Vraag

Traag of geen verbinding met de apps Facebook en/of Twitter


  • Doet lekker mee
  • 2 reacties
Hallo,

Heb sinds twee weken een telefoon met internet.

In dit gevan samsung S plus.

Nu kon ik in het begin heel gemakkelijk op fb maar sinds een dag of 3-5 heel slecht. En als ik dan door klik naar bv. een reactie dan kom ik daar niet eens op.

Nu hebben mijn man en ik het zelfde probleem en hebben gisteren beiden een nieuwe sim kaart gekregen maar probleem is niet opgelost.

Ik baal enorm!

Heb hem via GSM topdeal besteld ivm mooie aanbieding maar alles gaat via T-mobile dus hoop dat jullie me verder kunnen helpen!

This topic has been closed for comments

216 reacties

Reputatie 4
Hoi,

Heb je voor mij een postcode om het bereik te kunnen controleren?

Gr. Casper.
Hoi Casper,



Mijn postcode is 7423 ch
Reputatie 4
Hoi Joro,

Ik heb even naar de postcode gekeken en het bereik is daar optimaal. Dus daar kan het niet aan liggen!

Wil je voor mij nakijken met welke cijferreeks je simkaart begint? Als deze met het nummer 8931162111 begint, heb je een oud type simkaart. Je kan dan een nieuwe ophalen bij de T-Mobile Shop (even je probleem uitleggen en welk advies je hebt gehad) en je kan hier aangeven dat je oud type simkaart hebt en dan kan er eentje door een moderator naar je opgestuurd worden.

Gr. Casper.
Hoi,



Hier hetzelfde probleem met hetzelfde toestel! Zou bijna denken dat het aan het toestel ligt. Ik heb onlangs ook een nieuwe Sim gekregen van jullie maar het probleem is nog niet opgelost. Ik word langzamerhand gek van het feit dat ik nergens normaal bereik/internetverbinding heb!



Gr; Jill
@joro

Als ik kijk in je gegevens dan zie ik dat je al gebruik maakt van een nieuw type simkaart. Je geeft aan dat je nog steeds problemen ervaart, ik adviseer je daarom ook om hiervan een melding te maken op de T-Mobile Dekkingskaart. Er zal dan een onderzoek gestart worden door een netwerk specialist. Zodra dit onderzoek is afgerond wordt er contact met je opgenomen.

@Jill1603

Als ik kijk in je gegevens dan zie ik dat je hierover inmiddels een melding hebt gemaakt op de T-Mobile Dekkingskaart. Er zal nu een onderzoek gestart worden. Zodra dit onderzoek is afgerond wordt er contact met je opgenomen.
Hallo Casper,



Gisteren meerdere keren contact gehad met t-mobile. Ik zou om 18.00 worden terug gebeld door de TD helaas niets gehoord.

Vanmorgen gebeld hierover en is daar niets van bekend bij jullie.

Heb inmiddels de dekkingskaart wel ingevuld.

Ook wil ik aangeven dat er gisteren tussen 16.00 en 19.00 wel goed bereik was en ben dan ook erg benieuwd hoe dit nu allemaal zit.
Reputatie 7
@ Allen;
Laatst heb ik de Facebook app getest omdat ik er ook niet helemaal tevreden over ben. Ik heb de test uitgevoerd op 3g netwerk en op mijn draadloze omgeving. Daarnaast heb ik de test uitgevoerd op een HTC en op een Samsung smartphone. Ik kan hier uit concluderen dat de Facebook app zeer traag is. Daarnaast is mij ook opgevallen dat Facebook veel sneller laad als je de browser gebruikt.
Zover de informatie 😉
Ik heb het zelfde probleem, ik heb een sony telefoon.
Reputatie 7
Ik hoop dat Facebook hier iets mee doet. Ben dadelijk van plan om de Facebook App te verwijderen en zeker omdat het met de browser sneller gaat.
Ik heb al eerder een vraag gesteld omdat ik toendertijd heel veel problemen had met mijn internetverbinding, ik kreeg hiervoor kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd en had hem binnen 3 werkdagen binnen. Goede service alleen is me probleem nog niet helemaal opgelost.

Het probleem wat ik nu heb is dat mijn Twitter, facebook en andere applicaties waar ik internet bij nodig heb het gewoon niet doen. De pagina's worden niet geladen en bij Facebook wordt er aangegeven dat er geen verbinding is. Ik vind dit gek aangezien m'n whatsapp het wel gewoon blijft doen.

Tevens is het mij opgevallen dat als ik alleen WIFI gebruik alles het gewoon perfect doet (zoals het hoort te gaan imo). Waar kan het probleem liggen?

Gr.
@All

Wij zijn dit aan het onderzoeken en vragen hierbij om jullie hulp. Willen jullie in een reactie hieronder het volgende aangeven:
- ervaar je het probleem ook met andere apps, bijvoorbeeld Twitter?
- begint je simkaartnummer met 8931162111 of 8931162112
- welk toestel gebruik je?
- heb je de laatste updates van de app waarbij je een trage verbinding ervaart geïnstalleerd?
- op welke postcode ervaar je het probleem?
- heb je de sim ook in een ander toestel getest?
- bij Facebook: werkt Facebook wel sneller als je Facebook opent via de browser; m.facebook.com
@DLINO_

Kun je me aangeven of facebook wel werkt als je deze via je browser opent?
Reputatie 7
@-Ruben;
Twitter is lekker vlot. Ik gebruik gewoon de Twitter App.
@[url=" https:=]DLINO_[/url]

Kun je me aangeven of facebook wel werkt als je deze via je browser opent?


@-Ruben

Via de browser doet die het wel. Misschien handig bij te vermelden dat me browser het ook niet altijd doet en dat ik de melding krijg ''webpagina kan niet worden weergeven''. Gelukkig is dit 3 á 4 keer per week en doet de rest het helemaal niet.
@DLINO_

Ik heb je reacties verplaatst naar dit Topic omdat we bezig zijn met een onderzoek naar deze problemen. Graag wil ik je vragen om de stappen te doorlopen die staan vermeld in de modbreak.
- ervaar je het probleem ook met andere apps, bijvoorbeeld Twitter?

Ja
- begint je simkaartnummer met 8931162111 of 8931162112

8931162112
- welk toestel gebruik je?

Samsung Galaxy S1
- heb je de laatste updates van de app waarbij je een trage verbinding ervaart geïnstalleerd?

Apps worden automatisch geupdate
- op welke postcode ervaar je het probleem?

In heel Rotterdam
- heb je de sim ook in een ander toestel getest?

Simkaart is net 2 maanden oud (Kosteloos van jullie gekregen
- bij Facebook: werkt Facebook wel sneller als je Facebook opent via de browser; m.facebook.com

De app werkt helemaal niet. Browser werkt wanneer internetverbinding ook normaal mee draait
- ervaar je het probleem ook met andere apps, bijvoorbeeld Twitter?
Ja

- begint je simkaartnummer met 8931162111 of 8931162112
Ja, 8931162111

- welk toestel gebruik je?
Samsung Galaxy Ace

- heb je de laatste updates van de app waarbij je een trage verbinding ervaart geïnstalleerd?
Ja

- op welke postcode ervaar je het probleem?
Regio Nijkerk en Elburg (8081)

- heb je de sim ook in een ander toestel getest?
Nee, heb ik niet tott mijn beschikking

- bij Facebook: werkt Facebook wel sneller als je Facebook opent via de browser; m.facebook.com

De app werkt helemaal niet. Browser werkt wanneer internetverbinding ook normaal mee draait


Noot: Bij mij stond aangevinkt: alleen 2G netwerken gebruiken. Dit heb ik weggehaald en nu is het al een stuk beter. Aleen de batterij kun je zien zakken.
Facebook blijft een ramp
- ervaar je het probleem ook met andere apps, bijvoorbeeld Twitter?

Nee alleen bij facebook app

- begint je simkaartnummer met 8931162111 of 8931162112

Ja 8931162112

- welk toestel gebruik je?

LG optimus 2x speed

- heb je de laatste updates van de app waarbij je een trage verbinding ervaart geïnstalleerd?

ja

- op welke postcode ervaar je het probleem?

Eigenlijk heel vaak overal, maar voornamelijk in 6706KN en 6721VM, maar ook op 6871EX (thuis) regelmatig

- heb je de sim ook in een ander toestel getest?

Nee

- bij Facebook: werkt Facebook wel sneller als je Facebook opent via de browser; m.facebook.com

ja


Nog een vreemd iets is dat speedtest voor het gebruik van de FB app een snelheid heeft van 800-900 Kbps en direct na gebruik aangeeft dat het nog maar rond de 50 Kbps is
Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem als DLINO. Alleen heb ik een htc wildfire
Gezien de vele mensen die met dit probleem zitten, zou er op korte termijn een oplossing voor komen? Ik betaal natuurlijk geen 40 euro per maand aan een telefoon die ik maar voor 50% kan gebruiken.
hallo allemaal



ik heb ook problemen met facebook enzo dat ie niet kan verbinden ik heb hier al een lang tijd lats van zeker al 1 a 2 maanden
Ook ik ervaar sinds max een week of 2 problemen. Bij ons specifiek de app tweetdeck voor android (al tijden niet gewijzigd overigens), op verschillende toestellen.
Had het er met kennissen over op twitter,dachten eerst twitter/tweetdeck zelf, maar andere t-mobilers ervaren ook problemen tenzij ze via wifi ergens zitten. Mensen met andere netwerken ervaren geen problemen, dus toen ben ik er omheen gaan testen, en moet constateren dat het iets in het t-mob netwerk moet zijn.

Kenmerkend:

- Ontvangen/verzenden gaat traag, blijft vaak hangen, time-out achtige handelingen of pogingen om berichten dubbel te verzenden
- Problemen zijn niet locatie gebonden, ik kan met zekerheid de postcodes 9363, 8919 en 3741 vaststellen
- Problemen doen zich niet voor wanneer toestellen aangemeld zijn via WiFi (ongeacht welke WiFi verbinding)
- Problemen doen zich niet bij anderen voor op een ander netwerk.
- Opnieuw aanmelden bij het netwerk, apps opnieuw installeren en dat soort acties hebben geen effect

Vragenlijst:

- ervaar je het probleem ook met andere apps, bijvoorbeeld Twitter?
Vooral tweetdeck (combi twitter/facebook), ook foursquare en andere apps hebben moeite. Blijft vaak even hangen, en dan even later komt de datastroom op gang (en is dan ook ineens vlot)
- begint je simkaartnummer met 8931162111 of 8931162112
Ja, 8931162111
- welk toestel gebruik je?
HTC Sensation XE, Android, std HTC ROM, inmiddels voorzien van ICS
- heb je de laatste updates van de app waarbij je een trage verbinding ervaart geïnstalleerd?
Ja, Tweetdeck is al tijden niet voorzien van een update
- op welke postcode ervaar je het probleem?
tot nu toe alle, met zekerheid: 9363, 8919 en 3741
- heb je de sim ook in een ander toestel getest?
Nee
- bij Facebook: werkt Facebook wel sneller als je Facebook opent via de browser; m.facebook.com
Iets, niet veel. Initieel laden wanneer je navigeert duurt lang, soms ook melding time-out voor de serververbinding melding, als hij 1 keer gaat, dan loopt hij ook wel door.

Eventuele aanvullende testen of specifieke vragen (zal netwerkradar ding ook even installeren) die jullie noodzakelijk vinden mag je contact met me voor opnemen.
Reputatie 5
Badge +11
- ervaar je het probleem ook met andere apps, bijvoorbeeld Twitter?
nee, andere apps en sites laden super snel.
- begint je simkaartnummer met 8931162111 of 8931162112
8931162112

- welk toestel gebruik je?
HTC TITAN Windows Phone 7.5

- heb je de laatste updates van de app waarbij je een trage verbinding ervaart geïnstalleerd?
Ja.

- op welke postcode ervaar je het probleem?
3319 RG en 3318 AN

- heb je de sim ook in een ander toestel getest?
Ja,

- bij Facebook: werkt Facebook wel sneller als je Facebook opent via de browser; m.facebook.com
Ja, dan werkt het super snel.

Als ik op WiFi gaat werkt de app wel. Via 3G komt er niets binnen en krijg ik de melding "We're having trouble getting the data right now. Please try again later."
Reputatie 7
ervaar je het probleem ook met andere apps, bijvoorbeeld Twitter?

Ja, met de Facebook App.


begint je simkaartnummer met 8931162111 of 8931162112

Ja, 8931162111


welk toestel gebruik je?

Samsung Galaxy S, GT-I9000


heb je de laatste updates van de app waarbij je een trage verbinding ervaart geïnstalleerd?

Ja. Alles is op mijn mobiel up-to-date.


op welke postcode ervaar je het probleem?

Heel Nederland.


heb je de sim ook in een ander toestel getest?

Nee.


bij Facebook: werkt Facebook wel sneller als je Facebook opent via de browser; m.facebook.com

Ja, Facebook is VEEL sneller via de browser dan via de app. Mensen die niet zijn aangesloten bij T-Mobile, hebben hier ook problemen mee.



Ook als mijn mobiel aangesloten is op mijn draadlozen omgeving thuis is de Facebook app HEEEL langzaam. Na de laatste update van de Facebook app, is de app heel traag geworden. Via 3g loopt het bijna altijd mis en via WiFi is hij gewoon heel traag.
Wij zijn dit aan het onderzoeken en vragen hierbij om jullie hulp. Willen jullie in een reactie hieronder het volgende aangeven:
- ervaar je het probleem ook met andere apps, bijvoorbeeld Twitter?

gebruik zelf geen twitter. hotmail werkt soms ook niet.
- begint je simkaartnummer met 8931162111 of 8931162112

ja, de serie met 893....
- welk toestel gebruik je?

Samsung Galaxy Ace
- heb je de laatste updates van de app waarbij je een trage verbinding ervaart geïnstalleerd?

ja
- op welke postcode ervaar je het probleem?

Dit is niet postcodegebonden en speelt, tot nu toe, overal waar ik geweest ben. Sowieso op:3038 vx
- heb je de sim ook in een ander toestel getest?

nee
- bij Facebook: werkt Facebook wel sneller als je Facebook opent via de browser; m.facebook.com

nee