Beantwoord

Traag internet na reset

• 10 november 2016
  • 4 reacties
  • 151 Bekeken

Ik heb traag internet ook nadat mijn bundel is gereset van 6 gb.

Ik heb al opnieuw gestart, sim kaart eruit erin gedaan, vliegtuigmodus aan uit gezet.

En waarom geld die gratis unlimeted actie niet bij mij ik heb een bundel van 6,5 gb maar spotify gebruikt gewoon mijn mb s
icon

Beste antwoord door Amy 11 november 2016, 11:43

Hey Tago,

Vervelend om te horen dat je te maken hebt met lage internetsnelheid! Ik heb dit zojuist doorgestuurd naar onze technische afdeling en zij nemen dit in onderzoek. Zodra er meer informatie over bekend is laten we het aan je weten. Sorry voor het ongemak!

Verder maak jij gebruik van een ouder type prijsplan 'Stel Samen'. Datavrije Muziek is alleen geldig wanneer je gebruik maakt van Stel Samen & Stel Bij. Ik zie wel dat je ondertussen al verlengd hebt. Je kunt vanaf 7 februari wel gebruik maken hiervan mits je gebruik maakt van een bundel van 6 GB of hoger! Meer informatie over Datavrije Muziek vind je in dit forumtopic. :)

Wil je het laten weten als je in de tussentijd nog vragen hebt?
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Tago,

Vervelend om te horen dat je te maken hebt met lage internetsnelheid! Ik heb dit zojuist doorgestuurd naar onze technische afdeling en zij nemen dit in onderzoek. Zodra er meer informatie over bekend is laten we het aan je weten. Sorry voor het ongemak!

Verder maak jij gebruik van een ouder type prijsplan 'Stel Samen'. Datavrije Muziek is alleen geldig wanneer je gebruik maakt van Stel Samen & Stel Bij. Ik zie wel dat je ondertussen al verlengd hebt. Je kunt vanaf 7 februari wel gebruik maken hiervan mits je gebruik maakt van een bundel van 6 GB of hoger! Meer informatie over Datavrije Muziek vind je in dit forumtopic. :)

Wil je het laten weten als je in de tussentijd nog vragen hebt?
Idem hier, vandaag zou mijn internetsnelheid weer normaal moeten zijn omdat ik een nieuwe maandelijkse bundel heb. Helaas is dit niet het geval. Zouden jullie hier naar willen kijken?

Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +15
Hey L_Brantsen,

Goed dat je dit aangeeft. Ik heb dit zojuist ook voor jou doorgezet naar de afdeling die dit in onderzoek heeft. Zodra er meer informatie over bekend is laten we het aan je weten.

Sorry voor het ongemak!
Reputatie 6
Badge +17
Op dit moment ervaart een deel van onze klanten dat ze traag internet houden, terwijl hun nieuwe internetbundel net is ingegaan. We zijn hard bezig om het probleem op te lossen! We merken nu dat de vertraging in de internetsnelheid na 24 uur automatisch is hersteld. Het is ook mogelijk om handmatig een aanpassing te maken in het systeem, dan hersteld de internetsnelheid ook weer. Om het forum overzichtelijk te houden, hebben we een algemeen topic geopend over dit probleem. Als je in dat topic reageert, dan zullen we ook bij jou je snelheid handmatig een reset geven.

Dit topic gaat op slot.