Hoe snel is uw internet? http://www.speedtest.net/my-result/a/1781749526
Reputatie 6
Badge +17
Heb je gekeken als je APN instellingen correct staan?
Hier wordt uitgelegd hoe het hoort te zijn.

Groet,
Okay, dankjewel ga het morgen proberen en laat het weten

Reageer