Beantwoord

Traag internet na nieuwe bundel of datareset

• 14 september 2013
  • 227 reacties
  • 9205 Bekeken

Op mijn iPhone 5 doet mijn 3g echt bijna nooit het lijkt net of het een eigen wil heeft. Eerst deed hij het wel toen ik nog geen internet bundel had maar daarna werkt het bijna nooit. Ik heb onder andere al netwerk instellingen herstelt aan en uit gezet maar niks helpt. Weten jullie wat ik kan doen?
Groetjes Martin
icon

Beste antwoord door Jordy01 25 juni 2014, 14:23

Hoi mrtops,

Mogelijk zat er een vertraging op de reset van jouw internetsnelheid. Hoe zit het nu met je internetsnelheid? Mocht het probleem nog steeds niet opgelost zijn dan wil graag met de verder kijken. Is jouw simkaart al eens getest in een ander toestel? Dan weten we meteen of het probleem in je simkaart of in jouw toestel zit. Aan de hand van die kennis kunnen we een oplossing aandragen.
Bekijk origineel

227 reacties

Reputatie 5
@Siepie250

Welkom op de T-Mobile Community.

Wat vervelend om te zien dat je problemen ervaart met het 3G-netwerk. Ik zou graag te weten komen of je dit probleem overal ervaart of op een specifieke locatie. Mocht je dit probleem op een specifieke locatie ervaren dan zou het fijn zijn als je hier de exacte postcode van zou kunnen doorgeven. Alvast bedankt. 🙂
Ik heb thuis geen bereik met mijn internet.
Thuis moet ik mijn wifi aanzetten en als ik naar buiten ga mijn 3g
Hoe verhelp ik dat.
Goedemorgen iedereen!

Mijn bundel vernieuwd zich elke maand op de 18e, rond de 15e was ik door mijn internet bundel heen, en werd mijn snelheid verlaagd. Ik heb 2X een reset snelheid uitgevoerd. Op de 18e heb ik mijn nieuwe bundel gekregen. En sinds dien heb ik last van heeel traag internet. Met een speedtest haal ik niet eens 1mbit als download snelheid.
Terwijl ik hiervoor over 4g gemiddeld op de 20mbit zat.

Ik heb gister avond contact met gehad met de klantenservice en zij konden geen verklaring geven, werd gezegt dat ik me toestel even een tijd uit moest zetten en daardoor opnieuw verbinding met T-Mobile zal worden gemaakt.

Helaas heeft dit niet geholpen.
Kunnen jullie mij misschien helpen?
Het betreft een HTC one.

Thanks!
Oja even ter info; met wifi heb ik perfecte verbinding.
Zal me simkaart vanmiddag even in een ander toestel doen!
Vorige week was ik door mijn databundel heen en werd de snelheid verlaagd. Inmiddels is de nieuwe bundel weer actief, maar ik heb het idee dat de snelheid nog niet hersteld is. Hoe kan ik dit nagaan?
Reputatie 6
@B_arryS

We horen graag van je wat je ervaart wanneer je jouw simkaart in een ander toestel doet.
Ik heb precies het zelfde verhaal
ook op de 18e en ook heb ik mijn bundel rond de 15e gereset
T-mobile gebeld ze hebben de bundel gereset .. niets geholpen
Naar de winkel geweest, nieuwe simkaart gekregen ..niets geholpen
Apn handmatig...toestel gereset......   niets geholpen
vandaag eens mijn sim in een ander toestel (htc mini) geprobeerd .... probleem blijft het zelfde
andere sim in mijn toestel geen probleem volle snelheid

gister contact met klantenservice gehad werd gemeld dat het probleem doorgestuurd word naar de technische dienst..... kan 5 dagen duren

we wachten af
Fijn te horen dat ik niet de enige ben. Zojuist andere simkaart in me telefoon (van vriend ook T-Mobile) en heb wel volle snelheid 27 mbit. Eigen simkaart erin, haal ik niet eens 1 mbit. Ligt dus niet aan telefoon.

Volgens mij ligt het binnen T-mobile, ergens in het systeem gaat het niet goed.

@T-Mobile wat gaan we hieraan doen? Al 3 dagen mega sloom internet. En wil natuurlijk zsm weer volle snelheid, tenslotte betaal ik daar voor..
En dan de klantenservice..U ervaart traag internet ...ik ... nee ik heb traag internet.....0.06 Mbps..hoezo u ervaart traag internet !!!!!
We kunnen elkaar de hand schudden ik heb namelijk hetzelfde probleem. T-mobile webcare op twitter adviseerde even de netwerkinstellingen te resetten. Dit hielp niet, daarna adviseerde ze mijn toestel volledig te resetten naar fabrieksinstellingen. Dit hielp dus ook niet. Ik ben naar de t-mobile shop gegaan en werd afgescheept dat ze de klacht naar de it afdeling zouden sturen. Op 3 maart gaat mijn nieuwe abonnement in, ik hoop dat het dan opgelost is. Dus ik geef ze 1 1/2 week om dit op te lossen.

gemiddeld op 3G 25kbps en op 4G 35kbps en ik heb mometeel nog 600mb over in mijn databundel.
Ik heb zo'n zelfde soort probleem,ik had het met mijn iphone4s en sinds een week heb ik een iphone 5s met het zelfde probleem. Mijn vrouw gebruikt nu mijn oude iphone 4s met een Tele2 abonnement volgens mij op het t mobile netwerk en die heeft wel gewoon 3G verbinding. Ik heb trouwens ook een nieuwe simkaart gekregen bij mijn nieuwe telefoon. Ik heb het probleem binnenshuis maar als ik op jullie dekkingskaart kijk geeft hij op mijn postcode paars aan goede dekking binnenshuis . Mijn postcode is 5081
@Chris076 zoals je ziet ben ik niet de enige.
Kan T-mobile dit oplossen?
Ik heb hetzelfde probleem en tot dusver helaas geen oplossing, wel zijn ze er mee bezig maargoed ik heb maar een bliep simkaartje gekocht zodat ik in ieder geval een beetje normaal kan internetten onderweg. Een reset heeft hier helaas niet geholpen (van zowel mijn kant als T-Mobile kant). Zodra het is opgelost of als ik meer weet laat ik het jullie weten 🙂
Hetzelfde probleem hier.. Eerste weekje met nieuwe telefoon (iPhone 5s) en nieuwe bundel was de snelheid echt top. Nu is het bagger..

Er staat wel heel bijdehand steeds een symbooltje dat ik 4G heb, maar alleen al deze pagina laden om te reageren kostte me een kwartier. Apps als Spotify zijn ook al niet meer te gebruiken.
Hopelijk komt er snel een oplossing! Heb van T-Mobile nog niks gehoord, had wel verwacht dat iemand van T-Mobile op mijn post zal reageren. Maandag maar even bellen.
Als dit niet snel opgelost word, dan mogen ze korting gaan geven. Betaal wel voor mijn snelheid uiteindelijk...
Ik heb buiten normaal 3g, mijn internetbundel was leeg dus heb ik hem gereset en ik heb noog 600-700 mb over maar hij doet het niet, mijn internet die werk niet, zelfs als er staat dat ik 4g heb doet die het ook niet.. Ik heb eigenlijk voor niks dat reset gedaan en betaald ?
Beste t-mobile,

ik heb zonet mijn abbonement verlengd van i-150 met onbeperkt internet naar een sim-only bundel met 1GB. Dit zou als het goed is na 28 februari in moeten gaan, echter ik krijg zonet al direct een SMS dat ik mijn data voor deze maand heb verbruikt en nu naar slechts 64kb/s ga. Dat lijkt me niet juist aangezien ik, volgens mij, deze maand nog gewoon voor het oude abbonement betaal en daar dus ook nog recht op heb.

Heb ik het niet goed begrepen en is de overgang naar het nieuwe abbonement per direct, of is er wat mis aan de kant van t-mobile? In het laatste geval graag direct correctie daarop, aangezien een dergelijke lage snelheid natuurlijk zeer onwenselijk is.

Groeten,

Ingmar
Sinds donderdag 20/2 is mijn mobiele Internet heel traag. Als ik een speedtest doe kom ik niet hoger uit dan 0,1 MB per seconde. Ik heb een Samsung S4, ik heb een maand geleden mijn abonnement verlengd met 4/5 GB. in mijn bundel heb ik nog 2,5 GB over.

Ik ben het afgelopen week op verschillende plekken geweest ik heb op elk netwerk gezeten, van edge tot 4G, en de snelheid komt niet hoger dan 0,1 . (Rozenburg, Rotterdam, Schiedam, Vlaardingen, Den haag en zelfs Utrecht.)

Mijn telefoon heb ik ondertussen meerdere malen opnieuw opgestart. zonder resultaat. ik vermoed dat het probleem bij tmobile ligt, dat mijn Internet wordt terug gezet. (als of ik over mijn Internet bundel ben.)

Zou iemand van tmobile dit kunnen controleren of wellicht mijn databundel resetten?
[img]http://i.imgur.com/hmXMYi3.png[/img]
Dit zijn snelheden van ver voor een inbelverbinding
Hoop wel dat ze snel een oplossing vinden voor dit probleem 
Duurd nu al bijna een week
[img]http://i.imgur.com/SvYXC8K.png[/img]
Ik heb precies hetzelfde probleem als eithley alleen al een paar dagen langer.

Ik had er last van met mijn iphone 4s en heb sinds vorige week een 5s maar heb nog precies hetzelfde probleem. Op wifi netwerken geen probleem maar verder overal een zeer trage (0,1 mb/s) 3G of 4g verbinding.  Mijn databundel is nog lang niet op.

Kan iemand van t-mobile ons helpen?
Heb exact hetzelfde probleem en heb toevallig afgelopen zaterdag nieuwe telefoon (met nieuwe simkaart voor iPhone 5s).

Internet was in mijn oude telefoon zeer traag sinds een paar dagen en nu met nieuw toestel en nieuwe sim nog steeds. (op wifi perfecte snelheid).

Kan iemand van t-mobile hierop reageren?! zoals u kunt lezen is er een probleem.
Hallo

Sinds enkele dagen heb ik geen verbiding meer met internet via 3G.
Dit is op alle lokaties, overal waar ik eerst wel 3G had. 
Ik kan niet meer op internet of whatsapp gebruiken.
Wanneer ik wifi heb, kan ik dit alles wel.

Ik gebruik een Iphone 4

Ik heb mijn verbindingen al gereset etc.

Weet iemand een oplossing?
Vandaag weer gebeld met de klantenservice,krijg een nieuwe simkaart. Hopelijk lost dit voor mij het probleem op. Ik laat het jullie weten!

Reageer