Beantwoord

Traag internet van T-Mobile NL

Reputatie 3
Ik heb traag internet van t-mobile NL Hoe kan ik deze sneller maken :?

(Onbeperkt Internet)
icon

Beste antwoord door Minty 24 april 2016, 23:03

Het eerste wat mij zo te binnen schiet is dat je misschien een Stel Samen abonnement hebt zonder een aparte internetbundel. Klopt dat? Dan heb je namelijk onbeperkt toegang tot mobiel internet met maar een snelheid van 64 Kbps. Dat is goed genoeg als je alleen Whatsapp gebruikt maar voor de rest is het veel te traag. De enige oplossing is om een internetbundel toe te voegen waardoor je een maximale snelheid van 120 Mbps kunt halen. Op My T-Mobile kun je zien uit welke internetbundels je kunt kiezen en wat ze kosten.

Is mijn aanname dat je een Stel Samen abonnement hebt onjuist? Dan heb ik om je te kunnen helpen meer informatie van je nodig. Wat voor abonnement heb je? Welke telefoon gebruik je? Heb je overal traag internet of alleen op een bepaalde plek?
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Het eerste wat mij zo te binnen schiet is dat je misschien een Stel Samen abonnement hebt zonder een aparte internetbundel. Klopt dat? Dan heb je namelijk onbeperkt toegang tot mobiel internet met maar een snelheid van 64 Kbps. Dat is goed genoeg als je alleen Whatsapp gebruikt maar voor de rest is het veel te traag. De enige oplossing is om een internetbundel toe te voegen waardoor je een maximale snelheid van 120 Mbps kunt halen. Op My T-Mobile kun je zien uit welke internetbundels je kunt kiezen en wat ze kosten.

Is mijn aanname dat je een Stel Samen abonnement hebt onjuist? Dan heb ik om je te kunnen helpen meer informatie van je nodig. Wat voor abonnement heb je? Welke telefoon gebruik je? Heb je overal traag internet of alleen op een bepaalde plek?
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Sairoen44,

Welkom op het T-Mobile Forum. Gaaf om je hier te zien. Heb je al een kijkje in het voorstel topic genomen? We zijn erg benieuwd naar wie je bent!

Niemand zit er natuurlijk op te wachten om gebruik te maken van traag internet. Het is daarom goed dat je dit bij ons navraagt.

Ik zie dat Minty je inmiddels van een volledige en correcte reactie heeft voorzien. Haar vermoeden klopt namelijk. Je hebt op dit moment geen internet bundel, waardoor je automatisch met een lagere snelheid internet.

Mocht je toch met een hogere snelheid willen internetten dan kan je een internet bundel activeren via My T-Mobile. Bevalt de bundel niet of heb je een te hoge bundel geactiveerd, dan kan je dit na 1 maand weer omlaag aanpassen of helemaal uitschakelen. Je zit er dus niet aan vast.

Als je problemen ervaart met het activeren van de bundel of als je nog aanvullende vragen hebt, dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder!
Reputatie 3
Hallo,minty

Stel samen
Samsung Galaxy A5
Overal trage internet
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Sairoen44,

Bedankt voor je reactie. Had je al naar het antwoord van mijn collega Issam gekeken? 🙂 Als je daarna nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!
Reputatie 3
Thalinia

Issam Zei een Internet abonnement nemen maar het gaat niet hij zegt steeds probeer het later opnieuw 😠
Reputatie 7
Badge +15
Hai Sairoen44,

Ik help je graag verder met het activeren van een databundel. 🙂

Op welke manier probeer jij dit? Via My T-Mobile moet dit namelijk wel mogelijk zijn. Zou je de volgende stappen eens willen volgen: Ga naar Abonnement wijzigen > Klik onder '2. Extra's aanpassen' op 'Internet'. Je krijgt nu de beschikbare bundels te zien. Als je hier de bundel kiest die bij jou past kun je rechts op de pagina klikken op 'Controleren'.

Wil je laten weten of het gelukt is? Mocht dat niet het geval zijn zou je dan willen laten weten van welke bundel je gebruik zou willen maken? Dan activeren wij hem handmatig even voor je.
Reputatie 3
Hallo Amy ik heb contact opgenomen met T-Mobile NL en het is gelukt
Reputatie 3
Hallo, bedankt voor jullie hulp/informatie

Hierbij wil ik zeggen dat het is opgelost

Door een 500MB Te nemen (Bundel)
Reputatie 7
Badge +15
Hi Sairoen,

Fijn dat het gelukt is, eind goed al goed 😉.

Laat je het aan ons weten als je we je verder nog ergens mee kunnen helpen?
Reputatie 3
Ja Zeker weten 😃 !!!

Reageer