Beantwoord

Traag internet in Heerlen

  • 21 augustus 2015
  • 9 reacties
  • 157 Bekeken

Ik heb heel vaak H of H+ internet terwijl ik een samsung galaxy s6 heb. En ik had al gekeken waar ik 4G heb en dit zou ik in principe constant moeten hebben.
icon

Beste antwoord door Amy 25 augustus 2015, 09:17

Hi Bemarean,

Wat vreemd zeg! Heb je hier nog steeds last van? Ik zie namelijk dat de dekking op jouw locatie prima is. Je zou gewoon gebruik moeten kunnen maken van ons supersnelle 4G netwerk! 😉 Ik zie wel dat jouw bundels gisteren opnieuw zijn ingegaan. Kan het zijn dat je door je databundel heen was? Dit kan ik momenteel namelijk niet terug zien!

Mocht je blijvende problemen hebben met langzaam internet in jouw regio dan wil ik je adviseren om hier een melding van te maken via de dekkingskaart. Een netwerkspecialist neemt de zaak dan onder de loep en neemt contact met je op om de situatie en een eventuele oplossing te bespreken!

Laat je het weten als je nog vragen hebt? :8
Bekijk origineel

9 reacties

Badge +13
Beste Bemarean H en H+ is sneller als 3G maar net nog geen 4g dus heel traag zou dat niet moeten zijn.
In dit topic kan je daar meer uitleg over vinden,
https://forum.t-mobile.nl/netwerk-347/help-3g-h-h-e-4g-betekent-allemaal-219303
Maar hoe kan het dan dat mijn internet zo langzaam is?
Badge +13
Heb je daar overal last van of enkel op vaste plaatsen?
Uhm toen mijn abonnement net inging had ik super snel internet maar toen ik terug van vakantie kwam deed die het bijna overal slecht.
Badge +13
Is 4g bij jouw net geactiveerd?
En sinds wanneer is dit probleem?

Misschien werkzaamheden?
https://www.t-mobile.nl/service-en-contact/netwerk-en-bereik/werkzaamheden

Of een storing?
https://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/service-en-contact/bereik/storingen.aspx
17 juli ging mijn nieuwe abonnement in en had ik snel internet 21 juli tot 8 augustus ben ik op vakantie geweest sindsdien heb ik last van langzaam internet.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Bemarean,

Wat vreemd zeg! Heb je hier nog steeds last van? Ik zie namelijk dat de dekking op jouw locatie prima is. Je zou gewoon gebruik moeten kunnen maken van ons supersnelle 4G netwerk! 😉 Ik zie wel dat jouw bundels gisteren opnieuw zijn ingegaan. Kan het zijn dat je door je databundel heen was? Dit kan ik momenteel namelijk niet terug zien!

Mocht je blijvende problemen hebben met langzaam internet in jouw regio dan wil ik je adviseren om hier een melding van te maken via de dekkingskaart. Een netwerkspecialist neemt de zaak dan onder de loep en neemt contact met je op om de situatie en een eventuele oplossing te bespreken!

Laat je het weten als je nog vragen hebt? :8
Mijn bundel was niet op maar hij doet het nu gelukkig weer prima. Dankje voor de hulp.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bemarean,

Fijn dat alles weer naar behoren werkt!

Als we verder nog iets voor je kunnen betekenen, laat het ons weten! 🙂

Reageer